Räkkipeli 08.05.2012 10:50:39 | |
---|
Kävin kuuntelemassa tätä Peripheryä, ja sori vaan mutta tommosta moskaa ei voi ikipäivänä edes verrata COBin kaltaiseen metallilegendaan. Haha, rupes lähinnä homottamaan kun kattoi musavideoita. Tuosta on metalli kaukana. "Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä." |
ramionparas 08.05.2012 12:00:00 (muokattu 08.05.2012 12:43:06) | |
---|
Räkkipeli: Kävin kuuntelemassa tätä Peripheryä, ja sori vaan mutta tommosta moskaa ei voi ikipäivänä edes verrata COBin kaltaiseen metallilegendaan. Haha, rupes lähinnä homottamaan kun kattoi musavideoita. Tuosta on metalli kaukana. liian vähän tilua ja jaujau:ta ;) ? http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
M4ss3 m/ 08.05.2012 13:18:53 (muokattu 08.05.2012 13:19:39) | |
---|
Räkkipeli: Kävin kuuntelemassa tätä Peripheryä, ja sori vaan mutta tommosta moskaa ei voi ikipäivänä edes verrata COBin kaltaiseen metallilegendaan. Haha, rupes lähinnä homottamaan kun kattoi musavideoita. Tuosta on metalli kaukana. Sinä taidat käydä homona vain Laihoon.. Mutta jos nyt jätettäis toi Peripheryn arvostelu sille kuuluvaan ketjuun: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=44&t=198855&co=30 Oikeasti uus biisi: http://maihinnousu.net/s/15724 |
Barrakuda 08.05.2012 15:22:58 | |
---|
Räkkipeli: Kävin kuuntelemassa tätä Peripheryä, ja sori vaan mutta tommosta moskaa ei voi ikipäivänä edes verrata COBin kaltaiseen metallilegendaan. Haha, rupes lähinnä homottamaan kun kattoi musavideoita. Tuosta on metalli kaukana. Saanko kysyä, että millä tavalla Bodom on metalliLEGENDA? Aika pikkuinen on verrattuna mitä pidän legendana... |
Räkkipeli 08.05.2012 16:29:18 (muokattu 08.05.2012 16:33:43) | |
---|
Barrakuda: Saanko kysyä, että millä tavalla Bodom on metalliLEGENDA? Aika pikkuinen on verrattuna mitä pidän legendana... No alkaa se jo aika legendaarinen bändi olemaan 2000 -luvun suosituimmista metalliyhtyeistä, puhumattakaan siitä millainen vaikutus bändin musiikilla on ollut tämän päivän metalliin. Ehkä hieman aikaista nimitellä legendaksi joo, mutta pitkän uran on tehnyt joka tapauksessa eikä tyypit ole edes vanhoja. Mulle nyt joku Hatebreeder alkaa olla jo legendaarinen metallilevy. Tästä voi olla montaa mieltä, mutta sen jälkeen kun metallicat ja muut suuret legendat putoaa areenoilta, veikkaampa että mm. COB on mahdollisesti vetämässä siinä vaiheessa niitä areenoita uudelleen täyteen. "Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä." |
Räkkipeli 08.05.2012 16:34:30 | |
---|
M4ss3 m/: Sinä taidat käydä homona vain Laihoon.. Yhyy, kävikö arkaan paikkaan? "Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä." |
M4ss3 m/: Sinä taidat käydä homona vain Laihoon..
Onha se vähä saakelin hyvännäkönen jätkä tälleen ihan heteronkin näkökannasta. Oon ihan sinut seksuaalisen suuntautumiseni kanssa, että näin voin sanoa. Samoin todella komee mies on Nikki Sixx. Paranee vaan vanhetessaan. |
reaper666 08.05.2012 19:57:48 | |
---|
Barrakuda: Saanko kysyä, että millä tavalla Bodom on metalliLEGENDA? Aika pikkuinen on verrattuna mitä pidän legendana... No onhan ne 15 vuotta jo veivannut. Toki usein on silleen, että jos olet jotain bändiä kuunnellut lähes alusta asti niin sitä ei oikeen legendaksi osaa mieltääkkään. Muistan itsekin nuoruudestani kun Esim. Maideni oli vääntänyt n. 15 vuotta. Ei sitä osaa sisäistää kun itse kuunnellut niin kauan.. Okei ehkä legenda-sana on vähän liioittelua mutta suomen mittakaavassa Bodomi aika legenda on. Kuten Hanoit ja Nightwish. |
Jeszse 08.05.2012 20:05:53 | |
---|
reaper666: Onha se vähä saakelin hyvännäkönen jätkä tälleen ihan heteronkin näkökannasta. Oon ihan sinut seksuaalisen suuntautumiseni kanssa, että näin voin sanoa. Samoin todella komee mies on Nikki Sixx. Paranee vaan vanhetessaan. Mun mielestä laiho näyttää 15v emotytöltä. |
reaper666 08.05.2012 20:10:49 | |
---|
Jeszse: Mun mielestä laiho näyttää 15v emotytöltä. No munst kyl just ei. Sitä paitsi emoillahan on periphery-tukat? |
Jeszse 08.05.2012 22:32:05 | |
---|
reaper666: No munst kyl just ei. Sitä paitsi emoillahan on periphery-tukat? Mä en ees tiä miltä periphery näyttää.. :D |
reaper666 08.05.2012 23:08:47 | |
---|
Jeszse: Mä en ees tiä miltä periphery näyttää.. :D No justhan kerroin hihii :D |
Funkånaut 09.05.2012 13:49:33 | |
---|
Ei ristus, mitä jauhamista täälläkin on. "En voi kuunnella noita, ku ne ei näytä tarpeex cooleilta!!11" Melkein vois luulla, et lukis jotakin Demin ketjua Robinista viimosten viestien perusteella. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
haunted 09.05.2012 13:55:16 | |
---|
Taso ei oo likikää alhasimmillaa, tää on kuitenki bodomiketju. COB, slipknot ja metallika on sellasia asioita mistä ei voi pitkään keskustella kunnolla. Deal with it. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Jeszse 09.05.2012 13:56:33 | |
---|
Funkonaut: Ei ristus, mitä jauhamista täälläkin on. "En voi kuunnella noita, ku ne ei näytä tarpeex cooleilta!!11" Melkein vois luulla, et lukis jotakin Demin ketjua Robinista viimosten viestien perusteella. Robin on muuten aika hölmön näkönen. |
Funkånaut 09.05.2012 13:57:41 | |
---|
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
reaper666 09.05.2012 18:04:14 | |
---|
haunted: Taso ei oo likikää alhasimmillaa, tää on kuitenki bodomiketju. COB, slipknot ja metallika on sellasia asioita mistä ei voi pitkään keskustella kunnolla. Deal with it. No anteeksi mr.täydellisyys jos arvostan ulkomusiikillisia aspekteja. Pitäisköhän munki mennä tonne jonnekkin hanuri-keskusteluun sanomaan, että on ihan sama ku olis jossain alttoviulu-keskustelus. Puhutte vaan jostain fuugista d-mollissa. Jos et tajua jotain niin ei sun tarvi sen takia avautumaan ruveta nääs. |
haunted 09.05.2012 19:17:51 | |
---|
reaper666: No anteeksi mr.täydellisyys jos arvostan ulkomusiikillisia aspekteja. Pitäisköhän munki mennä tonne jonnekkin hanuri-keskusteluun sanomaan, että on ihan sama ku olis jossain alttoviulu-keskustelus. Puhutte vaan jostain fuugista d-mollissa. Jos et tajua jotain niin ei sun tarvi sen takia avautumaan ruveta nääs. Roger that. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Blitz 09.05.2012 23:38:55 (muokattu 09.05.2012 23:42:44) | |
---|
Funkonaut: Melkein vois luulla, et lukis jotakin Demin ketjua Robinista viimosten viestien perusteella. Miks luet Demin ketjua Robinista? Piti myös hehkuttaa sun ulkonäköö mut petyin ku katoin loput omakuvas ja ootki hipsteri etkä muija. EDIT: pistin lisää pökköö pesään! "haake doesn't have a brain - machines don't need to think" |
reaper666 10.05.2012 00:26:22 | |
---|
Blitz: Miks luet Demin ketjua Robinista? Piti myös hehkuttaa sun ulkonäköö mut petyin ku katoin loput omakuvas ja ootki hipsteri etkä muija. EDIT: pistin lisää pökköö pesään! En tie kuka toi muija sen noissa kuvissa on mutta se on kyllä kaunis! |