Yeah 17.04.2004 23:34:00 | |
---|
Itselläni ei vielä tuota olekkaan, mutta työn alla on Dream Theaterin The dance of eternity ja sit ois viel saman bändin Home. God is dead-Niezche...Niezche is dead-God |
Niskamies 18.04.2004 10:09:15 | |
---|
Ehkäpä Jacon Portrait of Tracy, vaikkei se ihan puhtaasti vielä mene... Sbassossa on neljä kieltä. |
bize 18.04.2004 10:30:48 (muokattu 18.04.2004 10:33:18) | |
---|
Portrait of Tracy, vaikken sitä ihan kokonaan ole vielä opetellutkaan. En välttämättä opettelekkaan, alkoi ärsyttää kun huomasin kuuntelevani turhan yksipuolisesti Jacon juttuja. Tuskin koskaan itse pystyy kuitenkaan samaan, mutta toisaalta, ei välttämättä tarvitsekaan pyrkiä ainakaan samaan tyyliin. Tuon pätkän, minkä osaan, opettelin kesällä, mutta sen jälkeen olen lähinnä kuunnellut huolellisesti hyvänä pitämieni basisitien juttuja ja unohtanut biisien 1:1 -harjoittelemisen. "Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! " |
Muhwi 18.04.2004 11:10:02 | |
---|
Tower of Powerin What's Hip varmaankin. It wasn't me, it was the Other Guy. |
CCR Proud Mary. Ei mene viellä ihan puhtaasti, mutta kertosäkeen osaan jo melkein kokonaan. Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa. |
pardy 18.04.2004 17:13:40 | |
---|
Sanotaanko vaikka näin: minkä tahansa biisin nuotit kun eteeni saan, niin ennemmin tai myöhemmin se kyllä menee. En ole kovinkaan kiinnostunut yleisesti ottaen treenailemaan noita "supervaikeita ja monimutkasia" biisejä. Tiedän että pystyisin melko helposti niitä opettelemaan, mutta en koe sitä tarpeelliseksi. Nopeutta ja rytmitajua kun nääs löytyy jo, niin ei siitä ole käytännössä hyötyä. Nyt viime aikoina olen soitellu Teen townia ja Bachin soolosellosarjaa nro 5, Gigue -osaa. Olen kohta rupeemassa treenaamaa yhtä toistaki Bachin biisiä,tällä kertaa ranskalaista soolosellosarjaa. Kun nääs tuon klassisen tatsin opettelu on huomattavasti vaikeempaa kuin suuri tekninen haasteellisuus. Kolme sanaa: "Olen basisti." |
vanttera 19.04.2004 00:12:51 | |
---|
CCR Proud Mary. Ei mene viellä ihan puhtaasti, mutta kertosäkeen osaan jo melkein kokonaan. Munla on toi Nakkin on hevens door aika paha, varsinkin siinä kun menee kertsistä takasin säkeistöön, tai jotain. "Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks." |
K.A.P.V 19.04.2004 00:42:01 | |
---|
Heitin sitte täs varotuksen jollekki, täällä tössi, ei toimenpiteitä! :) Herra koettelee muttei hylkää. |
Karlsson 19.04.2004 08:25:39 | |
---|
Munla on toi Nakkin on hevens door aika paha, varsinkin siinä kun menee kertsistä takasin säkeistöön, tai jotain. Munsta kyllä toi "My Girl" on kaikista pahin. Ei sitä paljoo valkone mies soittele oikein. "Sam, kuningas!" -Keny |
guru 19.04.2004 14:53:11 | |
---|
kuka vee tällaisia aiheita oikein kehittelee? ja ikää oli??? no, kasvaako munat? ihan oikeesti hei. - - - - - - - - - - - - - - -
- - - KISS MY bASS - - -
- - - - - - - - - - - - - - - |
Yeah 21.04.2004 17:46:41 | |
---|
kuka vee tällaisia aiheita oikein kehittelee? ja ikää oli??? no, kasvaako munat? ihan oikeesti hei. mikä aiheella on vikana? ikää oli joo ja eikös tuo ole vähän väärin sanottu tuo "kasvaako munat" ,koska eikö mihellä ole vain yksi muna? When i grow up i want to be cadilac |
HC-Audio 21.04.2004 19:40:01 | |
---|
mikä aiheella on vikana? ikää oli joo ja eikös tuo ole vähän väärin sanottu tuo "kasvaako munat" ,koska eikö mihellä ole vain yksi muna? Tämä on yleinen harhaluulo. EI! Miehellä on kaksi munaa(=kivestä). kannattais opetella nää perusasiat kuntoon.. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Yeah 21.04.2004 20:47:51 | |
---|
Tämä on yleinen harhaluulo. EI! Miehellä on kaksi munaa(=kivestä). kannattais opetella nää perusasiat kuntoon.. olen nyt sitten yhden asian verran viisaampi. When i grow up i want to be cadilac |
tanssi-anssi 21.04.2004 20:54:49 | |
---|
Tämä on yleinen harhaluulo. EI! Miehellä on kaksi munaa(=kivestä). kannattais opetella nää perusasiat kuntoon.. niin kyllähän basistin olis syytä nämä alapään asiat tietää. |
guru 22.04.2004 08:26:30 (muokattu 22.04.2004 08:31:21) | |
---|
miehen minä tiedän mutta mihestä en ole kuullutkaan aiemmin. seuraavaksi kannattaisi perustaa keskustelut, "meidän isä on vahvempi kuin teidän..." sekä vaikkapa "ikinä en ole runk*nnut, ihan totta..." sori, pakko vittuilla. - - - - - - - - - - - - - - -
- - - KISS MY bASS - - -
- - - - - - - - - - - - - - - |
Quu 22.04.2004 10:26:58 | |
---|
Black Sabbath - NiB (Bass solo) Vaikein "biisi" jonka jotenkin osaan. Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e |
da_Punk 22.04.2004 11:30:10 | |
---|
Black Sabbath - NiB (Bass solo) Vaikein "biisi" jonka jotenkin osaan. Sama täällä, eikös Geezer käytä kyseisen biisin soolossa jotain Wahia ? Sä voit tehdä mitä vaan, kun menet kengältäni pois. |
ganesha 25.04.2004 09:18:59 | |
---|
Incognito: Colibri periaatteessa helvatin helppo biisi, mut saa olla tarkkana taimingin kanssa. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
käki 25.04.2004 17:30:37 | |
---|
Incognito: Colibri periaatteessa helvatin helppo biisi, mut saa olla tarkkana taimingin kanssa. Tuo on pirun hyvä sormienvahvistus/taimingtreeni-biisi. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
TiMiTheShiT 26.04.2004 11:38:23 | |
---|
hoho joku oma biisi varmaan........ he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |