Aihe: Kokemuksia m.net torista.
1 2 3 4 5 6 733 34 35 36 37
StevieRayVehkakoski
08.05.2012 22:54:29
Krice: No onhan tuo kun akustiset on niin simppeleitä rakenteeltaan. Ei ole mitään kalliita lukkotalloja, sähköosia, AAA-vaahterakansia tms. Halvemmallakin saa varmaan ihan soittokelpoisen luutun, joka on rakennettu täysipuusta.

Tässä on kyllä niin puusilmäinen kommentti että täytyy laittaa muistiin.
You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had
Laulava Kylätohtori
08.05.2012 22:58:06
Krice: No onhan tuo kun akustiset on niin simppeleitä rakenteeltaan. Ei ole mitään kalliita lukkotalloja, sähköosia, AAA-vaahterakansia tms. Halvemmallakin saa varmaan ihan soittokelpoisen luutun, joka on rakennettu täysipuusta.

Heh heh, ei tähän voi enää mitään sanoa.....
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
Jucciz
08.05.2012 23:21:29

Heh juum. Nyt kyllä tuli semmosta soitinrakennuksen faktatietoa, että paha tähän on enää väittää vastaan. :D
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
B-P Music
08.05.2012 23:40:14
B-P Music: Nyt muuten pitäisikin laittaa Carl Martinin Plexitone myyntiin kunhan saan kuvan otettua.. veikkaan ettei kauaa torilla vanhene, kun niitä ei siellä ole ollut tarjolla hirveästi.

Laitetaan nyt tännekin, ettei tule enää kyselyjä.. Plexitone oli torilla 10 minuuttia ja siinä ajassa jo ehti ilmaantua kaksi ostajaa. Hyvä niin. :)
Jucciz
08.05.2012 23:43:39
B-P Music: Laitetaan nyt tännekin, ettei tule enää kyselyjä.. Plexitone oli torilla 10 minuuttia ja siinä ajassa jo ehti ilmaantua kaksi ostajaa. Hyvä niin. :)

Kenenkäs nokan alta ehdin pedaalin viedä? ;)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
svilo
09.05.2012 00:07:39
Jucciz: Kenenkäs nokan alta ehdin pedaalin viedä? ;)

Et mun ainakaan ;)

En pidä ko spedestä :D

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" - Knowledgeable people rarely hang out with idiots -
Funkånaut
09.05.2012 00:21:25

Ja Krice jatkaa asiantuntevalla linjallaan.

Eiks sähkökeppi oo just simppelimpi rakenteeltaan? Kasa puuta, pari mikkii + leikit, ja thats it.
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä
AngieRainbow
09.05.2012 09:32:52 (muokattu 09.05.2012 11:14:26)
Jucciz: Kenenkäs nokan alta ehdin pedaalin viedä? ;)

Kerro mulle, mitä tykkäät ko purkista. Sulla kun on tuota vertailukohtaa real thing:iin.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
jniska
09.05.2012 11:06:41
svilo: Et mun ainakaan ;)
En pidä ko spedestä :D
/sv

Etkä miunkaan edestä, ei nimittäin toimi ainakaan tuon Bluetonen tai Vintage Modernin edessä ( tosin VM:n eteen, taakse tai rinnalle ei istu mikään ). En usko että istuu hyvin JMP:kään eteen, mutta ihmeitähän on ennenkin nähty.
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
AngieRainbow
09.05.2012 11:16:04
Koko mnetin seurakunta odottaa henkeään pidätellen Jucciczen tuomiota plexitonesta.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
svilo
09.05.2012 11:20:57
jniska: Etkä miunkaan edestä, ei nimittäin toimi ainakaan tuon Bluetonen tai Vintage Modernin edessä ( tosin VM:n eteen, taakse tai rinnalle ei istu mikään ). En usko että istuu hyvin JMP:kään eteen, mutta ihmeitähän on ennenkin nähty.

Kuten olen aikaisemmin sanonut että on sillä paikkansa, mutta alamiddlehonodiipis alkaa ärsyttää aika nopeasti, ja sitä ei saa pois millään, ja mielestäni siinä on myös liikaa *alapäätä*.

Kaverille tulossa Vertex:n modaama Plexitone, kerron kun pääsen kokeilemaan.

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" - Knowledgeable people rarely hang out with idiots -
Arttu_Ace
09.05.2012 11:49:47 (muokattu 09.05.2012 11:50:24)

Noniin, nyt on Earl Grayt näppäimistöllä ja vähän näytölläkin. Kiitos vaan.
Kicking ass like never before!
jniska
09.05.2012 11:58:47

Mitä on täysipuu ??
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
jyrkalt
09.05.2012 12:01:01
svilo: Kuten olen aikaisemmin sanonut että on sillä paikkansa, mutta alamiddlehonodiipis alkaa ärsyttää aika nopeasti, ja sitä ei saa pois millään, ja mielestäni siinä on myös liikaa *alapäätä*.

Kaverille tulossa Vertex:n modaama Plexitone, kerron kun pääsen kokeilemaan.

/sv

Mulla on ollut tuo Plexitone kanssa ja en kyllä innostunut siitä.
Soittajat on yleisesti napisseet Carl Martinille tuosta mildlehommelista. Sitä kun tosiaan on pirun hankala saada vaimennettua.
Pyynnöstä tosin Carl Martinkin modaa pedaalia halutumpaan suuntaan.
Ihmetyttää vaan että nei oo tehnyt toista versiota tuosta missä toi ominaisuus olis korjattu. Tai olisivat ees laittanut modin kytkimen taakse.
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
jyrkalt
09.05.2012 12:01:42
jniska: Mitä on täysipuu ??

Se on kaadettu full moonina :D
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Rämppy
09.05.2012 12:02:18
Mä olen asennoitunut niin, että yli 1000 euron kitaran myynti torilla kestää sen 3 kk, jos ei halua mihinkään ale-ralliin lähteä.
En sitten malttanut olla sanomatta.
tommium
09.05.2012 15:46:33
jyrkalt: Se on kaadettu full moonina :D

Ja tuon lisäksi se on kuulemma jopa parempaa kuin "niin hyvää puuta" mistä Loiri taannoin lauloi :)
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Alfons Åberg
09.05.2012 15:57:48

Älä kyseenalaista. Meillä on nyt ihan oikea soitinrakentaja kehissä.ö
fox
09.05.2012 16:10:15

Puolipuuta ei se liene!
Piti oikein tulla sanomaan, että itse asiassa arvokkain soitin, jota olen koskaan käpistellyt, oli paljo pienempi kuin akustinen. Eikä se ollu viulukaan, vaikka sellasta olen joskus soittanutkin..
Olipahan vaan 80-luvun mandoliini. F-5 Fern Lloyd Lloar signature model. Hinta viittä numeroa kevyesti. Eikä ala ees ykkösellä.. ;)
Eihän tuollasen pitäs maksaa juur mitään, kun siihen ei mee edes kovin paljoa sitä puutakaan.. =)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)