Aihe: Putkiasiaa
1
kassikotkaliitelee
19.04.2012 13:03:58
Saattoi olla tämmönen topic jo jossain, mutta ite en koko aamun selauksella semmosta löytänyt.
Eli kaikki oleellinen putkista bassokäytössä tänne.

Höystetään keskustelua vielä tämmösellä laitteella
http://uraltone.com/kauppa/product_ … p;XTCsid=rfg0ntcjfi72c4beq8j4iuj7p1

Eli itse rakennettava Uraltone Jr. putkivahvistin. Tuohan on ilmeisesti lähinnä kitarakäyttöön tarkoitettu vahvari, mutta UralTonen äijien mukaan pitäs käydä bassoonkin hyvin, ainoa mikä itteä rupesi hämäämään, on tuo teho. Luulisi 20w olla hieman liian vähän bassokäyttöön..?
Kellään kokemuksia laitteesta?
mtnen
19.04.2012 14:13:19
Uraltonea olen kokeillut bassolla. Ihmeen monipuolinen vekotin, hyvin omaperäiset säätimet joista saa pienellä harjoittelulla ruuvattua kaikenlaista käyttökelpoista. Säröytyy suorastaan herkullisesti ja perussoundi on lämpöisen pyöreä.
Teho ei ehkä bänditouhuihin riitä, mutta kotiin tai studiovahvistimeksi luksuslaite.
Jakkeko
20.04.2012 14:43:31

Sopiva kaappi (=tarpeeksi herkkä kaappi) ja putkivalinta niin tuolla voisi hiljaisen bändin kanssa ehkä jopa "pärjätä"... Jos särön määrällä ei ole väliä. Kotisoitossa menee varmasti hienosti ja miksi ei nauhoittelussakin jos vaan soundi miellyttää. Itse tykkään nauhoittaa bassot todella lujalla volumella, mihin tuo ei varmaan kovin hyvin taivu.
rokrokpoprok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)