DJKaaos 01.05.2012 20:44:51 | |
---|
Mä luulen, että ton Kiiskisen passia ei leimata het' alkuun. Minä olen minä. |
Atomic Cafe 02.05.2012 00:21:21 (muokattu 02.05.2012 00:28:15) | |
---|
Osaakos kukaan sanoa mikä se sellainen Wiziwig on. Sieltä näkisi suunnilleen kaikki ottelut ihan maksutta mutta tiedä sitten uskaltaako sieltä mitään ladata, laillisuuden kanssa ainakin on vähän niin ja näin. |
Stradlin 02.05.2012 01:00:40 | |
---|
Atomic Cafe: Osaakos kukaan sanoa mikä se sellainen Wiziwig on. Sieltä näkisi suunnilleen kaikki ottelut ihan maksutta mutta tiedä sitten uskaltaako sieltä mitään ladata, laillisuuden kanssa ainakin on vähän niin ja näin. Ihan kelpo striimejä sieltä usein löytää. Sitä kautta itse katselen NHL-pelit ja kaiken muunkin urheilun, mitä nyt ei telkkarista näe. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
Atomic Cafe 02.05.2012 01:28:39 (muokattu 02.05.2012 01:34:24) | |
---|
Ahaa...kiitos. |
Secreterial 02.05.2012 07:29:52 | |
---|
Atomic Cafe: Osaakos kukaan sanoa mikä se sellainen Wiziwig on. Sieltä näkisi suunnilleen kaikki ottelut ihan maksutta mutta tiedä sitten uskaltaako sieltä mitään ladata, laillisuuden kanssa ainakin on vähän niin ja näin. Jatketaanpa pikkusen, kun itsellä tulee tuota käytettyä. Muutaman kauden olen sieltä Valioliigaa katsellut ilman isompia ongelmia. Tosin täksi kaudeksi tuli hankittua Unitedin kausikortti maikkarin katsomoon. Änäriä on tullut silloin tällöin katsottua, ja ihan kelpo streameja löytyy, vaikka ne ei ihan futisstreamejen tasoa olekaan. Jos vain mahdollista, että niin kannattaa ottaa aina Sopcast-stream, koska yleensä ne on vakaampia ja parempia. "I never bluff" - Cordell Walker |
Disposable 02.05.2012 08:39:11 | |
---|
Vieläkö semmoinen sääntökiemura on että isäntämaan joukkue pääsee puolivälieriin joka tapauksessa? Muutama vuosi sitten ainakin pääsi. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
VeeKoo 02.05.2012 09:02:14 | |
---|
Disposable: Vieläkö semmoinen sääntökiemura on että isäntämaan joukkue pääsee puolivälieriin joka tapauksessa? Muutama vuosi sitten ainakin pääsi. Ainakin viime vuonna Slovakia tippui het alussa...? "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Funkånaut 02.05.2012 09:40:40 | |
---|
Atomic Cafe: Osaakos kukaan sanoa mikä se sellainen Wiziwig on. Sieltä näkisi suunnilleen kaikki ottelut ihan maksutta mutta tiedä sitten uskaltaako sieltä mitään ladata, laillisuuden kanssa ainakin on vähän niin ja näin. Ite oon ton kautta kattellut matseja, eikä vielä ole suurempaa uliulia tullut. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
_Petri_ 02.05.2012 10:56:52 | |
---|
Funkonaut: Ite oon ton kautta kattellut matseja, eikä vielä ole suurempaa uliulia tullut. Sama. Muuten ihan kiva palvelu, mutta mulla ainakin tulee kaikki streamit ja castit jollain reilun puolen minuutin viiveellä. Yksin katsellessa sinänsä ihan sama, mutta aika harmillista jos yrittää pitää virtuaalista kisastudiota esim. irck:hessä. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Stradlin 02.05.2012 12:20:34 | |
---|
Jääkiekkoliiton toimitusjohtajan Matti Nurmisen mukaan jokainen pelaaja saa MM-kullasta 27 000 euroa. MM-hopea tuo 12 000 euroa ja pronssikin 8 000 euroa. Nurmisen mukaan bonus on yksi motivaattori, vaikka pelaajat tienaavat mukavasti seurajoukkueissaan. http://www.hs.fi/urheilu/Iltalehti+ … 00000+euron+bonukset/a1305561086787 Tulipa tuossa mieleen, että voisiko tällä olla jotain vaikutusta NHL-pelaajien floppailuihin MM-kisoissa? Eihän tuo mestaruusbonuskaan Selänteelle olisi kuin viikonlopun bensarahat, mutta jollekin nuorelle SM-liigapelaajalle siinä on jo mukava potti. Ei nyt tietenkään voi yleistää, kun Teemukin on kuitenkin jaksanut vuosien varrella ihan kiitettävästi tsempata ja jotain Koivun veljeksiäkään ei voi taistelutahdon puutteesta syyttää, mutta ehkä joissain tapauksissa tuo voi saada pienipalkkaisemman kaverin pelaamaan sen pari viikkoa vähän kovemmalla intensiteetillä kuin taalamiljonäärin. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
Bongowing 02.05.2012 12:37:09 | |
---|
bedlam: On kokemuksia ja hyvin toimii muuten, mutta suoranahan tuolla ei pysty katsomaan mitään ohjelmia. Aika outoa. But where the heck is magenta? |
Disposable 02.05.2012 13:32:31 | |
---|
VeeKoo: Ainakin viime vuonna Slovakia tippui het alussa...? Joo, näemmä ei puolivälieriin asti pääse mutta välisarjapaikka on turvattu :P Wehei. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Jag 02.05.2012 19:09:00 | |
---|
Disposable: Joo, näemmä ei puolivälieriin asti pääse mutta välisarjapaikka on turvattu :P Wehei. Ei kait tuollaista varmaa paikkaa tiettyyn vaiheeseen turnausta ole koskaan ollut käytössä. Muuta kuin, että kisoihin isäntämaa pääsee. Välisarja on poistunut käytöstä ja nykyään pelataan kahdeksan joukkueen alkulohkossa. Eli 7 matsia. Puolivälierät pelataan oman lohkon sisällä niin, että 1 vs 4 ja 2 vs. 3. Välierissä tulee sitten vastaan toisen lohkon joukkueet. |
riimu 02.05.2012 19:43:33 | |
---|
Don't ask me about Grim Fandango. |
VeeKoo 02.05.2012 21:14:27 (muokattu 03.05.2012 07:23:08) | |
---|
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Atomic Cafe 03.05.2012 12:31:02 (muokattu 03.05.2012 12:34:47) | |
---|
Poliisi ja pelastuslaitos ovat linjanneet, että Olympiastadionin viereinen Mäntymäen kenttä soveltuu turvallisuussyistä paremmin hurmioituneen kiekkokansan juhlapaikaksi - niin nyt kuin myöhempinäkin vuosina. Olisi kyllä hyvin mielenkiintoista tietää että miten ne päätyivät juuri tuohon paikkaan. |
|
riimu 03.05.2012 17:30:50 | |
---|
Don't ask me about Grim Fandango. |
bedlam 03.05.2012 18:32:29 (muokattu 03.05.2012 18:39:13) | |
---|
Kun Suomen pelit kuitenkin näkyvät töllöstä ilmatteeksi, niin ois kyllä mahtavaa jos jotain kautta saisi striimattua Mertarannan selostuksen audiona tietsikalta. Mitähän muuten Saukkonen ajattelee kaikesta tästä, eka peli näytetään töllöstä Mertarannan selostuksella, että porukka ostaisi selostuksen jatkopeleihinkin. Kiitollinen asema :D http://www.petrilampela.net |
Atomic Cafe 03.05.2012 18:35:23 (muokattu 03.05.2012 18:54:00) | |
---|
Kyllä Kalervo tietää... Suomen Jääkiekkoliiton puheenjohtajan Kalervo Kummolan mielestä MM-lippujen hinta on kohdallaan. "Eihän tätä valitusta ollut ennen kuin joku toimittaja keksi verrata kaikenlaisien eri tapahtumien lippuja keskenään, hän kommentoi Yle Urheilulle. Mertarantaa olisi tietysti mukava kuunnella mutta enemmän minua askarruttaa se että onko tuolla ilmaispuolella minkäänlaista kisastudiota ja jos on niin minkälainen. Asiantuntijoiden höpinät erätauolla ovat olleet tähän saakka sitä kisojen parasta antia, nehän olivat niissä Ylen lähetyksissä oikeastaan mielenkiintoisempia kun itse ottelut, erityisesti silloin kun se kenkäjätkä oli siellä pienessä soosissa. http://www.youtube.com/watch?v=XqQo9fo9qjc&feature=related |