Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 554 55 56 57 58371 372 373 374 375
Loijaa
06.05.2012 13:19:49 (muokattu 06.05.2012 16:22:10)

Mites Liverpool-leirissä nyt, kun tappio tuli Chelsea vastaan? Onko fiilis kuitenkin vielä hyvä?

Pool pelasi 30 minuuttia hyvää futista, mutta eihän se riitä 90 minuutin pelissä. Hieman karvaan maun jätti tuo Carrollin hylätty maali, vaikkei se pallo tainnut viivaa kokonaan ylittääkään..Uskallan väittää että jos maali olisi hyväksytty, olisi Liverpool marssinut voittoon. Mut näin tällä kertaa. Kokonaisuutenahan kausi on ollut lähes katastrofaalinen, Steven Gerrardia siteeratakseni:

"We need to do better. We're Liverpool Football Club; we're no seventh or eighth in the league. We're better than that."

e. onpahan nihkeetä, kun haluan Newcastlen voittavan tänään, mutten tahdo Unitedin vievän mestaruutta..
God damn, it's the PUSHER!
pekkap82
06.05.2012 17:37:37
Henderson ja Spearing eivät pärjää ainakaan vielä tälläisissä peleissä, ja Reinalle on tullut outo tapa väistellä laukauksia kuin Allianssin maalivahti aikanaan. Muutenkin tämä kausi on ollut luultavasti Reinan heikoin Poolissa.
rockjihad
06.05.2012 18:41:06 (muokattu 06.05.2012 19:28:04)
Alex McLeish on hieno mies. Olen aina arvostanut hänen kontribuutiotaan lajille.
rockjihad
06.05.2012 20:33:28
TheBlackestEye: Villan johtoporras voisi kauden päätteeksi kertoa miehelle sen salaisuuden, että tasapelistä saakin vähemmän pisteitä kuin voitosta. Vaikka AV pelaa ylivoimalla niin siitä tasurista on pidettävä kiinni loppuun asti. 17 tasapeliä 37 ottelussa alkaa olemaan kyllä jo melko kunnioitettava saldo.

Hienosti se on yhdessä kaudessa muokannut Villasta sellasen viime kauden Birmingham Cityn hiilikopion, ihan käsittämätöntä paskaa niiden peli on nykyään.

Mutta siitä huolimatta, tänään McLeish on hieno mies, kun piti miesylivoimalla tasurista kiinni.
kozmik
06.05.2012 21:53:34 (muokattu 06.05.2012 21:53:58)

Sinnepä se mestaruus sitten meni lopullisesti. Jos olisi tullut Manulle sellainen viiden-kuuden maalin voitto, niin olis voinut olla pieni toivonkipinä. Nyt ainoaksi toivoksi jää QPR vieraissa Cityä vastaan, eikä taida heistä olla Cityn mestaruusjunan pysäyttäjäksi. Toki QPR tarvii käytännössä vaan yhden pisteen sarjapaikan varmistamiseksi (paitsi jos Blackburn voittaa huomenna suurinumeroisesti Wiganin) joten voivat parkata bussin rankkarialueelle ja lähteä hakemaan tasuria. Kyllähän se Chelseakin voitti Barcelonan...

Mitäs sitten seuraavalle kaudelle? Keskikentän keskusta huutaa tuoretta verta. Paljon on puhuttu, että keskikentälle tarvitaan luovuutta, mun mielestä pikemminkin väsymätöntä, syöttövarmaa puolustavaa keskikenttäpelaajaa. En edes yritä väittää tietäväni ketään sopivaa ehdokasta tähän. Jos Fletcher kuntoutuu ensi kaudeksi (epäilen) niin tarve on vähän vähemmän huutava.

Puolustuksen osalta laitapakkiosasto ehkä kaipaisi vahvistusta. Evra ei ole ollut omalla tasollaan tällä kaudella, vaan on ollut turhankin usein vastustajan vietävissä. Zeke Fryershän sieltä akatemiasta on tulossa (jos ei ole lähdössä muualle) mutta ei ehkä ihan vielä riitä taso. Oikealle puolelle on riittävästi tunkua, eihän sillekään paikalle mitään ihan huippumiestä löydy mutta vasen laita on kuitenkin ainakin omiin silmiin tärkeämpi vahvistuskohde.

Hyökkäykseen haluisin ehkä edelleenkin jonkun voimamiehen, joka on vahva pääpelaaja ja hyvä viimeistelijä. Ei ehkä mitään ihan huippuluokan äijää, vaan sellaista pienempäänkin rooliin tyytyvää puurtajaa joka tarjoaisi vähän erilaisen vaihtoehdon kärkeen.

Kokonaan oma kysymyksensä on sitten se, mihin rahat riittää. Tuskin ainakaan kaikkiin. Kunhan nyt edes se keskikenttä saataisiin kuntoon, muiden ongelmien kanssa voitaneen elää vielä yksi kausi.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
06.05.2012 22:06:36
rockjihad: Ja Innasesta kun tuli jo puhe, niin se ilmeisesti lukee tätä palstaa, kun se kertoili lähetyksessä siitä, kuinka katsojia on häirinnyt sen anglofinski-puhetapa selostaessa.

Ettei vaan muusikko-iskä Martti Huuhaa olisi joukossamme ja vinkannut Mikolle, että täällä ei tykätä anglofinskistä.
Minä olen minä.
Secreterial
06.05.2012 22:31:37
kozmik: Mitäs sitten seuraavalle kaudelle? Keskikentän keskusta huutaa tuoretta verta. Paljon on puhuttu, että keskikentälle tarvitaan luovuutta, mun mielestä pikemminkin väsymätöntä, syöttövarmaa puolustavaa keskikenttäpelaajaa. En edes yritä väittää tietäväni ketään sopivaa ehdokasta tähän. Jos Fletcher kuntoutuu ensi kaudeksi (epäilen) niin tarve on vähän vähemmän huutava.

Scholes ilmeisesti jatkaa myös ensi kaudella, tai ainakin näin on huhuttu. Carrick on ollut huikeassa iskussa tällä kaudella, ja vakuuttanut ainakin minut. Cleverleyn alkukausi oli loistava, mutta loukkaantumiset pilasi tämän kauden. Varmasti ensi kaudella on lisää peliaikaa ja vastuuta luvassa. Keskikentän vahvistaminen on kuitenkin se ykkösasia. Laituriosasto on hyvässä kunnossa, joten mieluusti keskustaan joku syöttelevä pelaaja, ja mahdollisesti sitten maalintekovoimaa omaava hyökkäävämpi keskikenttämies. Tähän rooliinhan on Dortmundin Shinji Kawagaa huhuiltu, ja joidenkin lähteiden mukaan mies olisi jo sanonut, että "tästä alkaa uusi kappale Manchester Unitedin kanssa". Tiedä sitten, mutta Kawaga olisi edullinen kaveri tuohon. Keskustaan on huhuilta vähän ja ketä, mutta toki ne vanhat nimet nousee taas esille Modricista, Hazardin kautta Nicolas Gaitaniin.

Fletcherin kuntoutuminen olisi hieno asia, mutta jossain huhuttiin jopa miehen harkitsevan uransa päättämistä, koska suolisto-ongelmat ovat niin suuria. Harmi, sillä Fletcherin kaltaista rouhijaa United kaipaisi.

kozmik:Puolustuksen osalta laitapakkiosasto ehkä kaipaisi vahvistusta. Evra ei ole ollut omalla tasollaan tällä kaudella, vaan on ollut turhankin usein vastustajan vietävissä. Zeke Fryershän sieltä akatemiasta on tulossa (jos ei ole lähdössä muualle) mutta ei ehkä ihan vielä riitä taso. Oikealle puolelle on riittävästi tunkua, eihän sillekään paikalle mitään ihan huippumiestä löydy mutta vasen laita on kuitenkin ainakin omiin silmiin tärkeämpi vahvistuskohde.

Fryersin tilanne on se, että sopimusta ei ole edelleenkään kirjoitettu, eikä Zekestä vielä Evraa ole kilpailuttamaan. Fabio on lähdössä lainalle ensi vuodeksi, joten uskoisin, että Ferguson hankkii uuden vasemman laitapakin kesällä. Itse haluaisin nähdä siellä joko Jordi Alban tai Aly Cissokhon. Cissokho itse on ainakin maininnut halunsa pelata Unitedissa, ja kuukausi takaperin huhuiltiin kovasti, että hän olisi tulossa ensin lainalle, ja sitten mahdollisesti kokonaan Unitedin pelaajaksi.

kozmik:Hyökkäykseen haluisin ehkä edelleenkin jonkun voimamiehen, joka on vahva pääpelaaja ja hyvä viimeistelijä. Ei ehkä mitään ihan huippuluokan äijää, vaan sellaista pienempäänkin rooliin tyytyvää puurtajaa joka tarjoaisi vähän erilaisen vaihtoehdon kärkeen.

Kaikki varmasti tietävät tähän sen ainoa vaihtoehdon? Ei tarvinne mainita erikseen?

Mutta realistisia muita olisi toki Leandro Damiao, joka on varsin vakuuttavasti pelaillut.

kozmik:Kokonaan oma kysymyksensä on sitten se, mihin rahat riittää. Tuskin ainakaan kaikkiin. Kunhan nyt edes se keskikenttä saataisiin kuntoon, muiden ongelmien kanssa voitaneen elää vielä yksi kausi.

Glazerit on taas lupailleet rahaa, ja Aasian pörssiinkin on Unitedin viety monissa huhuissa. Sieltä irtoaisi melko mukavasti lisää massia. Toki muutama kova täsmähankinta riittää jo pitkälle, ja ikinä ei tiedä, josko joku niistä sadasta brassista osoittautuisi kunnon superpelaajaksi, ja nousisi miehistöön.
"I never bluff" - Cordell Walker
TheBlackestEye
06.05.2012 22:35:29
Secreterial:

Kaikki varmasti tietävät tähän sen ainoa vaihtoehdon? Ei tarvinne mainita erikseen?

Emmanuel Adebayor? Peter Crouch? Berat Sadik? Kuka? Älä pidä jännityksessä!
DJKaaos
06.05.2012 22:38:40
TheBlackestEye: Emmanuel Adebayor? Peter Crouch? Berat Sadik? Kuka? Älä pidä jännityksessä!

Ei kukaan noista, vaan "Herra maailman paras" Tanskasta.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
06.05.2012 23:56:12

Olihan hyvää viihdettä Milanin paikallinen. Maiconin älytön kaukopommi ratkaisi lopullisesti matsin ja Juven mestaruuden.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
rockjihad
07.05.2012 00:14:54 (muokattu 07.05.2012 01:17:27)
DJKaaos: Ettei vaan muusikko-iskä Martti Huuhaa olisi joukossamme ja vinkannut Mikolle, että täällä ei tykätä anglofinskistä.

No perkele, näinhän se varmaan onkin.

Juve on ottelun päässä tappiottomasta liigakaudesta. Riittääköhän rahkeet pistämään 49:n ottelun ennätyksen uusiksi?

TheBlackestEye: Emmanuel Adebayor? Peter Crouch? Berat Sadik? Kuka? Älä pidä jännityksessä!

Mä voisin tosta Sadikista jatkaa arvuuttelulistaa Ääritalon ja Hyyrysen kautta Kevin Doyleen ja luultavasti silti vastaus olisi vielä hakusessa. Taas jotain manupertsojen sisäpiirin juttuja, joita viljellään yleisön keskuudessa 'kaikkihan tän tietää'-tyyliin .

Sä vissiin tykästyit tohon avatariin, kun pidät sitä vieläkin, vaikka siihen ei enää ole mitään velvoitetta hävityn vedonlyönnin johdosta.
Van Hannes
07.05.2012 01:26:04

Mäki haluan veikata! Oisko Huntelaar?
rockjihad
07.05.2012 01:45:37
Kenties kokenut, tehokas ja nöyrä Miroslav Klose? Vai voisko se olla jopa Gaizka Toquero?
Secreterial
07.05.2012 06:33:50
TheBlackestEye
07.05.2012 10:03:45 (muokattu 07.05.2012 10:14:43)
rockjihad:

Sä vissiin tykästyit tohon avatariin, kun pidät sitä vieläkin, vaikka siihen ei enää ole mitään velvoitetta hävityn vedonlyönnin johdosta.

Een. Vaihdoin sen jo useampi päivä sitten, mutta näköjään muusi.netti on tykästynyt Millwall-Timppaan. Itseasiassa eilen mietin, että Valjun viimeinen kierros jätti aika herkulliset saumat kuplavedoille, mutta sen verran kaunis mies löysi paikkansa avataristani, etten raaski siitä kyllä heti luopua.

Näkyykö kaikille muillekin vanha Timo?

Secreterial: http://arsenal.theoffside.com/wp-content/uploads/2007/05/bendtner.jpg

No hitto, oon kyllä paska tässä.

Itse en kyllä Bendtneriä ostaisi joukkueen target-pelaajaksi. Mulla on semmonen kutina, että mies alkaa lähitulevaisuudessa muokkaamaan pelityyliään kohti perinteistä kymppiä, koska epäilemättä ominaisuuksiltaan sille paikalle sopii kuin nenä Arryn päähän.
Secreterial
07.05.2012 10:15:52
TheBlackestEye:Itse en kyllä Bendtneriä ostaisi joukkueen target-pelaajaksi. Mulla on semmonen kutina, että mies alkaa lähitulevaisuudessa muokkaamaan pelityyliään kohti perinteistä kymppiä, koska epäilemättä ominaisuuksiltaan sille paikalle sopii kuin nenä Arryn päähän.

Bendtner on niin ylivoimainen hyökkääjä, että mies pystyy pelamaan käytännössä mitä tahansa pelipaikkaa. Todellinen viimeistelijä jumalan armosta.
TheBlackestEye
07.05.2012 10:27:25 (muokattu 07.05.2012 11:02:35)
Secreterial: Bendtner on niin ylivoimainen hyökkääjä, että mies pystyy pelamaan käytännössä mitä tahansa pelipaikkaa. Todellinen viimeistelijä jumalan armosta.

Vähä niinku Messi, mutta pääsee huvipuistossa kaikkiin laitteisiin.
rockjihad
07.05.2012 12:00:25
Kyllä ne typerät tummat raidat Arsenalin ensi kauden peliasussa osoittautuivat todellisiksi:

http://www.youtube.com/watch?v=jdVJfVK_hPI&noredirect=1
Funkånaut
07.05.2012 12:24:50

rockjihad: Kyllä ne typerät tummat raidat Arsenalin ensi kauden peliasussa osoittautuivat todellisiksi:

http://www.youtube.com/watch?v=jdVJfVK_hPI&noredirect=1

Onneks ei sentää näin paha. http://www.authenticsoccerjersey.com/images/category_30/448pro.jpg
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)