riimu 05.05.2012 20:45:17 | |
---|
Oijoi!!! Mahtava matsi tämä Kanada-USA!!! Ei mulla muuta. Don't ask me about Grim Fandango. |
trashjones 05.05.2012 20:55:09 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Hetfield 05.05.2012 20:57:00 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
e: ei mitään "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
k1mm0 05.05.2012 21:14:07 (muokattu 05.05.2012 21:16:31) | |
---|
riimu: Oijoi!!! Mahtava matsi tämä Kanada-USA!!! Ei mulla muuta. On kyllä. Saisi USA nyt hoitaa tämän. Noin ikkään! Aha, penis, esine paha! |
Artist 05.05.2012 21:25:31 | |
---|
Hyvä matsi kyllä toi USA - Kanada. Jenkeillä oli enemmän energiaa ja parempi joukkuepeli (omassa päässä välillä tosin kummia virheitä/hätäilyä) joten ansaittu voitto. Kandan viimeistely oli kyllä hyvää, joten lienevät vahvoja jatkossa. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
DJKaaos 05.05.2012 21:38:56 | |
---|
Disposable: Sen suuremmin itkeskelemättä Ruotsissa laskivat nuita lippujen hintoja 70%! Jep. Ja hienoa, että siellä joku liiton mies sanoi tv-haastattelussa suoraan, että epäonnistuivat hinnoittelussa. Sanoi myös, että hallin on oltava täynnä, kun kotijoukkue pelaa, joten oli reagoitava tilanteeseen. Suomessa sen sijaan Kale jaksaa selitellä ja kiemurrella kiusallisten kysymysten edessä. Ja mitään hintoja ei lasketa. Se on niin, miten Kale sanoo. Minä olen minä. |
velipesonen 05.05.2012 22:10:07 | |
---|
Tanska on näiden kisojen suuri yllättäjä ja pudottaa Ruotsin puolivälierässä! Näin on marjat. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
ballfish 05.05.2012 22:44:07 | |
---|
DJKaaos: Jep. Ja hienoa, että siellä joku liiton mies sanoi tv-haastattelussa suoraan, että epäonnistuivat hinnoittelussa. Sanoi myös, että hallin on oltava täynnä, kun kotijoukkue pelaa, joten oli reagoitava tilanteeseen. Suomessa sen sijaan Kale jaksaa selitellä ja kiemurrella kiusallisten kysymysten edessä. Ja mitään hintoja ei lasketa. Se on niin, miten Kale sanoo. Sääh. Ei kai ne tiputa suomessa hintoja kun matsit on myyty melko täyteen. Reilusti tuolla valko-venäjä pelissä oli porukkaa. Erän alut toki kaljalla mutta runsaasti oli yleisöä kun kaikki olivatten penkeillä. =) "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
DJKaaos 05.05.2012 22:57:09 (muokattu 05.05.2012 23:17:59) | |
---|
ballfish: Sääh. Ei kai ne tiputa suomessa hintoja kun matsit on myyty melko täyteen. Reilusti tuolla valko-venäjä pelissä oli porukkaa. Erän alut toki kaljalla mutta runsaasti oli yleisöä kun kaikki olivatten penkeillä. =) Mä en tiedä tarkalleen tota myyntiastetta, mutta jotain hintojen alennusta on rummutettu yleisesti, kun on kuulemma myymättä lippuja. Ja olihan toi V-Venäjä-peli aika häpeällinen tyhjine penkkeineen ja VIP-pömpöösien pitäessä kuulemma historian surkeinta tunnelmaa yllä. Kai se juttu tässä koko hommassa on se, että noilla hinnoilla liitto ajoi tavallisen rahvaan Areenalta pois ja sen kyllä huomasi tossa ekassa pelissä. E: Kyllä siitäkin meteli seuraa, jos alkaisivat myydä merkittävällä alennuksella lippuja, kun osa porukasta on jo ostanut 150 eurolla lipun Suomi - Kazakstan-huippuotteluun. Erittäin vaikea ja vittumainen asia kerrassaan koko tämä lippushow. Minä olen minä. |
TheBlackestEye 06.05.2012 01:04:51 | |
---|
Rhapa: En tiedä voiko tätä kutsua ironiaksi, mutta ainakin siihen suuntaan tämä kommentti kyllä vahvasti nojaa. Miltä osin? |
Prophet 06.05.2012 09:05:33 | |
---|
Kummola haastateltavana Arto Nybergin ohjelmassa tänään. |
tender.insanity 06.05.2012 09:07:53 | |
---|
|
Rhapa 06.05.2012 09:16:26 | |
---|
TheBlackestEye: Miltä osin? Kuinka niin? |
Alfons Åberg 06.05.2012 10:14:26 (muokattu 06.05.2012 10:17:42) | |
---|
DJKaaos: Kai se juttu tässä koko hommassa on se, että noilla hinnoilla liitto ajoi tavallisen rahvaan Areenalta pois ja sen kyllä huomasi tossa ekassa pelissä.
Vähän sellainen maku on tässä hommassa, kun suomalaisille on aina niin saatanan tärkeää se "mitä nekin meistä ajattelee", niin ihan tieten tahtoen on haluttu sensuroida se Karhu-lippisjengi pois katsomoista. Sillä ei ole väliä saako joku työväenluokkainen isä vietyä innokkaita junnujaan katsomaan kiekkoa, kunhan saadaan Karhu-lippikset jätettyä hallin pihalle. |
Rhesus 06.05.2012 10:30:05 | |
---|
IntriguingMan: Vähän sellainen maku on tässä hommassa, kun suomalaisille on aina niin saatanan tärkeää se "mitä nekin meistä ajattelee", niin ihan tieten tahtoen on haluttu sensuroida se Karhu-lippisjengi pois katsomoista. Sillä ei ole väliä saako joku työväenluokkainen isä vietyä innokkaita junnujaan katsomaan kiekkoa, kunhan saadaan Karhu-lippikset jätettyä hallin pihalle. No huh huh, silloin kun tehdään rahaa niin ei ole väliä ostaako lipun Jyrki Katainen puvussaan vaiko Raimo verkkareissaan, pääasia että hinta on kallis ja sitä menee mahdollisimman paljon kaupaksi, kuitenkin ne ostavat sen maksoi mitä maksoi, vielä parempi kun kokoperhe, se tietää lisää rahaa. Tämä on nyt vain hyvä tapa tehdä rahaa. Suomalainen rakastaa jääkiekkoa, provosoidaan vielä viime vuoden menestyksellä lisää löylyä kiukaalle ja sitten tylysti lipun hinta tuohn noin, eikä vastata sitä koskeviin kysymyksiin. Kyllä ne sen maksaa, ainakin tosi moni suostuu hehehheheh. |
DJKaaos 06.05.2012 10:39:33 | |
---|
Rhesus: No huh huh, silloin kun tehdään rahaa niin ei ole väliä ostaako lipun Jyrki Katainen puvussaan vaiko Raimo verkkareissaan, pääasia että hinta on kallis ja sitä menee mahdollisimman paljon kaupaksi, kuitenkin ne ostavat sen maksoi mitä maksoi, vielä parempi kun kokoperhe, se tietää lisää rahaa. Kyllä kyllä, mutta kun toisaalla Sulin ja muut pamput lepertelevät alla olevan jutun kaltaista roskaa, niin joku nyt vaan ei täsmää. Vai olettivatko nuo, että nuo rahaa tuovat VIP-porsaat luovat tunnelman noihin peleihin? http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekk … ikulttuuria---esimerkkina-aik-fanit Minä olen minä. |
velipesonen 06.05.2012 10:58:12 | |
---|
Eivätkös korkeat lipunhinnat toisaalta ehkäise mustan pörssin kauppaa? "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
MV 06.05.2012 11:23:04 | |
---|
Eikö mistään tosiaan näe ilmaiseksi maalikoosteita? |
riimu 06.05.2012 11:24:57 | |
---|
MV: Eikö mistään tosiaan näe ilmaiseksi maalikoosteita? En oo varma, mutta eiks nuo koosteet tai yksittäiset maalit näe ihan ilmaiseksi katsomosta tai sieltä maikkarin mm-urheilusivustolta? Don't ask me about Grim Fandango. |