Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 551 52 53 54 55173 174 175 176 177
reaper666
05.05.2012 17:30:36
munkero: Emmä muista sitä Laiholla koskaan nähneeni.

http://www.youtube.com/watch?v=hjZXUyvFQDA

Tuossa sensijaan on se Roopen legendaarinen rhoads.

E: ilmeisesti oli vaan videon kuvauksissa käytössä

Tarkistin asian. Käytti kyseistä keppiä vain Sinergyn rundilla. Tossa kuvaa http://i42.tinypic.com/2d98xmd.jpg

allupatukka: No en tunne henkilökohtaisesti, mutta siltä jätkä vaikuttaa ja monet haastattelut mitä löytyy youtubesta antavat siihen suuntaan viittaavaa kuvaa. Ja idiootit ovat usein rentoa ryyppyseuraa, ei se sitä pois sulje. En minä oikeasti tiedä millainen mies Laiho on, mutta ei hän miltään älyköltä vaikuta. Mutta niin, olen muodostanut käsitykseni vain kaverin yleisestä olemuksesta lavan ulkopuolella julkisuudessa, joten en tiedä enkä todellakaan aio väitellä aiheesta, ei kinosta.

Jaa jaa okei. Ei varmaan ookkaan mikään älykkö. Väitti nääs kerran yhes haastiksessa, että menee nykyään tää hevi-buumi yli kun kaupassa myydään hevi shotteja. ei siis tiennyt, että hevi on lyhennös hedelmävihanneksesta. lol
AnonHero
05.05.2012 17:38:45 (muokattu 05.05.2012 17:53:27)
M4ss3 m/: No joo mee nyt vittuun. Se jo mainittu Laihon teinijau-meininki taas on niin vitun coolia? Itse ainakin diggaan Peripheryä just takia ettei siellä ole mitkään 50v kaljamahaset heviukot risupartoineen veivaamassa.

Tämä. Kyllä munkin mielestä voi olla ihan normiukot veimaavassa eikä tarvi olla minkään tietyn näkönen. Paljon siistimpää on se että kehtaa mennä lavalle ihan itsensä näköisenä kuin että laittaa meikkiä ja näyttelee keskisormea.

http://www.youtube.com/watch?v=LDgnjc-y9NI

Linkissä "nörtti"heviä, mun mielestä jokainen on kumminkin coolimpi kuin Laiho.
"The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine." -Abraham Lincoln
munkero
05.05.2012 17:47:09
reaper666: Tarkistin asian. Käytti kyseistä keppiä vain Sinergyn rundilla. Tossa kuvaa http://i42.tinypic.com/2d98xmd.jpg

Ai perkele... Rupee toinen amfisoundi himottaa kun tollasia kattelee... :D
"En ymmärrä mistä jäähyistä puhutte, en tiedä mikä on komodo, en tiedä mitä tarkoittaa rölöttäminen." - Nainen Muusikoiden.netin facebook-sivulla.
reaper666
05.05.2012 17:59:38
AnonHero: Tämä. Kyllä munkin mielestä voi olla ihan normiukot veimaavassa eikä tarvi olla minkään tietyn näkönen. Paljon siistimpää on se että kehtaa mennä lavalle ihan itsensä näköisenä kuin että laittaa meikkiä ja näyttelee keskisormea.

Joo mutta sitä ei voi kyllä kukaan sanoa, että menee lavalla "itsensä" näköisenä. Pätee varmaan lordiin tai kissiin, mutta veikkaisin, että bodomit ja monet muut bändit ovat kyllä ihan itsensä näköisenä siellä. Keskisormea tai ei :D
Attew
07.05.2012 16:39:43

Kyllä mun mielestä bändin asenteesta ja ulkonäöstä pitää löytyä vähä munaa. Ei mua yhtää vakuuta sellaset nörttibändit. Enpä kyllä musiikillisistakaan syistä muista yhtäkään sellaista bändiä kuuntelevani mutta kyllähän se latistaa meininkiä jos soittaa haistavittumusaa mut ei löydy sitä asennetta siihen musaan. En tiiä oliko tossa lauseessa mitään järkeä.
"Parta kasvaa ja mies voi hyvin"
Vestu
07.05.2012 17:39:33 (muokattu 07.05.2012 17:43:40)
reaper666: Esim. Mikä bändi oli Dream Theatterin lämppärinä??? Siinä vasta niin kämänen bändi, että en haluis livenä kattoa hetkeäkään :D

Painoin plussaa. Peripheryhän se oli. Djenttiä. Poikien apple hajos niin jäi djentstepit soittamatta...

EDIT: M4ss3 m/: No joo mee nyt vittuun.

Painoin varoitusta -^-
Like father like scum
allupatukka
07.05.2012 19:12:32

Attew: Kyllä mun mielestä bändin asenteesta ja ulkonäöstä pitää löytyä vähä munaa. Ei mua yhtää vakuuta sellaset nörttibändit. Enpä kyllä musiikillisistakaan syistä muista yhtäkään sellaista bändiä kuuntelevani mutta kyllähän se latistaa meininkiä jos soittaa haistavittumusaa mut ei löydy sitä asennetta siihen musaan. En tiiä oliko tossa lauseessa mitään järkeä.

Kuulostat naiselta, ei tästä ole mitään konkreettista eroteltavissa. Pelkästään mielikuvalätinää. Antaa poikien ja miksei tyttöjenkin vetää keikkaa omalla tyylillään. Ei minua kaupassakaan haittaa ne ruoat, mitä en koskaan osta. Ei niiden bändienkään pitäisi haitata, jota ei koskaan kuuntele. Edellisistä molemmat pohjautuvat pelkkiin makuasiohin. Toki voi sanoa, ettei pidä jostain, muttei kannata selittää, kuinka kalan pitäisi maistua enemmän kanalta. Se on vain tyhmää.

Itse tykkään myös rock'n roll -menosta kunnon rebel-asenteella, esim. COB-tyyliin, mutta ei se ole mikään paras kaikista. Vain oma suosikkini. Tällaisen turhan rölölöön toisista bändeistä tåsså ketjussa voisi jo kuopata.
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää."
reaper666
07.05.2012 19:37:51
allupatukka: Ei minua kaupassakaan haittaa ne ruoat, mitä en koskaan osta.

No entä jos kaupassa olisi kääre minkä sisällä olis maailman paras suklaapatukka mikä oikein sulaisi suussa ja olisi oikein kermainen. Sellainen Milka-suklaan ja maraboun yhdistys mistä saisi orgasmin kun sen söisi ja elämäsi ei olisi enää entisellään sen jälkeen. Tai muuten vaan parasta koko maailmassa.
Mutta itse kääreessä olisi paskakikkareen kuva mikä lilluisi pisuaarissa.
allupatukka
07.05.2012 19:45:34 (muokattu 07.05.2012 19:48:29)

reaper666: No entä jos kaupassa olisi kääre minkä sisällä olis maailman paras suklaapatukka mikä oikein sulaisi suussa ja olisi oikein kermainen. Sellainen Milka-suklaan ja maraboun yhdistys mistä saisi orgasmin kun sen söisi ja elämäsi ei olisi enää entisellään sen jälkeen. Tai muuten vaan parasta koko maailmassa.
Mutta itse kääreessä olisi paskakikkareen kuva mikä lilluisi pisuaarissa.

Tuollainen tilanne on mahdoton nykyisessä maailmassa monesta syystä ja silti makuasia (suklaa on hyvää -kohta siis). Eivät nuo nörttibändit tietääkseni myy itseään tuollaisina utopistisina supertuotteina, idea on ennemmin juuri tuo normaalit jampat soittamassa hyvää musiikkia. Yhdentekevä vastaväite, menee ohi asian.

E: Tarkensin vähän
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää."
reaper666
07.05.2012 19:51:14
allupatukka: Tuollainen tilanne on mahdoton nykyisessä maailmassa monesta syystä ja silti makuasia (suklaa on hyvää -kohta siis). Eivät nuo nörttibändit tietääkseni myy itseään tuollaisina utopistisina supertuotteina, idea on ennemmin juuri tuo normaalit jampat soittamassa hyvää musiikkia. Yhdentekevä vastaväite, menee ohi asian.

E: Tarkensin vähän

Sit on muuten sellasiikin bändei ku Black Veil tears vai mikä sen nimi mahto olla. Näin joskus jonkun promokuvan ja aattelin kuunnella niin ei saakeli mitä paskaa. Paskempaa ku periperi mikä lie. Oli toki paremman näkösii :D
M4ss3 m/
07.05.2012 20:43:01
Periphery on vaan liian progea teiän kaltasille Cob-puristi-junteille..

On topic: Kuuntelin tänään kaikki Cobin levyt läpi ekaa ja kahta viimesintä lukuunottamatta. Hyvin jytisim. Tämän ketjun vääristä mielipiteistä ja bändin yleisestä ulosannistakin huolimatta.
Oikeasti uus biisi: http://maihinnousu.net/s/15724
Vestu
07.05.2012 21:13:40
M4ss3 m/: Periphery on vaan liian progea teiän kaltasille Cob-puristi-junteille..

On topic: Kuuntelin tänään kaikki Cobin levyt läpi ekaa ja kahta viimesintä lukuunottamatta. Hyvin jytisim. Tämän ketjun vääristä mielipiteistä ja bändin yleisestä ulosannistakin huolimatta.

Hahhah. Kuuntele vaikka King Crimsonin pari ekaa levyä niin kuulet, poika, progea. Ei tässä Cob-puristeja olla. Lähinnä muutamia biisejä alkupään levyiltä tulee vielä kuunneltua silloin tällöin. Periphery ei ole mitenkään erityisen progea. Misha keksi hassun tyylin ja soundin soittaa. Gets old pretty fast.
Like father like scum
Räkkipeli
07.05.2012 21:33:30 (muokattu 07.05.2012 21:33:46)
Miksi hitossa Cob-ketjussa puhutaan jostain vidun peripherystä? Hoho
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä."
M4ss3 m/
07.05.2012 21:45:41
Räkkipeli: Miksi hitossa Cob-ketjussa puhutaan jostain vidun peripherystä? Hoho

Koska tää Raper666 provosoi mua.
Oikeasti uus biisi: http://maihinnousu.net/s/15724
Jeszse
07.05.2012 21:48:58
M4ss3 m/: Periphery on vaan liian progea teiän kaltasille Cob-puristi-junteille..

Kolme ekaa levyä on ihan perkeleen kovia. Hate crew deathroll ja are you dead yet on semmosia "ihan ok" lättyjä, blooddrunkia en oo jaksanu kuunnella varmaan ku kerran kokonaan ku oli niin mmmeh, ja uusin rupes taas koliseen vähä paremmin. Hatebreeder edelleen paras.

Ja Jackson on parempi ku ESP. Mun miälestä.
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
reaper666
08.05.2012 02:20:52
M4ss3 m/: Koska tää Raper666 provosoi mua.

En oikeesti provosoi!!!
reaper666
08.05.2012 02:21:57
Vestu: Hahhah. Kuuntele vaikka King Crimsonin pari ekaa levyä niin kuulet, poika, progea. Ei tässä Cob-puristeja olla. Lähinnä muutamia biisejä alkupään levyiltä tulee vielä kuunneltua silloin tällöin. Periphery ei ole mitenkään erityisen progea. Misha keksi hassun tyylin ja soundin soittaa. Gets old pretty fast.

No tätäpä just ei täs mitään puristeja nääs.
reaper666
08.05.2012 04:41:05
Fantasmic:

Ja onko Laiho käyttänyt nahkahousuja?? :O

Tässä todistetta että on. Ja enpä muuten tiennyt, että ovat black widowia joskus livenä veivanneet.

http://www.youtube.com/watch?v=cIsyBnATrgU&feature=player_embedded
Jeszse
08.05.2012 06:45:45
M4ss3 m/: Mulle taas iskee HCDR koviten, koska se on eka ja ainut (sitä yhtä EP:tä pois lukien) Bodomin levy minkä omistan. Hatebreeder kyllä tulee hyvänä kakkosena. AYDY? vielä menee, mutta nää kaks uusinta ei kyllä. Etenkään Blooddrunk. Jackson/ESP tappeluun en ota kantaa.

Mulla on muuten HCDR:n kannessa nimmarit. ;D
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)