Huevos 18.04.2004 02:19:55 (muokattu 18.04.2004 02:20:11) | |
---|
Kuuleppas nyt. Pystyn kuuntelemaan kaikilta muilta vuosikymmeniltä laajasti musiikkia (musiikkia tosiaan tehtiin jo ennen 80-lukua). Etenkin 70-luvulla tuli hyviä levyjä. Ja tietysti myös 60, 90 , 00 jne. 80-luvulta ei taas löydy kuin muutama levy joita jaksaa kuunnella. Kyse ei ole tympääntymisestä vaan siitä, että kasari musa on suurimmaksi osaksi huonoa. ...joka voi johtua siitä, ettet ole perehtynyt tarpeeksi tai sitten ei. se on makuasia. minun mielipiteeni on, että 80- luvulla on tehty paljon innovatiivisempaa rock- musiikkia, kuin 90- luvulla. siis, puhun nimenomaan rock- musiikista. |
Se on hyvä että on selkeitä auktoriteetteja, jotka sanovat että mikä on hyvää musiikkia ja mikä ei. Anteeksi siitä että pidän väärästä musiikista. Yritän tehdä jotain asian eteen. Kyse ei ollut nyt musiikista vain soundeista. Niistähän sä jauhoit. Ja tietenkin on auktoriteetti joka sanelee mikä on hyvää ja mikä ei. Pakkohan sellainen on olla. ;) Veri on vettä sakeampaa |
Cathi777 18.04.2004 11:22:17 | |
---|
Minä tiedän hyvin selvästi mistä pidän. Tietätkö itse? Kun katsot jäsen kuvausta niin tiedät mitä olen kuunnellut. Hyvää musiikkia. En mun tarvitse selvästi mistään tietysti pitää. Miks pitäs sehän on aivan hölmöä jos jumiutuu johonkin tiettyyn? Mä kuuntelen kaikkea mahdollista ja sanon, että se todellakin avartaa. Et jos sä kuuntelet vaan jotain tiettyä juttua niin sä suljet aivan liian monta ovea. Ja et periaatteessa tiedä silloin musiikista juuri mitään. Veri on vettä sakeampaa |
Rejoy 18.04.2004 15:13:01 | |
---|
En mun tarvitse selvästi mistään tietysti pitää. Miks pitäs sehän on aivan hölmöä jos jumiutuu johonkin tiettyyn? Mä kuuntelen kaikkea mahdollista ja sanon, että se todellakin avartaa. Et jos sä kuuntelet vaan jotain tiettyä juttua niin sä suljet aivan liian monta ovea. Ja et periaatteessa tiedä silloin musiikista juuri mitään. Niin. Musiikista tietää aina eniten ihmiset jotka ilmoittaa kuuntelevansa kaikkea. |
Rejoy 18.04.2004 15:19:49 | |
---|
...joka voi johtua siitä, ettet ole perehtynyt tarpeeksi tai sitten ei. se on makuasia. minun mielipiteeni on, että 80- luvulla on tehty paljon innovatiivisempaa rock- musiikkia, kuin 90- luvulla. siis, puhun nimenomaan rock- musiikista. Minä puhuin musiikista. |
Cathi777 18.04.2004 16:10:28 | |
---|
Niin. Musiikista tietää aina eniten ihmiset jotka ilmoittaa kuuntelevansa kaikkea. Tietenkin ne tietää, koska niillä on paljon laajempi perspektiivi siihen hommaan. Jos sä esimerkiksi kuuntelet pelkää jazzia niin etpä sä juuri musiikista silloin mitään tiedä. Veri on vettä sakeampaa |
Rejoy 18.04.2004 17:34:40 | |
---|
Tietenkin ne tietää, koska niillä on paljon laajempi perspektiivi siihen hommaan. Jos sä esimerkiksi kuuntelet pelkää jazzia niin etpä sä juuri musiikista silloin mitään tiedä. Tahtoisin tietää musiikista enemmän, mutta kun en tiedä siksi kun kuuntelen vain jazzia. Kerro oi kaikkitietävä mikä on apu ongelmaan. |
Cathi777 18.04.2004 21:04:29 | |
---|
Tahtoisin tietää musiikista enemmän, mutta kun en tiedä siksi kun kuuntelen vain jazzia. Kerro oi kaikkitietävä mikä on apu ongelmaan. No osta helvetti muidenkin musiikkityylien levyjä. Oletko aivan idiootti?? Veri on vettä sakeampaa |
Rejoy 18.04.2004 22:31:25 | |
---|
No osta helvetti muidenkin musiikkityylien levyjä. Oletko aivan idiootti?? Olet niin älykäs. |
Cathi777 18.04.2004 23:32:57 | |
---|
Olet niin älykäs. Todellakin ja sinä et. Veri on vettä sakeampaa |
Rejoy 19.04.2004 00:11:12 | |
---|
Todellakin ja sinä et. Olet jopa niin älykäs, että saatat saada mensan testeissä yli 50. Minä taas olen todella tyhmä kun en kuuntele bulgaarialaista kansanmusiikkia ja afganistanilaista heviä. En tiedä musiikista mitään. Olenpa minä tynnyrissä. |
Järvihirviö 19.04.2004 00:15:41 | |
---|
Todellakin ja sinä et. Lopeta nyt saatana hyvän sään aikana. |
Rejoy 19.04.2004 00:24:53 | |
---|
Lopeta nyt saatana hyvän sään aikana. En voinut vastustaa kiusaamisen kiusausta. |
Järvihirviö 19.04.2004 00:30:50 | |
---|
En voinut vastustaa kiusaamisen kiusausta. Taidat saada poika nenilles tässä väittelyssä. hohhoti. |
Soulsista 19.04.2004 00:42:32 | |
---|
Voi Cathi raukkaa. Taidat olla vielä liian nuori tajutaksesi, että sinua vietiin kuin pässiä narussa. Ei saa kiusata teinejä. Toinen on niin tosissaan. |
Rejoy 19.04.2004 01:02:39 | |
---|
Taidat saada poika nenilles tässä väittelyssä. hohhoti. Kuka nyt tuollaiselle huippu älykölle pärjäisi. |
Rejoy 19.04.2004 01:04:40 | |
---|
Voi Cathi raukkaa. Taidat olla vielä liian nuori tajutaksesi, että sinua vietiin kuin pässiä narussa. Ei saa kiusata teinejä. Toinen on niin tosissaan. Sori. En voinut edelleenkään vast... |
Cathi777 19.04.2004 09:19:59 (muokattu 19.04.2004 09:20:16) | |
---|
Voi Cathi raukkaa. Taidat olla vielä liian nuori tajutaksesi, että sinua vietiin kuin pässiä narussa. Ei saa kiusata teinejä. Toinen on niin tosissaan. Voi minä olen maailman älykkäin ihminen ja sen takia tätä on pakko jatkaa. Kaikki muut olette vain niin tyhmiä, että ette näe älykkyyttäni. Käytän aurinkolasejakin vain sen takia, ettei älykkyyteni häikäisisi teitä. Voi te tyhmä kansa, vaellatte vain pimeydessä. Ja nuori vai, epäilen, että aika moni täällä on mua huomattavasti nuorempi. On niin mainiota saada ihmiset ärsyyntymään. Se on niin mukavaa. Yhtään tappouhkausta ei ole vielä tullut ja olen siitä hyvin pettynyt. Veri on vettä sakeampaa |
Cathi777 19.04.2004 09:21:56 | |
---|
Sori. En voinut edelleenkään vast... Nyt rupeaa muuten olemaan suunta oikein näissä jutuissa kun ruvetaan toisiamme lynkkaamaan. Tää on oikeasti siistii, juuri tässä musiikissa on kyse. Veri on vettä sakeampaa |
Definhel 19.04.2004 10:14:22 | |
---|
Jahas, "yleistä" on siis nykyään varsin "heavy". der Führer weiß, daß es ich ist, der seinen Platz im futur übernimmt! |