Ronttimus 06.05.2012 20:48:09 | |
---|
Ihan jees, nordicbetiltä soitteli äijä äsken ja sanoi että olen voittanut tämän http://www.suomikiekko.com/2012/04/ … iolippua-mm-otteluun-suomi-sveitsi/ 2 päivää etukäteen soitteli, ihan jees. Hirveä säätö töiden yms suhteen. Oon vielä ihan shokissa. VIP-aitio ruuilla ja juomilla. Olin siis ainut suomessa joka veikkas oikean tuloksen tosta suomen ekasta matsista. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Bongowing 06.05.2012 20:54:31 | |
---|
Hoho, sporttispurtissa joku liiton jäbä puhui "kuudennesta katsojasta". But where the heck is magenta? |
eräjorma 06.05.2012 21:03:41 | |
---|
Ronttimus: Ihan jees, nordicbetiltä soitteli äijä äsken ja sanoi että olen voittanut tämän http://www.suomikiekko.com/2012/04/ … iolippua-mm-otteluun-suomi-sveitsi/ 2 päivää etukäteen soitteli, ihan jees. Hirveä säätö töiden yms suhteen. Oon vielä ihan shokissa. VIP-aitio ruuilla ja juomilla. Olin siis ainut suomessa joka veikkas oikean tuloksen tosta suomen ekasta matsista. Vau! Onneksi olkoon. Hyvin haisteltu lopputulos. :) There is no dark side of the moon really. matter of fact it's all dark. |
Minä olen minä. |
Ronttimus 06.05.2012 21:32:45 (muokattu 06.05.2012 21:32:59) | |
---|
Kiitosta. Mä oon sit se vip-aitiossa joka on yllyttänyt Kummolan ja Jutin viuhahtamaan ja aiheutan muutenkin pahennusta. Ei saatana oon oikeesti ihan shokissa. Pääseekö Helsingin mnettiläisille sit yöksi? :D "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Rhapa 06.05.2012 21:35:47 | |
---|
|
dipshit 06.05.2012 22:53:16 | |
---|
lollasin itekin ihan maxi-täböl (c) masterhat |
MaD PiAnIsT 06.05.2012 23:02:42 (muokattu 06.05.2012 23:04:46) | |
---|
Dipsetcityboy: Näytät hyvin pettyneeltä järjestyksenvalvojan toimintaan. Ilmaistiin pettymyksemme. "Älä ny viitti olla tosissas.." Ois pitäny tuokin lakana ilmeisesti valmistaa sammutuspeitteestä ni ois saanu jatkaa esilläpitoa.. Edit: Tai lähinnä tuosta tulee mieleen tonninseteli-ilme. "Live like a windrammer as you fuck" |
dipshit 06.05.2012 23:06:33 (muokattu 06.05.2012 23:06:51) | |
---|
MaD PiAnIsT: Edit: Tai lähinnä tuosta tulee mieleen tonninseteli-ilme. Nyt kun mainitsit, niin niinpä muuten tuleekin. lollasin itekin ihan maxi-täböl (c) masterhat |
Ronttimus 07.05.2012 07:59:01 | |
---|
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
trashjones 07.05.2012 11:47:45 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
BondakeBunny 07.05.2012 12:34:04 | |
---|
Opi kärsimään valittamatta. |
Alpha 07.05.2012 12:35:33 | |
---|
Näin ummikkona kyselen, että mikä perkele siinä on, ettei niitä "maalihanoja" saada aukaistua? Kaks ottelua ja kaks maalia...riittäähän se, mutta mitä helkkaria? |
bedlam 07.05.2012 12:45:39 (muokattu 07.05.2012 13:00:44) | |
---|
Alpha: Näin ummikkona kyselen, että mikä perkele siinä on, ettei niitä "maalihanoja" saada aukaistua? Ummetukseen auttaa Laxorin. Eihän noi muidenkaan pelit ole kauheasti mitään maali-ilotteluja sisältäneet. Ja eiks Slovakia kuitenkin ole Suomen kanssa melkolailla tasavertainen sakki, eihän niitä vastaan joka tapauksessa voinut olettaa mitään rökäletulosta. Ois voitu hävitäkin. Voisi olettaa, että maaleja tulee enemmän sitten kun on huonompi mokke vastassa. http://www.petrilampela.net |
riimu 07.05.2012 12:47:01 | |
---|
Jenkitkin näköjään ollut röpöjuoman pauloissa. Don't ask me about Grim Fandango. |
Stradlin 07.05.2012 13:50:28 | |
---|
Alpha: Näin ummikkona kyselen, että mikä perkele siinä on, ettei niitä "maalihanoja" saada aukaistua? Kaks ottelua ja kaks maalia...riittäähän se, mutta mitä helkkaria? Huolestuttavampaa olisi, jos ei ne saisi paikkojakaan luotua. Nyt on lähinnä viimeistely tökkinyt, onhan tuolla muutamia tilanteita ollut sellaisia joista eliittimaalitykki pistäisi satavarmasti sisään. Suomella ei oikein sellaiseksi profiloitunutta pelaajaa ole, tasokkaita pelinrakentajia kyllä löytyy. Nähdäkseni ei ole sellaista maalin eteen parkkeeraavaa rymistelijääkään ollut näissä peleissä, vaikka osalta tyypeistä varmaan sitäkin taitoa ja taipumusta löytyy. Tuomo Ruudun vääntöä ja Selänteen viimeistelytaitoa kun olisi joukkueessa, niin olisi varmaan aika täydellinen paketti. Mielestäni silti parempi näin päin, perusjutut kun on kunnossa ja paikkoja kuitenkin syntyy, niin kai niitä maalejakin sitten joskus näilläkin pelaajilla tulee. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
riimu 07.05.2012 14:13:26 | |
---|
Stradlin: Huolestuttavampaa olisi, jos ei ne saisi paikkojakaan luotua. Nyt on lähinnä viimeistely tökkinyt, onhan tuolla muutamia tilanteita ollut sellaisia joista eliittimaalitykki pistäisi satavarmasti sisään. Suomella ei oikein sellaiseksi profiloitunutta pelaajaa ole, tasokkaita pelinrakentajia kyllä löytyy. Nähdäkseni ei ole sellaista maalin eteen parkkeeraavaa rymistelijääkään ollut näissä peleissä, vaikka osalta tyypeistä varmaan sitäkin taitoa ja taipumusta löytyy. Tuomo Ruudun vääntöä ja Selänteen viimeistelytaitoa kun olisi joukkueessa, niin olisi varmaan aika täydellinen paketti. Mielestäni silti parempi näin päin, perusjutut kun on kunnossa ja paikkoja kuitenkin syntyy, niin kai niitä maalejakin sitten joskus näilläkin pelaajilla tulee. Hyvä kirjoitus. Lisäksi vastustajan molarit ovat kyl pelanneet tosi hyvin. Don't ask me about Grim Fandango. |
LaMotta 07.05.2012 16:33:34 | |
---|
Yleisesti voi sanoa, että tosipelit alkaa vasta puolivälierissä. Huippujoukkueiden peli paranee aina turnauksen edetessä. Syvällisempi pelaamisen spelulointi on tässä vaiheessa vielä suhteellisen turhaa. On näitä nähty. "Hyvä ja halpa? Osta molemmat!" |
Rubuinen 07.05.2012 16:36:16 | |
---|
No mut jos saataisiin tosi peleissä parit tuurimaalit ja ilmaveivit, niin sehän riittää ja nytku vielä tuuria on "varastossa":-). Ainahan Suomella on sama maalinteko ongelma.... |
Disposable 07.05.2012 17:05:05 | |
---|
Rubuinen: No mut jos saataisiin tosi peleissä parit tuurimaalit ja ilmaveivit, niin sehän riittää ja nytku vielä tuuria on "varastossa":-). Ainahan Suomella on sama maalinteko ongelma.... No en kyllä sanosi että varastossa on tuuria. Melko paljo sai kaivaa kuvettu tuuripussista tuossa Slovakia-pelissäkin, yks Hossan paikka sekä toinen Vehasen sylkäsy kakkoserässä oli kyllä ihan pompusta kiinni. Ja kiekkohan pomppii suht satunnaisesti. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |