Aihe: Virveleiden kokoontumisajot pk-seudulla
1 2 3 4 5 6 7 8 9
jazzmies
04.05.2012 11:49:26
Phil: Tässä hätäisimmille overhead metallisnare video.
http://youtu.be/NWu3wxzT5ts

Tämän demon perusteella Pearlit ovat ihan omassa sarjassaan, mitä seuraa Ludwigin COB. Harmi etten päässyt itse paikalle ylitsepääsemättömän esteen takia. Omat Yamahan metallirumpuni olisivat hienosti pistäneet kampoihin tuolle Pearlin osaamiselle. Mitä tästä opimme - rummut ovat nykyisin parempia kuin ennen.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
-Dr.DW-
04.05.2012 12:01:15
Pearlit oli kyllä mahtavankuuloisia kaikki! Jotenkin yllätti, että tuo N&C ei soinut juuri ollenkaan -siltikin oikein rapsakka saundi, kelpais! Smittyssä oli yllättävän botnekas ääni, noinkin matalaksi!
"Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D
markkuliini
04.05.2012 12:03:48

jazzmies: Tämän demon perusteella Pearlit ovat ihan omassa sarjassaan, mitä seuraa Ludwigin COB. Harmi etten päässyt itse paikalle ylitsepääsemättömän esteen takia. Omat Yamahan metallirumpuni olisivat hienosti pistäneet kampoihin tuolle Pearlin osaamiselle. Mitä tästä opimme - rummut ovat nykyisin parempia kuin ennen.

Miten Pearlit voivat olla omassa samassa sarjassa? Olivat nimittäin tosi eri kuuloisia niin soundiltaan kuin soundin tasoltaan. Vai kuulenko erilailla?
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Laakstr
04.05.2012 12:09:16
Hyvä demo, erittäin hyvä ! Kiitokset vielä kertaalleen.

SF signature mielytti eniten, sitten (ehkäpä) N&C. Suprissa sama minkä olen havainnu aiempienkin kokemusten ja kuunteluiden osalta black beauty:stä et vain 6,5 syvänä on magee, oikein magee.
Kailis
04.05.2012 12:12:52 (muokattu 04.05.2012 12:14:00)

markkuliini: Miten Pearlit voivat olla omassa samassa sarjassa? Olivat nimittäin tosi eri kuuloisia niin soundiltaan kuin soundin tasoltaan. Vai kuulenko erilailla?

Japanilaisten osaaminen on omassa sarjassaan ja se heijastuu soundiin, oli instrumentti sitten mikä tahansa. Olen havaitsevinani ns. itselleen vakuuttelua jota havaitaan soittajilla jotka vaihtavat merkin lisäksi koko välineistön filosofian.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
jazzmies
04.05.2012 14:19:30
Kailis: Olen havaitsevinani ns. itselleen vakuuttelua jota havaitaan soittajilla jotka vaihtavat merkin lisäksi koko välineistön filosofian.

Sanotaanko näin, että taide tuli talooni, kun vaihdoin välineistön filosofian. Nimim. jazzmies
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
VeKrio
04.05.2012 15:20:41

Kailis ja jazz, lisää tätä. Haen sipsit. Rakastan teitä.

Torilla oli Smity myynnis vähän aikaa sitten, en tiä onko ennää. Se on paras rumpu jonka oon omistanut, ja oon omistanut monia. Siitä saa minkä vain saundin irti ja silti se on persoonallinen. Sanon, että juttu on matsku ja koko. Neljä tuumaa on parasta! (hih)

Noblessa oli paikan päällä jännä efekti. Soittajan paikalle jopa botnekas, tosi ok perussaundi ja erittäin kivuton. Siis mun korvaan loistava. Sitten "setin eteen" mennessä siitä tuli hernepyssy ja sellainen viiden pennin Export. Noista metalleista tykkäsin kaikista muista paitsi tosta Freefloaterista. Bonhamissa oli oma hyvä botne, just se perus rokkisaundi.

Mutta omasta puolestani yhdyn siihen, että japsi on rules ja vanhuus kuolevaa. (Kuulosti vähän matti nykäseltä)
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä.
tito
04.05.2012 15:27:04

Sanoisin että Sonor on tie, totuus ja elämä :P
I'm George W. Bush, and I approve this message.
artsipartsi
04.05.2012 15:29:05
En itse päässyt paikalle,remonttikiireiden takia..onneksi.

Olen myös viime aikoina myynyt omasta virveliarsenaalista monta rumpua,koska niiden kerääminen tuntuu enemmän sairaudelta kuin tarpeelliselta :)

Hieno video,koitan olla katsomatta montaa kertaa...parannusprosessini on nääs vielä pahasti kesken ja omistuksessa on edelleen liikaa rumpuja:)
zak69
04.05.2012 15:43:45
No minä sen Smittyn ostin, hyvä snare juu ei siinä mut ei ehkä kuitenkaan sitä mitä haen. Monenmoista hyrrää itselläkin ollut mutta vieläkään muka sitä oikeaa ei ole löytynyt :)
Jospa koittaisi seuraavaksi jotain puupeliä tyyliin 13x5,5/6,5 tai sitten 14-kokoisena.
Makuasioita kaikki tyynni, onneksi setti vakiintunut Yamahaan ja sitä en vaihda :D
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
ÄM
06.05.2012 00:41:29

ferodoz: Mäkin hehkutin joskus Pearlia, ja aika moni muistaa seuraukset. :)

Noista videon snareista omat suosikkini olivat 6,5" supra, ja se Philin 6,5" Pearlin steve Ferrone signature. Siis paikanpäällä kuultuna, en ole tuota videota ehtinyt vielä katsoa.

Meikälle kanssa iski paikan päällä nämä. Ja oli sit sielä vielä se yks, oliko 6,5, jossain kello 10-11:ssa, soittajan paikalta, joka mielestäni istui about samoihin buugeihin.

Mutta nämä siis todella vaikutti, vaikken, omissa kuvioissani, voisi kuvitellakaan moisia käyttäväni; liikaa meteli-potentiaalia.

Hieno fiiliis kyllä, kun pieni botnen humahdus tuntui rinnassa.

Virittelin nyt 13x5:ni, alakalvo G# ja yläkalvo D#, hyvin soi. Miitissä hehkutettu alakalvon vire-G, jäi nyt toteuttamatta, isotomin takia. Pikkutomi meni G#:ään ja iso taas D#; D oli jo liian matala, rupeaa ruuvit irtoilemaan. Ja halusin kvintin tomien väliin ja snaresta molempiin tomeihin myös puhdasta intervallia, ilman selkeää sointuluonnetta.
Aikamoista säätöä, mutta kyllä soi hienosti näin.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Kailis
07.05.2012 20:57:04

Ja oli sit sielä vielä se yks, oliko 6,5, jossain kello 10-11:ssa, soittajan paikalta

Tarkoitatko sitä Buddy Richiä jota kolautellaan 1:00 eteenpäin? Sitä jossa on vire perseellään ja matto loppu? =D
Jos tarkoitat videossa olevan soittajan paikalta katsottuna niin ei sitten.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
ÄM
10.05.2012 18:54:10

Kailis: Tarkoitatko sitä Buddy Richiä jota kolautellaan 1:00 eteenpäin? Sitä jossa on vire perseellään ja matto loppu? =D
Jos tarkoitat videossa olevan soittajan paikalta katsottuna niin ei sitten.

Sitäpä just. Mutta juu siis, kameran paikalta katsottuna, enemmänkin tosiaa.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Bobana
10.05.2012 19:52:40
tito: Sanoisin että Sonor on tie, totuus ja elämä :P

Muhah! : D
Trrrrr-Cosh!
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
marktark
08.06.2012 00:58:02
Hei jannut, olikos miitingissä juttua mahdollisesti tämäntyyppisestä, Ferronea ominaisuuksiltaan muistuttavasta snaresta ? Torilla :
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=644775
Play that song, not the instrument.
VeKrio
08.06.2012 01:55:44

marktark: Hei jannut, olikos miitingissä juttua mahdollisesti tämäntyyppisestä, Ferronea ominaisuuksiltaan muistuttavasta snaresta ? Torilla :
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=644775

Juu, just tosta mä ainakin puhuin. SMI:stä noita sai hintaan 299. Sivistynyt arvaukseni on, että toi on tismalleen sama runko ja lugit kuin mitä Ferronessa on. On jäänyt varmaan runkoja nurkkiin ja niistä tuli sit automaattisesti limitedejä. Saundieroa Ferroneen ei taida olla niin minkäänmoista.
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä.
tito
09.06.2012 17:32:53

tähän osoitteeseen
http://youtu.be/3ePsRJFD6ZA
latautuu just lyhyt pätkä kokoontumisajoilta, olikohan tuossa testipenkissä nyt se Bradyn blokkisnare. Oli aika pitkiä noi muut videot kun selailin tuota muistikorttia. Paljon puhetta joka ei kuulu low gainilla ollenkaan ja jengiä kameran edessä jne. Pitäis editoida joku kooste...
I'm George W. Bush, and I approve this message.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)