Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Helsinki & Tukholma 4.-20.5.2012
1 2 3 4 521 22 23 24 2571 72 73 74 75
carnation
06.05.2012 11:39:29
velipesonen: Eivätkös korkeat lipunhinnat toisaalta ehkäise mustan pörssin kauppaa?

Ne korkeat hinnat ehkäisevät ylipäänsä kaikenlaista kauppaa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Alfons Åberg
06.05.2012 11:47:02
carnation: Ne korkeat hinnat ehkäisevät ylipäänsä kaikenlaista kauppaa.

Tottahan se on, että liian halvat hinnat tuovat sitten jobbarit kuvaan mukaan, mutta ei sillä voi perustella korkeita lipunhintoja.
velipesonen
06.05.2012 12:10:18

IntriguingMan: Tottahan se on, että liian halvat hinnat tuovat sitten jobbarit kuvaan mukaan, mutta ei sillä voi perustella korkeita lipunhintoja.

Miksei voi, eikö millä hyvänsä voi, ja sitä paitsi eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. Mieti nyt vaikka sitäkin että jos lipunhinnat olisivat puolet nykyisestä niin Suomen pelien liput olisi imuroitu pikavauhtia parempaan talteen ja kaupattu Areenan pihassa tuplahintaan. Tällöin trokari saa (verotonta) voittoa yhden lipunhinnan verran ja Jääkiekkoliitto saa liikevaihtoa saman verran. Liiketoiminnan tuotosta Jääkiekkoliitto maksaa sitten aikanaan verot.

Onko parempi, että trokarit saavat x suuruisen summan puhtaana käteen, vai että Jääkiekkoliitto, joka tekee paljon esim. ansiokasta juniorityötä, saa tuon summan ja maksaa vielä verot?

Tanska on näiden kisojen suuri yllättäjä ja pudottaa Ruotsin puolivälierässä!
"Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg
riimu
06.05.2012 12:22:40
Perry ja Getz näköjään ollu vähän viihteellä: http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjaakie … tahtipelaajat-viihtyivat-yokerhossa
Don't ask me about Grim Fandango.
Booombox
06.05.2012 12:25:05
velipesonen:
Onko parempi, että trokarit saavat x suuruisen summan puhtaana käteen, vai että Jääkiekkoliitto, joka tekee paljon esim. ansiokasta juniorityötä, saa tuon summan ja maksaa vielä verot?

Musta yksinkertanen ratkaisu tähän: Liput henkilökohtaisiksi. Sisään pääsee sillä, että näyttää sulle ostetun lipun jossa sun nimi etc, ja henkkarit vilauttaa. Tekee trokauksen toi systeemi hankalaksi. Eikä mitään järkyttävää lisätyötä synny kenellekään.
Lentävä lause.
Rhesus
06.05.2012 12:57:50
Hei, mitä nyt? Suomihan pelaa tänään slovakiaa vastaan?

Mä olen ymmärtänyt että Ava tai Liv, tai joku ilmaiskanava näyttää tosiaan suomen pelit kokokansalle ilmaiseksi, mutta en minä löydä telkku.comista tietoa pelistä?

Taitaa mennä sitten streamin siirtoon tv -ruudulle tämä peli?
DJKaaos
06.05.2012 13:00:20
Rhesus: Hei, mitä nyt? Suomihan pelaa tänään slovakiaa vastaan?

Mä olen ymmärtänyt että Ava tai Liv, tai joku ilmaiskanava näyttää tosiaan suomen pelit kokokansalle ilmaiseksi, mutta en minä löydä telkku.comista tietoa pelistä?

Taitaa mennä sitten streamin siirtoon tv -ruudulle tämä peli?

MTV3 näyttää.
Minä olen minä.
Alfons Åberg
06.05.2012 13:00:45 (muokattu 06.05.2012 13:04:21)
velipesonen:

Tietenkään pelkät keskustelupalstojen kommentit eivät ole relevantteja lähdetietoja, mutta niillä moni kiekkoisä/äiti on todennut, ettei se juniorityökään ole aina niin ansiokasta kiekkoliiton voittoihin nähden. Enemmänkin varat menevät pomojen ja hännystelijöiden ns. hyvien veljien takataskuihin.

Edit: Mutta eikös tuossa lipputrokauksessa ollut niin että sen mahdollisti järjestelmä, jolla lipun pystyi varaamaan maksamatta ja jobbarit sitten kaupittelivat niitä varauksia? Vai olenko väärässä?
doom crew
06.05.2012 13:16:05

Booombox: Musta yksinkertanen ratkaisu tähän: Liput henkilökohtaisiksi. Sisään pääsee sillä, että näyttää sulle ostetun lipun jossa sun nimi etc, ja henkkarit vilauttaa. Tekee trokauksen toi systeemi hankalaksi. Eikä mitään järkyttävää lisätyötä synny kenellekään.

Ainoa miinus tuossa on se, että jos saat vaikka ripulipaskasydänkohtauksen etkä ite pääse paikalle niin et voi heittää lippua esim vaikka frendille. Menee flaba ihan hukkaan.
Last night I went to bed with a buzz, I dreamed I was drinking I woke up and I was, I'll be a drunk redneck until the day I'm dead, I drink beer with my breakfast and before I go to bed
velipesonen
06.05.2012 13:19:55

IntriguingMan: Tietenkään pelkät keskustelupalstojen kommentit eivät ole relevantteja lähdetietoja, mutta niillä moni kiekkoisä/äiti on todennut, ettei se juniorityökään ole aina niin ansiokasta kiekkoliiton voittoihin nähden. Enemmänkin varat menevät pomojen ja hännystelijöiden ns. hyvien veljien takataskuihin.

HAHHAH, antielitismikortti!!! Antielitistisen mielipiteen ilmaiseminen internetissä on niin helppoa että sen voisi tehdä luvanvaraiseksi.

Tanska on näiden kisojen suuri yllättäjä ja pudottaa Ruotsin puolivälieräottelussa!
Bluesmies
06.05.2012 13:21:33
velipesonen: Tanska on näiden kisojen suuri yllättäjä ja pudottaa Ruotsin puolivälieräottelussa!

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=10707305
Alfons Åberg
06.05.2012 13:45:35
velipesonen: Miksei voi, eikö millä hyvänsä voi, ja sitä paitsi eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. !

Valitettavasti tämä toimii Suomessa, koska suomalaiset ovat tottuneet maksamaan kaikesta liikaa, erityisesti ruuasta ja autoista. Saksassa tai Yhdysvalloissa se on tyhmä joka pyytää, asiakkaat menevät naapurikauppaan jos hinnoittelussa ei ole järkeä.
k1mm0
06.05.2012 13:47:26
Pikku niitin iski Sacha Treille. Eihän tuossa juuri tarvinut käsiä nostaa kun kokoeroa ukoilla melkein parikyt senttiä ja saman verran kiloja. http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjaakie … tan-pelaajaan-hurja-taklaus---katso

Startshenko ilmeisesti lähti juuri ambulanssilla tutkimuksiin, onhan tuossa varmasti aivotärähdys tullut.
Aha, penis, esine paha!
Alfons Åberg
06.05.2012 13:48:57
velipesonen: HAHHAH, antielitismikortti!!! Antielitistisen mielipiteen ilmaiseminen internetissä on niin helppoa että sen voisi tehdä luvanvaraiseksi.

Olkoon mikä kortti tahansa, Suomessa on selkeästi havaittavissa rakennemuutos. Tällaiset hyväveli-systeemit alkavat purkautua, esim. Ike Kanervan tuomio esimerkkinä. Alkutahdithan tälle sysäsi 90-luvun alussa ns. kikkelikorttijupakka, mutta silloin aika ei vielä ollut kypsä laajemmalle muutokselle.
doom crew
06.05.2012 13:51:20

Onko kukaan ostanu tuolta katsomosta yhden ottelun katselu oikeutta? ihmettelin vaan kun olin ostamassa sitä muutama minuutti sitten niin maksu vaiheessa luki, että katselu aikasi päättyy 6.5.2012 klo 13:46. Eli juuri silloin kun olin sitä ostamassa.
Last night I went to bed with a buzz, I dreamed I was drinking I woke up and I was, I'll be a drunk redneck until the day I'm dead, I drink beer with my breakfast and before I go to bed
velipesonen
06.05.2012 13:59:18

IntriguingMan: Olkoon mikä kortti tahansa, Suomessa on selkeästi havaittavissa rakennemuutos. Tällaiset hyväveli-systeemit alkavat purkautua, esim. Ike Kanervan tuomio esimerkkinä. Alkutahdithan tälle sysäsi 90-luvun alussa ns. kikkelikorttijupakka, mutta silloin aika ei vielä ollut kypsä laajemmalle muutokselle.

Jaa sulla on tällainen näkemys. Onko sitten kääntäen niin, että demokratia lisääntyy? Minä en usko eliitin häviävän yhteiskunnasta mihinkään yksinkertaisesti siksi että sitä tarvitaan. Eikä demokratian lisääntymistä - jos se edes sitä on - voi katsoa kovin hyvällä koska ihmisethän eivät yleensä ymmärrä omaa parastaan.
Bongowing
06.05.2012 14:06:13
velipesonen: Jaa sulla on tällainen näkemys. Onko sitten kääntäen niin, että demokratia lisääntyy? Minä en usko eliitin häviävän yhteiskunnasta mihinkään yksinkertaisesti siksi että sitä tarvitaan. Eikä demokratian lisääntymistä - jos se edes sitä on - voi katsoa kovin hyvällä koska ihmisethän eivät yleensä ymmärrä omaa parastaan.

Kyllä Ilet ja Kalet ymmärtää paremmin.
But where the heck is magenta?
DJKaaos
06.05.2012 14:14:44
Toimittaja Esko Seppäsen twitterissä hyvää juttua noista kielletyistä lakanoista:

http://twitter.com/#!/EskoSeppanen
Minä olen minä.
Alfons Åberg
06.05.2012 14:15:44 (muokattu 06.05.2012 14:15:57)
Bongowing: Kyllä Ilet ja Kalet ymmärtää paremmin.

Juu, ei kannata tavallisen tallaajan yrittää. Tyydytään siihen että Amerikassa 30 tuhannnen dollarin hintainen Camaro maksaa täällä 70k€. Alistutaan vaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)