carnation 01.05.2012 13:16:19 | |
---|
Täysin tuttua ruisleipää tarjoillaan taas, vaan eiköhän tästä tule juuri täydellinen, oikeaan hermoon menoa ja meininkiä tykittävä kesälevy. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Meadow 01.05.2012 13:30:41 | |
---|
Tutulta kuulostaa, mutta eipä ainakaan ole vielä päässyt haittaamaan. Potkii. |
Jussiman 01.05.2012 13:59:07 | |
---|
carnation: Täysin tuttua ruisleipää tarjoillaan taas, vaan eiköhän tästä tule juuri täydellinen, oikeaan hermoon menoa ja meininkiä tykittävä kesälevy. Ja se ruisleipä on hyvää! Olen iloinen, etteivät jätkät ole lähteneet häröilemään mitenkään. Taattua laatua. |
aivokuolio 01.05.2012 14:12:06 | |
---|
Jussiman: Ja se ruisleipä on hyvää! Olen iloinen, etteivät jätkät ole lähteneet häröilemään mitenkään. Taattua laatua. Meikä ainakin toivoo että ei tule kolmatta samanlaista levyä putkee. Tollasina puolen tunnin sykäyksinä ne uppoaa kyllä hyvin mutta kyllä se puolentoista tunnin keikalla rupeaa vähän puuduttaan. |
Booombox 01.05.2012 19:57:44 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että toinen jo livenä kuultu uusi biisi Biloxi Parish, on ainakin tällä hetkellä mielestäni tota 45-rallia parempi. Nämä biisit kyllä lupailee erittäin hyvää. Molemmat enemmän The 59' Sound tyylistä meininkiä, joka on hieno juttu, vaikka American Slang on kova lätty, ei se tyyli olisi kantanut enää toista samanlaista. Biloxi Parish: http://www.youtube.com/watch?v=xDSmmeGwnTkLentävä lause. |
Jzci 01.05.2012 23:57:23 | |
---|
Tämä on kyllä ihan tolkuttoman kova bändi. Jotenkin eksyin tähän ketjuun ja nyt on mennyt viimeiset viisi tuntia spotifyn kautta näiden tuotantoon tutustuessa. |
Meadow 02.05.2012 12:56:42 (muokattu 02.05.2012 12:56:52) | |
---|
Uutta biisiä on tullut luukuteltua ahkerasti, ja onhan tämä aivan mahtava. Sopii loistavasti tähän vuodenaikaan, kun kesä on viimein taas tuloillaan ja aurinko paistaa komeasti. |
sticky fingers 02.05.2012 17:58:03 | |
---|
!!! American Slang ei levynä iskenyt, eikä sitä hyllystä löydykään. Tää biisi on taas juuri sitä yksinkertaista, todellakin "Sink or Swim"- materiaalia. Sointukierto on tuhanteen kertaan koluttu ja laulumelodiat + biisirakenteetkin tuttuja, mutta mitä siitä. Ekalla kuuntelulla hyvä mieli! Ennakoi tietysti sitä, että levy, mikäli tällaista tavaraa sisältää, tulee kulumaan ensimmäisen kerran loppuun aika nopeaan, mutta niin teki Sink or Swimkin, ja on sittemmin palannut useita kertoja sekä auton, että kotisoittimen lautaselle. Odotukset korkealla, jep. ... |
Käyttäjätunnus 03.05.2012 11:20:53 | |
---|
Eipä mullakaan tästä nyt muuta tule mieleen kuin, että helvetin kova biisi ja on tullut kuunneltua kyllä ahkerasti viimesten päivien aikana. The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
carnation 03.05.2012 15:45:52 | |
---|
sticky fingers: American Slang ei levynä iskenyt... Miten tämä on mahdollista? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sticky fingers 03.05.2012 20:56:39 | |
---|
carnation: Miten tämä on mahdollista? Mä en tiedä. Muutamaan otteeseen oon Spotifyn kautta levyä pyöritellyt, muta en muista että koskaan olisin kuunnellut kokonaan. Pitäs ehkä hankkia ihan fyysisenä levynä tuo ja kuunnella vaikka automatkalla useempaan otteeseen läpi. Toisin sanoen en ole edes kunnolla kai yrittänyt, mutta juju onkin siinä, että näitä mielestäni "parempia" levyjä ei tarvinnut "yrittää". Sen kuin sunnilleen näytti soittimelle ja niistä heti kuuli sen miellyttävyyden. Jänniä juttuja. ... |
Toisin sanoen en ole edes kunnolla kai yrittänyt, mutta juju onkin siinä, että näitä mielestäni "parempia" levyjä ei tarvinnut "yrittää". Sen kuin sunnilleen näytti soittimelle ja niistä heti kuuli sen miellyttävyyden. Jänniä juttuja. Erittäin hyvin muuten ilmaistu asia. Mä itse olen muuten ihan samaa mieltä muutenkin tosta levystä. '59 sound oli vaan ihan tajutonta tykitystä ekasta kuuntelusta asti toisin kuin american slang. Varmasti jälkimmäinenkin ihan ok levy, jos jaksais joskus antaa enemmän aikaa sille. |
Käyttäjätunnus 07.05.2012 16:09:53 | |
---|
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
Booombox 07.05.2012 23:09:07 | |
---|
Käyttäjätunnus: http://www.nme.com/news/the-gaslight-anthem/63607 Lyhyt haastattelu ja 45 akustisena. Hieman väsähtäneen näkönen tuo Brian :D... Hahah.. Brianilla tais olla vähän bad hair day. :D Helvetti sais tulla jo toi uus levy! Tässä alkaa ihan kädet tärisemään. 45 on tullu luukutettua jo ehkä liikaakin. Lentävä lause. |
Booombox 17.05.2012 13:50:37 | |
---|
Lentävä lause. |
aivokuolio 17.05.2012 14:23:19 | |
---|
Brian tainnu ottaa vähän possua? Eipä siinä, ei kaikkien tartte olla riutuvia taiteilijoita. Tuo basistin olemus ja elehdintä ällöttää mua vuosi vuodelta enemmän ja enemmän. Ei voi mitään. Kaukana tuosta symppistouhusta mitä nuo muut jätkät edustavat. Tulee mieleen joku high school-leffojen lipevä pahis. |
Käyttäjätunnus 18.05.2012 15:59:35 (muokattu 18.05.2012 16:15:53) | |
---|
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
Käyttäjätunnus 07.06.2012 19:04:30 | |
---|
sticky fingers 07.06.2012 19:08:03 | |
---|
... |
mipi 08.06.2012 11:43:34 | |
---|
G# maj Ab |