M4ss3 m/ 06.05.2012 00:09:42 | |
---|
Oikeasti uus biisi: http://maihinnousu.net/s/15724 |
juikkipuikki 06.05.2012 00:13:53 (muokattu 06.05.2012 01:05:17) | |
---|
M4ss3 m/: Persettäkö sä myyt kadulla vai miten ton ikänen jätkä repii rahat kahteen(/kolmeen?) Ruokankaaseen? No ei ihan viel kolmeen, mut ehkä ens vuonna jos tulee paljo urakkahommia töis. E: Tarkentaakseni - töillä en tarkoittanut perseen myymistä :D Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
MrlK-203c 06.05.2012 00:15:54 | |
---|
Käy töissä ja tekee vähä epärehellistä toimintaa sivus.... |
MrlK-203c 06.05.2012 00:17:05 (muokattu 06.05.2012 00:18:18) | |
---|
Yötöitä |
Funkånaut 06.05.2012 00:19:45 | |
---|
M4ss3 m/: Persettäkö sä myyt kadulla vai miten ton ikänen jätkä repii rahat kahteen(/kolmeen?) Ruokankaaseen? Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Säästät femman päiväs, ni vuodessa se on jo vähä päälle 1750€. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
Gabe 06.05.2012 00:22:19 | |
---|
RamoQ: Vai paljastuuko? Yhtälailla se unelmakeppi voi löytyä jo jonkin merkin olemassaolevasta mallistosta jolloin ei joudu, välttämättä, maksamaan itseään köyhäksi. Vaikka onhan näissä Customeissa tietysti se oma hohtonsa, kun tietää että kitaran on just "mulle" tehty, eikä kenellekkään muulle, eikä samanlainen kävele ainakaan vastaan. Ainakin tähän mennessä on löytynyt myös mulle :) Tarkoitin lähinnä tuota builderia. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
madcow2 06.05.2012 01:28:58 | |
---|
Möö. Koti on mun stage. |
JeKo 06.05.2012 11:05:24 | |
---|
Katos katos, komee kitarahan sieltä tuli. Yleensä en vihreestä väristä niin välitä (kuten tuo VSOP), mutta tuohon Hellcatin kanteen se kyllä istuu nätisti. Miten vertautuu siihen sun ensimmäiseen? Tosi hyviä kitaroitahan nuo varmasti on, mutta hintataso on kyllä aika korkea kun tuota builderia plärää. Semmoset perus "player's guitar" -speksatutkin menee helposti tuonne kolmeen tonniin. Mutta kun näyttää asiakkaita riittävän, niin mikäs siinä sitten pitää hintoja korkealla. Kyllä mä yhden Unicornin vielä joskus laitan tilaukseen... :) "The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |
juikkipuikki 06.05.2012 11:22:39 | |
---|
JeKo: Katos katos, komee kitarahan sieltä tuli. Yleensä en vihreestä väristä niin välitä (kuten tuo VSOP), mutta tuohon Hellcatin kanteen se kyllä istuu nätisti. Miten vertautuu siihen sun ensimmäiseen? Tosi hyviä kitaroitahan nuo varmasti on, mutta hintataso on kyllä aika korkea kun tuota builderia plärää. Semmoset perus "player's guitar" -speksatutkin menee helposti tuonne kolmeen tonniin. Mutta kun näyttää asiakkaita riittävän, niin mikäs siinä sitten pitää hintoja korkealla. Kyllä mä yhden Unicornin vielä joskus laitan tilaukseen... :) En oo sillä ykkösellä vähää aikaan soitellu, mut hyvin samoissa mennään. Erilaisuutta tuo tietty Drop D, joka tossa vihreessä on. Erittäin jytky soundi! Pitää testailla sitten tarkemmin, ku ykköskatti kotiutuu :) Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
AngieRainbow 06.05.2012 16:09:48 (muokattu 06.05.2012 16:12:02) | |
---|
Funkonaut: Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Säästät femman päiväs, ni vuodessa se on jo vähä päälle 1750€. Nyt puhut vähän, mutta asiaa. Itse entisenä aktiivitupakoitsijana suhtaudun asiaan siten, että voin laittaa kerran vuodessa noin 2000 euroa kitaraan ja olen saanut sen ilmaiseksi. Olen ollut nyt yli kahdeksan vuotta ilman tupakkaa (ehdin polttamaan saman aikaa). Olen siis saanut kaikki tämän hetkiset kitarakamat vain olemalla ilman röökiä. En juo enää myöskään alkoholia (myös kahdeksan vuotta ilman), eli kitarakamat tulee ilmaiseksi taloon. Mun mielestä viisi euroa tupakka-askista tai kaljasta baarissa on kalliimpaa kuin 2000 euroa kitarasta. Jos joku tulee mulle rööki suussa ja oluttuoppi kädessä sanomaan: "Mites sä nyt kolme tonnia kitaraan laitoit? Hullu mies!" Niin en viitsi edes vastata. Niin kuin täällä on monesti aikaisemminkin todettu: Kaikki on suhteelista. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
korvaoo 07.05.2012 11:25:04 | |
---|
vaikka pistäs sen viitosen päivässä säästöön niin silti saa laskea useamman vuoden noihin ruokankaan haluttavimpiin malleihin ja tokko silti piisaa, koska inflaatio se on se mikä jyllää :( on kyllä syntisen hyvännäkösiä kepuloita. kaikki paitsi on turhaa. |
KUNU 07.05.2012 11:36:10 | |
---|
juikkipuikki: En oo sillä ykkösellä vähää aikaan soitellu, mut hyvin samoissa mennään. Erilaisuutta tuo tietty Drop D, joka tossa vihreessä on. Erittäin jytky soundi! Pitää testailla sitten tarkemmin, ku ykköskatti kotiutuu :) Onko tuo kansi oikeasti nuin "epäselvä" vain antaako kuvat ymmärtää väärin? Koska luulis tuon hintasessa kitarassa olevan oikeasti erittäin "holy grail"-kansia. Olisit hyvä mies jättäny kuitenki tuo Petruccin shield-logon pois omasta customista, pienoinen hyi-efekti tuli :/ Paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa |
juikkipuikki 07.05.2012 23:19:11 | |
---|
KUNU: Onko tuo kansi oikeasti nuin "epäselvä" vain antaako kuvat ymmärtää väärin? Koska luulis tuon hintasessa kitarassa olevan oikeasti erittäin "holy grail"-kansia. Olisit hyvä mies jättäny kuitenki tuo Petruccin shield-logon pois omasta customista, pienoinen hyi-efekti tuli :/ Noi kuvat on otettu illalla heikossa valossa joo. Luonnossa toi kansi on hieman eri näköinen kuin kuvissa. Tossa vaakunassahan on mun nimikirjaimet jos huomaat eikä suinkaan JP:n. On se HÄRSKI! Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
MrlK-203c 07.05.2012 23:21:47 | |
---|
juikkipuikki: Noi kuvat on otettu illalla heikossa valossa joo. Luonnossa toi kansi on hieman eri näköinen kuin kuvissa. Tossa vaakunassahan on mun nimikirjaimet jos huomaat eikä suinkaan JP:n. On se HÄRSKI! on se HULLU! |
KUNU 08.05.2012 09:06:11 | |
---|
juikkipuikki: Noi kuvat on otettu illalla heikossa valossa joo. Luonnossa toi kansi on hieman eri näköinen kuin kuvissa. Tossa vaakunassahan on mun nimikirjaimet jos huomaat eikä suinkaan JP:n. On se HÄRSKI! Joo kyllä huomasin että siinä on sinun nimikirjaimet, mutta silti tuo idea on suoraan JPn musarista, toivottavasti et kadu myöhemmin. Paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa |
Muerte9 08.05.2012 09:23:01 | |
---|
juikkipuikki: Noi kuvat on otettu illalla heikossa valossa joo. Luonnossa toi kansi on hieman eri näköinen kuin kuvissa. Tossa vaakunassahan on mun nimikirjaimet jos huomaat eikä suinkaan JP:n. On se HÄRSKI! Aikamoista siviilirohkeutta, siitä tipahti plussa. |
juikkipuikki 08.05.2012 09:25:32 (muokattu 08.05.2012 09:30:12) | |
---|
KUNU: Joo kyllä huomasin että siinä on sinun nimikirjaimet, mutta silti tuo idea on suoraan JPn musarista, toivottavasti et kadu myöhemmin. En kyllä ymmärrä mitä katumisen aiheuttavaa ilmiötä tosta vois syntyä :D Ja sitten se, että ei toi ihan tyhjästä tohon tupsahtanu. Kyl sitä tuli mietittyy, et mitä sinne laitetaan. 2011 kesäl oli mieles laittaa suomenleijonia sinne ku tuli MM voitto :) Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
KUNU 08.05.2012 09:46:10 | |
---|
juikkipuikki: En kyllä ymmärrä mitä katumisen aiheuttavaa ilmiötä tosta vois syntyä :D Ja sitten se, että ei toi ihan tyhjästä tohon tupsahtanu. Kyl sitä tuli mietittyy, et mitä sinne laitetaan. 2011 kesäl oli mieles laittaa suomenleijonia sinne ku tuli MM voitto :) Vaikkapa se että ihmisen maku muuttuu elämän myötä ja vaikka nyt tuntuu että et halua koskaan myydä nuita pois niin jossakin vaiheessa voi ehkä siltä tuntua. Ite olen monta kertaa todennut "tästä kitarasta en koskaan luovu", mutta eipä vain ole edelleenkään kitaraa ollut mikä olisi tullut jäädäkseen. Se että laittaa omat nimikirjaiset kitaraan ainakin varmistaa että sitä on vaikea myydä pois. Ja toinen asia mitä tässä vihjasin on tuo että haluatko kantaa ikuista "Petruccifaneutta" koska tuo shieldi nyt yhdistetään aika helposti kyseiseen herraan. Ite en olis koskaan tuommosta laittanut kitaraan, mutta onneksi meitä ihmisiä on niin monta erilaista, kukin tykkää mistä haluaa. Paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa |
Näin lähempänä 4kymppiä se musa / kitara yms maku muuttunu / kehittyny todella niistä parikymppisvuosista... Toi vihree on komia väri, harvoin näkee... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Ilelee 08.05.2012 13:25:35 | |
---|
KUNU: Vaikkapa se että ihmisen maku muuttuu elämän myötä ja vaikka nyt tuntuu että et halua koskaan myydä nuita pois niin jossakin vaiheessa voi ehkä siltä tuntua. Ite olen monta kertaa todennut "tästä kitarasta en koskaan luovu", mutta eipä vain ole edelleenkään kitaraa ollut mikä olisi tullut jäädäkseen. Se että laittaa omat nimikirjaiset kitaraan ainakin varmistaa että sitä on vaikea myydä pois. Ja toinen asia mitä tässä vihjasin on tuo että haluatko kantaa ikuista "Petruccifaneutta" koska tuo shieldi nyt yhdistetään aika helposti kyseiseen herraan. Ite en olis koskaan tuommosta laittanut kitaraan, mutta onneksi meitä ihmisiä on niin monta erilaista, kukin tykkää mistä haluaa. Noh, ottaahan jengi tatskojakin... Tuotahan nyt voi vaikka pitää kaveri "signature mallina" ;) Joillekkin se jälleenmyynti arvo on tärkeämpää kuin toisille. Musta toi on kyl helvetin hieno kitara, shieldeineen kaikkineen (eikä mulla tätä ennen ollu tietoa, että se olis jotenkin Petrucci-juttu, vaikka toki miehen kitaroita on tullut kateltua... joten tuski kaikki sitä siihen yhdistää). Kateeks käy. Ja noi vihreet joiden kuvia on linkitetty, helvetin hienoja nekin... alkaa kaasutteleen nää Ruokankaan customit. No ehkä jonain päivänä kun raskii laittaa noin paljon rahaa yhteen kitaraa (samalla hinnalla saa kaks ihan korkeen laadun keppiä kuitenkin) |