Aihe: Dr. Feelgood
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Dull Finn
29.04.2012 12:39:12

boksi on himassa, suht keskitason kankkusen hinnalla lähti. Kestää vaan paljon kauemmin!
rheinone
29.04.2012 16:23:16
jyrgen: Iteljooni toi boksin. Mainio kooste yksissä kansissa, rockyliopiston peruskurssivaatimuksiin heti!

Kertokaas miks albuumin karvalakkiversion ja Going Back Home dvd:n omistajan kantsuis hankkia toi boksi.
"Ääääh, paskapuhetta johon ei viitti ees kommentoida :D" - jäsen Void:in kommentti SG:n mitättömästä sustainista.
Andy Six
29.04.2012 17:21:40
rheinone: Kertokaas miks albuumin karvalakkiversion ja Going Back Home dvd:n omistajan kantsuis hankkia toi boksi.

Kysyy samaa myös....?
...All the Way from Memphis...
jyrgen
29.04.2012 20:40:31
Andy Six: Kysyy samaa myös....?

Sattuvat olemaan levyt vinyyliä. Nyt ei tarvitse kääntää puolta, toisaalta nostalgiarahina puuttuu.
Dull Finn
30.04.2012 10:46:45

rheinone: Kertokaas miks albuumin karvalakkiversion ja Going Back Home dvd:n omistajan kantsuis hankkia toi boksi.

jos tuntuu että tarvitsee ne Wilkon esiinkaivamat harvinaisuudet. En tiedä onko niitä ollut liikkeellä bootseina.

Going Back Home on DVD:n tuhruisin osuus, mutta smat biisithän tuolla aika paljon toistuvat, ehkei kannata You Tube-aikaan hommata sen takia.

Tietysti originaalilevyt on kunnon remastereina tässä, kukin harkitkoon tarvitseeko niitä.

Kirjanen on hyvin tehty, mitä nyt Wilkon muisteluissa pieni William S. Burroughs-tyylinen toisto.
rheinone
30.04.2012 17:02:43
Dull Finn: jos tuntuu että tarvitsee ne Wilkon esiinkaivamat harvinaisuudet. En tiedä onko niitä ollut liikkeellä bootseina.

Nää kyllä kiinnostais. Onks montakin stygiä?
"Ääääh, paskapuhetta johon ei viitti ees kommentoida :D" - jäsen Void:in kommentti SG:n mitättömästä sustainista.
Rodger
30.04.2012 23:48:12 (muokattu 01.05.2012 00:40:49)
Tämähän on jo Spotifyssä:
spotify:album:3YRU9YiYddczbFeIzAlyeB
Köyhä kiittää. Kuukausi vaihtuu juuri mukavasti. Saa taas uudet viisi tuntia. Sori vaan teille kaikille tosi artisteille, ei edelleenkään pennin rinkulaa täältä. Juu, ei minunkaan levyjä kukaan ostaisi. Tasoissa ollaan.
EDIT:
Köyhän pettymykseksi Spotifyssä ei ole neljännen levyn eli DVD:n ääniraitoja :(
Nick Bone
01.05.2012 10:16:21
Ostin boksin. Olen tyytyväinen ostokseeni. Komea paketti. Multa sitä paitsi puuttui Stupidity ja SneakinSuspicion, joten nyt nekin löytyy. Kirjanen siellä kansien välissä oli mukavaa luettavaa, vaikka sitä toistoakin tosiaan esiintyi. Arkistoraidoista plussaa.

Löytyy Spotifyistakin kyllä ja kuunnellut olen sieltäkin. Silti ostin. Päätän syväluotaavan analyysini tähän.
All work and no play makes Nick a dull boy! www.facebook.com/roughboneband
Dull Finn
02.05.2012 08:48:04

rheinone: Nää kyllä kiinnostais. Onks montakin stygiä?

(parit näistä on olleet aiempien uudelleenjulkaisujen bonuksina, mutta eihän mulla ollut kuin se suomalainen EMI 2cd kokkari.)

Disc 3:
1. Dr. Feelgood
2. Everybodys Carrying a Gun (Olympic Version))
3. Im a Hog for You Baby (Olympic Version)
4. Time and the Devil
5. Lights Out
6. Everybodys Carrying a Gun (Rockfield Version)
7. Sneakin Suspicion (Demo)
8. Malamut (Featuring Wilko Johnson and Mick Green Guitars, Phil Thumpston Bass and The Big Figure Drums)
9. Casting My Spell On You (Featuring Wilko Johnson and Mick Green Guitars and Vocals, Phil Thumpston Bass and The Big Figure Drums)
10. Comin Home Baby (Featuring Wilko Johnson and Mick Green Guitars, Phil Thumpston Bass and The Big Figure Drums)
11. Im Talking About You
12. My Girl Josephine
13. Small Gains Corner
14. (Get Your Kicks On) Route 66 (2006 Remaster)
15. Im a Hog for You Baby
16. Stupidity
17. She Said Alright
18. All Through the City (Live)
19. Roxette (Live)
20. Boom Boom (Live)
21. Keep It Out of Sight (Live) (2012 Remaster)
22. Riot in Cell Block No. 9 (2012 Remaster)
23. Johnny B Goode (2012 Remaster)
Voitto Ankka
04.05.2012 16:32:36
Moro!

Mulla on nyt toinen versio boksista soittimessa. Todellakin. Molemmissa on levy 2 kuuntelukelvoton. Eikö ketään muuta muka häiritse tuo digitaalinen napse, joka sillä on heti eka biisistä alkaen? Helppo kohta bongata on eka biisi ajassa 0:44. Siinä on pari napsua ihan peräkkäin. On niitä sitä ennenkin. Ja sen jälkeen.

Paskan myivät.

j.
Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan!
Jytäurpo
05.05.2012 10:18:20
Täällä ollaan mestoilla, eilen Canvey Islandin systeemit, Canvey walk, muutama tuoppi Canvey Clubilla, Wilko veti loistavan keikan Oysterfleetissä. Tänään Southend-on-sea, mm. Thames delta näyttely.
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
Voitto Ankka
05.05.2012 12:05:55
Illu: Jep, napsuu, meinasin, että ne on nää mun paskat poppikoneet, mutta kyllä se sitten tossa levyssä se häikkä on. No, hieno boksi muutoin kuitenkin.

Lähetin eilen piruuttani Suomen EMI:lle kysymyksen, että koska mahdamme saada uudet, ehjät versiot levystä. En jaksa uskoa, että koskaan, mutta valitus on tärkein. Itse asiassa olen sinne jo joskus aiemmin valittanut kopiosuojatuista Jethro Tull levyistä, joissa oli suojauksen takia samanlaista napsumisongelmaa. Ei sieltä silloinkaan uusia Tull-levyjä tullut, mutta "Haluatko tuosta meidän katalogista joitain levyjä korvaukseksi? Pistä listaa."

Takaisin aiheeseen. Oikeastaan ostin koko boksin varmaankin samasta syystä kuin kaikki muutkin, eli levy 3 ja DVD. No DVD on vielä katsomatta, mutta se johtuu ainoastaan siitä, että tuo levy 3 on minua viihdyttänyt nyt jo muutaman päivän. Eli se mitä yritän sanoa, on että tuo on hieno paketti joka tapauksessa. Kaikilla meillä kuitenkin on Stupidity ja Sneakin' Suspicion CD:t jo ennestään, eli ei tuo ongelma nyt maailmaa kaada.

j.
Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan!
rheinone
05.05.2012 14:38:02
Jytäurpo: Täällä ollaan mestoilla, eilen Canvey Islandin systeemit, Canvey walk, muutama tuoppi Canvey Clubilla, Wilko veti loistavan keikan Oysterfleetissä. Tänään Southend-on-sea, mm. Thames delta näyttely.

Katos katos. Onks siellä just yhtä kurjaa kuin Oil City -leffa antoi ymmärtää?
There's plenty good money to be made, Supplying the Army with the tools of the trade.
Nick Bone
05.05.2012 17:20:29
Haha, samaa piti minunkin kysellä... :)

Btw, ei ole mulla tossa kakkoslevyllä mitään napsutuksia ja muita häiriöitä. Kävi vissiin tuuri.
All work and no play makes Nick a dull boy! www.facebook.com/roughboneband
Jytäurpo
06.05.2012 03:54:07 (muokattu 06.05.2012 10:06:15)
rheinone: Katos katos. Onks siellä just yhtä kurjaa kuin Oil City -leffa antoi ymmärtää?

On ja ei ole, onhan tää niin pirun hienoa olla täällä paikan päällä. Ei tätä pysty selittämään, tää pitää itse kokea. Tänään oltiin Southendissä yksityis-klubilla, jammailin paikallisen bändin kanssa yhden biisin.

Edittiä: lisäsin omakuviin muutaman kuvan Canvey Islandilta.
Andy Six
29.06.2012 23:52:56 (muokattu 30.06.2012 10:07:55)
All Through the City-boxi innoitti kuuntelemaan myös Gypie-kauden levyjä uudelleen....Let It Rollilla vauhti on hieman hukassa,mutta löytyy Case of the Shakesilla uudelleen... Down at the Doctors on yksi parhaita kuulemiani biisejä....Wilko oli kuitenkin korvaamaton menetys bändille mun mielestä,vaikka Gypie onkin loistava kitaristi.....
"Pohjimmiltaan Telecaster on leipälapio, johon on ruuvattu kuusi rautalankaa.." ha55i
HaloOfFlies
30.06.2012 00:03:24

Yhtyeen keikkakalenterista poimittua:

13.07.2012_Finland Joensuu_Ilovaarirock
14.07.2012_Finland Jamsa_Himos

Kannattaa mennä paikalle.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Jytäurpo
09.01.2013 21:08:01
Huonoja uutisia, Wilkolla todettu haimasyöpä: https://www.facebook.com/WilkoJohnsonBand
Illu
09.01.2013 21:29:27
Jytäurpo: Huonoja uutisia, Wilkolla todettu haimasyöpä: https://www.facebook.com/WilkoJohnsonBand

http://www.guardian.co.uk/music/201 … an/09/wilko-johnson-terminal-cancer

Ja lähtö yläkerran orkesteriin on vain ajan kysymys. :(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)