Aihe: Jelppiä nuppikaappi setin ostoon!
1 2
Ziggy Bubba
05.05.2012 22:41:41 (muokattu 05.05.2012 22:43:24)

s151669: Sikäli kuin se kaappi on tosiaan korvan tasolla ja kuulostaa paremmalta, niin sitten ei mitään. Sitäpaitsi t75 on ihan turhaan parjattu elementti. Pieksee se ainakin v30:n :)

Jaa, musta toi T75 vois olla "pahvilaatikkosoundin" kohdalla kitaristin sanakirjassa. Vaan en toki testannut kuin omassa Marsun 2x12-kaapissa. V30-ladattu Orange oli niin selvästi parempi, ettei se ollut edes hauskaa.

Kyseinen Silver Jubilee -loota lähti torille.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
slapvete
06.05.2012 00:11:20
Jucciz: Kunnolla sisäänsoitettuna aivan toimiva tötterö. Silti ainakin G12M, G12H, G12-65, Blue ja Gold kiilaavat edelle. V30:stä tykkääminen on vieläkin vähän työn alla, so to speak.

Jep. G12-65 ja Goldista mulla on vähemmän kokemusta. 12M ja 12H toimii todellakin talossa ja puutarhassa. Bluea en ottaisi kasarirokkihommiin, niihin tuo G12T75 on kelpo.
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
oiva tumpeloinen
06.05.2012 00:44:55
Ja mä taasen en ole vielä löytänyt semmoista elementtiä, mikä oikeasti soundais hyvältä vahvistimesta riippumatta. Mut se lienee täysin mun ongelma.
oiva tumpeloinen
06.05.2012 11:38:09
JuSu: Juu ei ole... =)

Mä muistan ku joku vuosi sitte sä vetelit ihan tyytyväisenä G12T-75 -marsulla eikä kaiutinrumba kiinnostanu yhtään. Jotkut näemmä oikeen haalii näitä ongelmia itelleen. =)

Niinhän tuota tuli vedettyä. Mut siinä just tajusin, että joka kerta, kun vaihtaa nupin, saa varautua vaihtamaan elementit samalla. Tai mä en ole ainakaan tähän mennessä löytänyt elementtiä, mikä toimisi kuin Telefunken.
novo
06.05.2012 11:50:56
oiva tumpeloinen: Niinhän tuota tuli vedettyä. Mut siinä just tajusin, että joka kerta, kun vaihtaa nupin, saa varautua vaihtamaan elementit samalla. Tai mä en ole ainakaan tähän mennessä löytänyt elementtiä, mikä toimisi kuin Telefunken.

Mut mä hommaankin vahvistimet sen kaapin ja elementtien mukaan, palio kifempaa.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
Jucciz
07.05.2012 01:26:52
oiva tumpeloinen: ... toimisi kuin Telefunken.

Mää en muuten vielä oo kohdannu vahvistinta, joka ois menny pilalle Telefunkenista - tai useammastakaan. :D

"Vink vink." ;)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
jii.haanpaa
07.05.2012 11:04:07 (muokattu 07.05.2012 11:07:58)
Jucciz: Mää en muuten vielä oo kohdannu vahvistinta, joka ois menny pilalle Telefunkenista - tai useammastakaan. :D

"Vink vink." ;)

Sen verran näitä nyt on täällä hehkuteltu, että piti pistää "erä" tulemaan. Palaan kovaäänisesti asiaan, jos koen hypetyksen turhaksi :)

Ziggy Bubba: Jaa, musta toi T75 vois olla "pahvilaatikkosoundin" kohdalla kitaristin sanakirjassa. Vaan en toki testannut kuin omassa Marsun 2x12-kaapissa. V30-ladattu Orange oli niin selvästi parempi, ettei se ollut edes hauskaa.

Kyseinen Silver Jubilee -loota lähti torille.

Ehkäpä juuri tästä syystä ne v30:lla ladatut jubileeloorat ovat paljon kysytympää tavaraa kuin 75:lla varustetut mallit. Varsinkin jubileen kanssa v30:n tuntuu, ainakin omalle korvalle, olevan lähes pakkorako.
Laulava Kylätohtori
07.05.2012 11:07:03
jii.haanpaa: Sen verran näitä nyt on täällä hehkuteltu, että piti pistää "erä" tulemaan. Palaan kovaäänisesti asiaan, jos koen hypetyksen turhaksi :)

Mielenkiintoista! Ehdottomasti testitunnelmia tänne.....
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)