Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5119 120 121 122 123414 415 416 417 418
Lucky 7
03.05.2012 18:24:46
Paketti kortonkeja, kun toi lastenhoito on kiven alla täälä maan korvessa.
TÄ?
Speedy
03.05.2012 20:50:18

Lucky 7: Paketti kortonkeja, kun toi lastenhoito on kiven alla täälä maan korvessa.

Kuvia kehiin.. keikkakuvat on kivoja!
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
passe
03.05.2012 22:13:16
Speedy: Kuvia kehiin.. keikkakuvat on kivoja!

Jep, vihdoinkin kunnon kamarunkkausta!
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
VeKrio
03.05.2012 23:00:32

Keltainen Basix-setti, koska siinä on b ja x -kirjain!

Voin sanoa, että kohta saattaa tulla profiilikuvassa olevat rummut halvalla myyntiin. Maple Customin kaks tomppaa ja Keller 20" basari... :)
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä.
EJ84
03.05.2012 23:10:07

EJ84: Jouduin tilaamaan DW:n 9000 pedaalin.

Haastan kyseisen kapistuksen omistavat herrasmiehet kokeilemaan hihnaa ketjun tilalle jos on vielä kokeilematta. En kerro miksi.
tcitc
04.05.2012 01:06:40
VeKrio: Keltainen Basix-setti, koska siinä on b ja x -kirjain!

Voin sanoa, että kohta saattaa tulla profiilikuvassa olevat rummut halvalla myyntiin. Maple Customin kaks tomppaa ja Keller 20" basari... :)

Aijaijai! Kahtelin tänään sitä sillä silmällä että ostasko vai ei :D Onneks en oo rahoissani niin ei tarvi jäähä suremaan. Kerro toki sitten kokemuksia, oli sen verran vänkä tapaus :)
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
VeKrio
04.05.2012 02:06:37

tcitc: Aijaijai! Kahtelin tänään sitä sillä silmällä että ostasko vai ei :D Onneks en oo rahoissani niin ei tarvi jäähä suremaan. Kerro toki sitten kokemuksia, oli sen verran vänkä tapaus :)

Oon nähnyt sen aikoinani Hellaksella ja kuolasin. Sit näin Torilla viikko sitten ja se meni. Nyt sain kiinni. Oli aika "sattuma". Nääs samuelnitrogen halusi nimenomaan ne stydit ständit ja osti koko setin siksi. Mä taas tarvin vaan shell-setin! :D

Odotettavissa jytinää bassopuolelta ja timbalesaundia tomipuolelta sekä helppoa asettelua.
tcitc
04.05.2012 10:34:02
VeKrio: Oon nähnyt sen aikoinani Hellaksella ja kuolasin. Sit näin Torilla viikko sitten ja se meni. Nyt sain kiinni. Oli aika "sattuma". Nääs samuelnitrogen halusi nimenomaan ne stydit ständit ja osti koko setin siksi. Mä taas tarvin vaan shell-setin! :D

Odotettavissa jytinää bassopuolelta ja timbalesaundia tomipuolelta sekä helppoa asettelua.

Onneks vaihat rumpuja melko tiheeseen tahtiin, pistäppä sitten myyntihetken sattuessa kohilleen tarjousta pikaviestillä ;P
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
VeKrio
04.05.2012 15:10:22

tcitc: Onneks vaihat rumpuja melko tiheeseen tahtiin, pistäppä sitten myyntihetken sattuessa kohilleen tarjousta pikaviestillä ;P

Kiva tietää, että on seuraava koti jo tiedossa! :p

Mä vaan tykkään kokeilla erilaisia. Mut on mulla yks setti ollut varmaan kymmenenkin vuotta.
markkuliini
04.05.2012 22:06:40

Fender USA Telecaster Highway One kitara.
Ja heti alkaa soimaan päässä se kummelin Highway One-biisi. :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
passe
04.05.2012 22:56:48
markkuliini: Fender USA Telecaster Highway One kitara.

Uuuh! Unohdit olennaisimman: väri? Mulla on kokomusta Tele haavelistalla. Jotenkin muuten se "mikkikotelo" näyttää sitkeästi mun silmään siltä, että siitä puuttuisi joku suojakansi.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
markkuliini
04.05.2012 23:34:40 (muokattu 04.05.2012 23:54:21)

passe: Uuuh! Unohdit olennaisimman: väri? Mulla on kokomusta Tele haavelistalla. Jotenkin muuten se "mikkikotelo" näyttää sitkeästi mun silmään siltä, että siitä puuttuisi joku suojakansi.

Wine transparent , eli sellainen suht tylsä viininpunainen, josta näkyy vähän puunsyyt läpi. Pleksi valkea. Viininpunainen on ihan ok väri mun mielestä, ei ruma mutta ei ykköstoivekaan. Sain sen verran hyvän diilin tuosta (5000 sek) ja vaikutti hyvältä yksilöltä että iskin kuin sika limppuun. Saanen omat pois helposti jos myydä pitää, tai alkaa väri häiritseen.
Sattui olemaan tässä ihan lähellä vieläpä myynnissä. Niin ja siis pari vuotta vanha, aikalailla uuden veroisessa kunnossa.

Edit: Tämmönen mutta valkoisella pleksillä, ja toi body on jotain suorasyisempää puuta. http://www.fender.com/en-FI/product … icandeluxe/models.php?prodNo=011950
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
passe
05.05.2012 00:20:32
markkuliini: Wine transparent , eli sellainen suht tylsä viininpunainen, josta näkyy vähän puunsyyt läpi. Pleksi valkea. Viininpunainen on ihan ok väri mun mielestä, ei ruma mutta ei ykköstoivekaan. Sain sen verran hyvän diilin tuosta (5000 sek) ja vaikutti hyvältä yksilöltä että iskin kuin sika limppuun. Saanen omat pois helposti jos myydä pitää, tai alkaa väri häiritseen.
Sattui olemaan tässä ihan lähellä vieläpä myynnissä. Niin ja siis pari vuotta vanha, aikalailla uuden veroisessa kunnossa.

Edit: Tämmönen mutta valkoisella pleksillä, ja toi body on jotain suorasyisempää puuta. http://www.fender.com/en-FI/product … icandeluxe/models.php?prodNo=011950

Rätt fin!

Tyhjä tai liian hieno kirjoitus!
WanhaWihtahousu
05.05.2012 00:38:28

markkuliini: Fender USA Telecaster Highway One kitara.

Huhhuh! On komia! Tele itselläkin seuraavana ostoslistalla.
http://www.myspace.com/metallishtan
keitiiem
05.05.2012 12:31:34

Yamaha sensitive series 14"x5,5" virpulan ostin. Röyhkeen hyvä, suosittelen!
jazzmies
05.05.2012 18:15:28
keitiiem: Yamaha sensitive series 14"x5,5" virpulan ostin. Röyhkeen hyvä, suosittelen!

Minulla on 13"x6,5" ja sekin on ihan mahtava. Olen kuolannut tuollaista sinun rumpua muutamia kertoja, koska se on niin hyvä. No nyt tuli Club Customien mukana juuri samankokoinen kapur-puinen rumpu, mikä on taas niin lofi verrattuna SS:n hifiin.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
VeKrio
05.05.2012 21:18:58

jazzmies: Minulla on 13"x6,5" ja sekin on ihan mahtava. Olen kuolannut tuollaista sinun rumpua muutamia kertoja, koska se on niin hyvä. No nyt tuli Club Customien mukana juuri samankokoinen kapur-puinen rumpu, mikä on taas niin lofi verrattuna SS:n hifiin.

Mä en yhtään digaa noista SS Yamahoista, mutta sitä Club Customia olis kiva kuulla. Mikähän on olennaisin ero noissa vanhoissa Maple Customeissa ja nykyisissä SS-mallissa? Se terävämpi alapuolen viiste tässä SS:ssä?
jazzmies
05.05.2012 21:25:36
VeKrio: Mä en yhtään digaa noista SS Yamahoista, mutta sitä Club Customia olis kiva kuulla. Mikähän on olennaisin ero noissa vanhoissa Maple Customeissa ja nykyisissä SS-mallissa? Se terävämpi alapuolen viiste tässä SS:ssä?

En tiedä mitään noista eroista fyysisellä tasolla, mutta metafyysisellä tasolla Sensitive Series kumartaa diskanttiherkkyydeltään jonninverran orkesterirummun suuntaan Maple Custom Absoluten ollessa enemmän "fokusoiva" keskirekisteripannu "normikäyttöön". Ja normikäyttöhän ei minulle sovi, sillä rummusta täytyy tulla ulos jotakin K18-tavaraa.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
-Dr.DW-
05.05.2012 22:30:28 (muokattu 05.05.2012 22:31:11)
VeKrio: Mie tarkotin nimenomaan sitä vanhempaa ei-absolutea, joka on ymmärtääkseni ton Sensitiven isä, ellei äiti. Se on just se diskantti mikä on mulle nou nou. Jos olisin ratsumies, se on mulle kuin villi orhi, joka ei pysy vielä hanskassa.

Mie tässä tulen tumpelona teille toitottamaan, että eikö ne korkeatkin äänet ole tarvittavia, kunhan eivät ylikorostettuja? ...Niin...Se ylikorostushan riippuu paljon kuuntelijan kuulosta... Heh, hymy.

E: typo
"Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)