EJ84 01.05.2012 11:50:47 | |
---|
Luin Viidakkorummusta hetki sitten Ilpo Kallion haastattelun. Oli niin mehukas rumpupläjäys, että piti useampaan otteeseen hörähdellä ääneen ja tulla hehkuttamaan kesken lukemisen! Kiitokset DAF:n puuhamiehille tästä. Suosittelen varauksetta kaikille. :) |
VeKrio 01.05.2012 15:08:28 | |
---|
EJ84: Luin Viidakkorummusta hetki sitten Ilpo Kallion haastattelun. Oli niin mehukas rumpupläjäys, että piti useampaan otteeseen hörähdellä ääneen ja tulla hehkuttamaan kesken lukemisen! Kiitokset DAF:n puuhamiehille tästä. Suosittelen varauksetta kaikille. :) Hyvä lehti ja harva ilmestymisaikataulu tekee sen efektin että sitä oikein odottaa. Oli joo hyvä artikkeli. Juttuja Kalliolla piisas. Repesin ehkä eniten sen "Ei ihan kuole mutta lopussa halvaantuu" -kohdalla. Mun lehdessä on kahdet kannet, eli Risto kahteen kertaan ja takakannen sähkörumpumainos kahteen kertaan. Toivottavasti joku ei oo jääny ilman kansia :). Ens lehdessä on sitten virveleiden kokoontumisajoista juttua. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
OPJ1974 01.05.2012 15:38:43 | |
---|
VeKrio: Hyvä lehti ja harva ilmestymisaikataulu tekee sen efektin että sitä oikein odottaa. Oli joo hyvä artikkeli. Juttuja Kalliolla piisas. Repesin ehkä eniten sen "Ei ihan kuole mutta lopussa halvaantuu" -kohdalla. Mun lehdessä on kahdet kannet, eli Risto kahteen kertaan ja takakannen sähkörumpumainos kahteen kertaan. Toivottavasti joku ei oo jääny ilman kansia :). Ens lehdessä on sitten virveleiden kokoontumisajoista juttua. Kahdet kannet täälläkin. Lisäksi Kahden jutun ingressit / alut olivat tuplaantuneet sisältötekstissä. Muutama lause. Onko taitossa ollut kiirus vai mitähän tuossa?? Kahdet kannet on kyllä painon moka. |
hansakemanelius 01.05.2012 16:35:24 | |
---|
OPJ1974: Kahdet kannet täälläkin. Lisäksi Kahden jutun ingressit / alut olivat tuplaantuneet sisältötekstissä. Muutama lause. Onko taitossa ollut kiirus vai mitähän tuossa?? Kahdet kannet on kyllä painon moka. Meikäläiselle tuli ykköslaatua eikä mitään tuplia... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Epämuusikko 01.05.2012 17:53:49 (muokattu 01.05.2012 18:32:24) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
VeKrio 01.05.2012 20:52:11 | |
---|
Epämuusikko: Seuraa mielipide. e: jota tuo video ei suoranaisesti tue. hups. Sanon, että tajusin, mutta kirjoituksesi ei tue sitä, ja yhdyn siihen täysin, enkä välitä muusta. Mutta Tony on hyvä. Iha parasta. Vähä änkyrä, mut tos iäs saakin olla. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
hollmi-5 02.05.2012 09:08:52 | |
---|
VeKrio: Mie rakastun tähän Williamsin Tonyyn enepmi ja enempi. Hienoa malttia ottaa setistä aina yks rumpu mukaan. Ja toi käsitekniik. Ah. Tony ja Vinnie on samaa maata mitä tulee tohon otteeseen, mun mielestä. Mä olin tolloin niinku 5-vee. :D Jännä toi sen kalvovalinta. Ihan oma saundi. Ei kai se tolla virpalla paljon sutijuttuja soittanut. MUOKS. Soittipa joo sudeilla. Ja jostain syystä ei soita juuri peltejä sudeilla. "It's a waste of time." http://www.youtube.com/watch?v=uFCJs_WvsG4& Katselin -ihme kyllä- loppuun asti. Minä en saanut mitään kiksejä. Ihan liian pitkä ja tylsä. Huippuhetket olisivat mahtuneet kahteen minuuttiin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
tito 02.05.2012 10:53:52 | |
---|
I'm George W. Bush, and I approve this message. |
VeKrio 02.05.2012 15:21:43 | |
---|
hollmi-5: Katselin -ihme kyllä- loppuun asti. Minä en saanut mitään kiksejä. Ihan liian pitkä ja tylsä. Huippuhetket olisivat mahtuneet kahteen minuuttiin. Mä just en malttanut olla kuuntelematta, kun koko ajan halus vaan kuulla mitä tulee seuraavaks. Draaman kaari. Mut ei se mitään vaikket tykkää. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
DrmBug 05.05.2012 16:10:37 | |
---|
|
-Dr.DW- 05.05.2012 20:01:58 | |
---|
DrmBug: http://www.youtube.com/watch?v=2ILbeON-sEI&feature=related Tästä tykkäsin. Pöörlitkin soundaa hyvältä. :) Kiitoksia tästä! Täähän oli todellinen pläjäys, ihan kaikin puolin! Aivan upea! :) En ollu muistaakseni tietoinenkaan moisesta pumpusta, nytpä olen! Tää on, kun Clutch, Kingston Wall ja Primus ois tehny kersan! =D "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
Epämuusikko 05.05.2012 20:25:00 | |
---|
Fierabracci on ihan kiva. pitää kattoo tuo pätkä paremmalla äänentoistolla. Baked Potatossa olis kiva päästä käymään. Kuulemma perunansa on helvetin isoja. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
EJ84 06.05.2012 15:13:07 | |
---|
|
Epämuusikko 06.05.2012 21:28:22 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
lrz 06.05.2012 22:39:44 | |
---|
|
Jos Hidalgon hienoa soittoa ei lasketa niin ainut videon hieno kohta tapahtuu tuossa settämän ja 8 minuutin kohdalla... Ja oikeestaan siitä eteenpäinkin.. Eukko on ihan pihalla... http://youtu.be/vmXZipoEaxs?t=7m"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 07.05.2012 22:28:46 | |
---|
Speedy: Jos Hidalgon hienoa soittoa ei lasketa niin ainut videon hieno kohta tapahtuu tuossa settämän ja 8 minuutin kohdalla... Ja oikeestaan siitä eteenpäinkin.. Eukko on ihan pihalla... http://youtu.be/vmXZipoEaxs?t=7m Joo. Hihi!!! Ämmät rummuissa. Vähä sama ku ratissa. Hihihi.... pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
EJ84 07.05.2012 23:21:46 (muokattu 07.05.2012 23:48:16) | |
---|
Dimsunk vetässy videon Keith Carlock kisaan. Myyköhän improve your groove kohta paremmin... Lisäyksenä totean että eipähän tuo kauhean kallis opetus-dvd ole, varsinkaan jos ostaa molemmat osat yhdessä. Päivän kurssilla 30.72€. Hauska idea myydä myös noita lyhyitä opetusvideoita sivustolla muutamalla dollarilla. Jotenkin alkoi tuntumaan että tuon sivuston olisin nähny ennenkin. Kesti tovin ennen kun tajusin missä... http://www.maxsansalone.com |
Epämuusikko 07.05.2012 23:38:16 | |
---|
Ei oikein lähtenyt tuo Giovanni vastaan Hannah- touhu. Gioa kuuntelee vaikka koko päivän, mutta aisapari oli hieman sääh. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
ojanperäm 08.05.2012 07:39:40 | |
---|
Tää on täällä jo varmasti kai jo ollut, mutta näin tuoreena lukijana en kaikkea miljoonaa viestiä vielä ole lukenut. Vähän kepoisampaa maistelua välillä: Eli kyllä se Uuno osaa ja näyttää vähän mallia... http://www.youtube.com/watch?v=NDrHjAPskoQ |