Aihe: Omistan Gibsonin ja kaikki on hyvin
1 2 3 4 528 29 30 31 32298 299 300 301 302
Les Fender
03.05.2012 11:15:09
Andy Six:Totesin vain kovan tarpeen kiistää se,jos jotkut sanovat tykkäävänsä jostain,ja olevansa tyytyväisiä sen laatuun...

Täähän on helposti ratkaistavissa yhdellä ketjulla. Halukkaat kertovat omista kitaroistaan hyvillä kuvilla ja toiset halukkaat arvostelevat ja kertovat mix sä oot ihan v%%%%n idiootti, kun oot tuollaisen p%%%%%n keihään liian kalliilla ostanut. Henkilökohtaisuuksiin on ajan säästämisen vuoksi hyvä mennä heti, ettei vaan synny mitään selkääntaputtelu meininkiä. Modet poistavat mahdollisimman nopeasti kaikki myönteiset kommentit.

Ei kun pahaa oloa vaan yhdessä luomaan, soitto on suruista tehty! Otsikkona vois olla vaikka "Arvostele mun kitara" ja tavoitteena löytää olemattomatkin viat, tietysti henkilökohtaisuuksiin menemällä.
"Living is easy with eyes closed!"
Terry Pantheras
03.05.2012 11:43:34
Andy Six: Lueskelin tuossa koko tähänastisen ketjun läpi...Ihmeen kova vimma sitä vaan tuntuu toisilla olevan kertoa,että" Omistat Gibsonin,mutta vitut sulla kaikki mitään hyvin ole".......

Niinpä, menisivät omille pihoilleen huutelemaan.
*kvarts*
Gabe
03.05.2012 12:01:59
Ehkä se on kuitenkin kateutta jota ei haluta myöntää? ;) Se kiinalaisen/korealaisen omistaminen kuitenkin siellä takaraivossa nakertaa ja sielua jäytää. Sitten kun joku menee vielä päälle huutelemaan että onpas kiva tää mun kalliimpi niin poloiset sitten menevät ihan tolaltaan.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
-septimisti-
03.05.2012 12:45:01 (muokattu 03.05.2012 12:49:41)
Gabe: Kauniita sanoja mutta oliko taas faktaa/asiaa takana? :) Vai oliko vaan trollaus tai huumorimielessä väsätty teksti?

Mitäs luulet, sanooko apina vai possu "röh röh"?

Entä miten näin on päässyt käymään minun kohdallani kun hyvät kokemukset laadusta ovat minut ajaneet brändin pariin?

Niin. Fanipoika on siitä hassu eläin, että semmoinen ei ilman vesikidustus-sessiota tunnusta irrationaalista suhtautumistaan Tuotteeseen. Saati että kertoisi, ettei alunperin olisi ymmärtänyt Tuotteen ylivertaisuutta itsenäisesti, vaan olisi tarvinnut heräämiseseensä markkinointikoneiton tahi vertaistensa vetoapua.

Tehdas satula ei ole kyllä sen paskempi kuin kilpailijoillakaan. Tehdas satulat ovat ajaneet asiansa kelvollisesti. Vire on pysynyt hyvin ja kulumaakaan ei ole juuri havaittavissa. Millä tapaa liiallinen lapakulma? Kestävämpi tuo on ollut kuin etukäteen arvioin.. tämän olen parin vahingon ja säikähdyksen jälkeen todennut.

Aha. Näistä lähtökohdista en toisaalta ihmettele senkään vertaa tuota edellistä kommenttiasi. Jos esimerkiksi tämän suosituimman gibunan mallin vireongelmat eivät ole sinulle ylipäätään tuttu käsite, tai että esimerkiksi sillä satulalla ja kulmalla (tarkennetaan, että kulmalla jolla kielet lähtevät satulalta) on siinä sopassa oma osansa, niin mulla ei liene noin periaatteessa tarvetta kommentoida asiaa sen enempää. Ota itse selvää ja syöksy vasta sitten itkemään mun sivulauseista.

Mulla oli itsellä pitkään lp-kopio, jonka tyhmyyttäni ostin, ja jonka vireessä pitäminen oli ihan helvettiä useammastakin eri syystä / niiden yhteisvaikutuksesta. Edelleen tyhmyyttäni kuvittelin, että se oli vain sen yksilön/merkin paskuutta. Sittemmin hiffasin jossain vaiheessa musaliikekierroksillani, että kyseessä on pikemminkin tyyppivika ts. suunnitteluvirhe, sillä samoja ongelmia löytyi jossain määrin käytännössä kaikista ns. samalla perinnemuotilla väsätyistä samat tilpehööröt syöneissä kepeissä.

Joitakuita esimerkiksi nuo vireongelmat (tai ko. keppien muut älyttömyydet) ja niiden kanssa tappelu ei koskaan pääse rasittamaan sen enempää, toisia se häiritsee. Semmoista se on ja jokainen tavallaan. Ja sitten on kaikenmaailman fanipoikia, jotka eivät pysty käsittelemään tämmöisen faktan olemassaoloa naama peruslukemilla. Siinä ei tietysti ole mitään sikäli mitään yllättävää, sillä nämä keijot rinnastavat oman kunniansa ja identiteettinsä enemmissä tai vähemmissä määrin fanittamansa brändin kunniaan / identiteettiin ja kokevat moiset seikat täten uhkina ja henkilökohtaisina loukkauksina.

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S105774081100057X

Jos suunnittelu on niin paskaa niin on se kumma kun kaikki halpis- ja kopiomerkit näitä Gibsonin malleja ja designia niin ahkerasti kopioivat! :D Ja laadukkaampia materiaaleja näissä käytetään kun kilpailijoidensa vastaavissa idän ihmeissä niin puu, metalli kuin sähköpuolellakin. Vaivaudu hieman selvittämään asioita niin tiedät mistä puhut. :)

Omituinen argumentti. Mulle ei tule mieleen yhtäkään 50-60 vuotta vanhaa tuotetta, josta kukaan täysijärkinen kilpailija haluaisi nykypäivänä tehdä 1/1 kopioita muista kuin mielikuvallisista (vittu, onko tuo edes sana?) syistä ts. alkuperäinen design ja muotoilu ja niihin liittyvät mielikuvat ovat haluttuja. Toisin sanoen suurinpiirtein kaikki pystytään nykyään tekemään tarvittaessa paremmin, tehokkaammin ja kestävämmin. Kopionti ei ole läheskään aina laadun saati sitten ensiluokkaisen laadun tae. Maailman kopioituneimman pikaruokalakonseptin ydinliiketoiminta eli hampurilaiset eivät millään mittapuulla ole priimaa. Brändeissä, tuotemerkeissä ja niiden arvossa on kyse nimenomaan mielikuvista. Ei vuittonin laukkujen designia kopioida tai tuotemerkkiä piratisoida sen takia, että ne niissä on hyvä toiminnallisuus, vaan koska jopa noloimmille kopioille on tyhmiä ostajia. Markkinatalous (tai selkeyden vuoksi kuluttaja) ei ylipäätään toimi kovin rationaalisesti tai ennustettavasti, eikä reaalisesti laadukkain tuote välttämättä pärjää alkuunkaan ja sama päinvastoin. Noita juttujasi puista, metalleista tahi sähköistä en tajunnut enää ollenkaan. Osaatko sä lukea?

Vaivaudu muodostamaan edes yksi jotenkuten kasassa oleva koherentti vasta-argumentti ennen kuin alat avautua joka suuntaan, jos kerran olet noin kovasti eri mieltä jostain asiasta joita sinne yleiseen kommenttiini raapustelin.

Mutta kaiken kaikkiaan viestisi oli erittäin hienosti kirjoitettu provo Harley Bentton mieheltä, plussaa siitä. Hyvin kirjoitettua tekstiä on aina mukava lukea, oli siinä sitten tolkkua tai ei. :)

Varsin hauskaa, että olet huomauttelemassa jostain "tolkun" määrästä. Yritys puolestaan naittaa eri mieltä oleva yhteen jonkun kitaramerkin kanssa puolestaan vaikuttaa äkkiseltään aikamoiselta oman kärsimyksesi projisoinnilta. Vähemmän yllättävää. Saatan tietysti olla väärässäkin tai jotain. No jokainen tavallaan.
Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki.
madcow2
03.05.2012 12:55:16
voi ketjuparka... ei hetken rauhaa :/

http://www.jonnela.fi/parisee/gibsonfenderibanezcomic.jpg
Möö. Koti on mun stage.
GiovanniDiRondo
03.05.2012 12:57:56

madcow2: voi ketjuparka... ei hetken rauhaa :/

http://www.jonnela.fi/parisee/gibsonfenderibanezcomic.jpg

No mutta siinähän on Giba-miehellä tuollainen 50-luvun tyyppinen kitarankaula - josta lapa on mennyt asianmukaisesti poikki totta kai.
Gabe
03.05.2012 13:26:03 (muokattu 03.05.2012 13:32:08)
Jätän vastaamatta näihin sun alkupään röhkimisiisi ja pyrin pitämään keskustelua edes vähän asiallisena.

-septimisti-: Jos esimerkiksi tämän suosituimman gibunan mallin vireongelmat eivät ole sinulle ylipäätään tuttu käsite, tai että esimerkiksi sillä satulalla ja kulmalla (tarkennetaan, että kulmalla jolla kielet lähtevät satulalta) on siinä sopassa oma osansa, niin mulla ei liene noin periaatteessa tarvetta kommentoida asiaa sen enempää. Ota itse selvää ja syöksy vasta sitten itkemään mun sivulauseista.

Katsos tässä onkin se jutun juju. Olen ottanut asioista selvää itse kyseisiä kitaroita omistamalla ja soittamalla. Olen muodostanut käsitykseni omista henkilökohtaisista kokemuksista. Se että netissä sanotaan jonkun asian olevan fakta ei suinkaan tarkoita että se olisi. Gibsonit ovat pitäneet omistamistani kitaroista parhaiten vireen. Les Paulikin. Luuletko että sinua ja minua fiksummat kitaran rakentajat/suunnittelijat eivät olisi näitä asioita tutkineet ja testanneet?

Mulla oli itsellä pitkään lp-kopio, jonka tyhmyyttäni ostin, ja jonka vireessä pitäminen oli ihan helvettiä useammastakin eri syystä

Se että se Harley Bentton olikin paska ei tarkoita että Gibson olisi. Katsos vaikka kitarat ovat suunnilleen saman näköisiä ei tarkoita sitä että ne olisivat lainkaan samanlaisia.

Joitakuita esimerkiksi nuo vireongelmat (tai ko. keppien muut älyttömyydet) ja niiden kanssa tappelu ei koskaan pääse rasittamaan sen enempää, toisia se häiritsee. Semmoista se on ja jokainen tavallaan.

Minun omistamissani Gibsoneissa ei ole ollut mitään säätämistä tai vireongelmia toisin kuin monessa muussa omistamassani kitarassa. Gibsoneita pääasiassa suosin koska ne ovat osoittautuneet luotettaviksi ja laadukkaiksi työkaluiksi.

Ja sitten on kaikenmaailman fanipoikia, jotka eivät pysty käsittelemään tämmöisen faktan olemassaoloa naama peruslukemilla. Siinä ei tietysti ole mitään sikäli mitään yllättävää, sillä nämä keijot rinnastavat oman kunniansa ja identiteettinsä enemmissä tai vähemmissä määrin fanittamansa brändin kunniaan / identiteettiin ja kokevat moiset seikat täten uhkina ja henkilökohtaisina loukkauksina.

Ja missäs olikaan taas se fakta? Puhut paljon mutta mihin mikään juttusi perustuu? Pikaisella musiikkiliike kierroksella on hyvin vaikeaa muodostaa mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Kysytäänpäs sitten että minkä merkkisiä kitaroita sinulta löytyy? Ruoditaan niitä tässä hetki. Ja ei, en fanita kylläkään mitään. En myöskään vihaa tai kritisoi asioista tietämättä tai selvää ottamatta.

Noita juttujasi puista, metalleista tahi sähköistä en tajunnut enää ollenkaan. Osaatko sä lukea?

Jos sinä et ymärtänyt kirjoittamaani tekstiä niin eikö se tarkoita että sinä et osaa lukea? ;)

Vaivaudu muodostamaan edes yksi jotenkuten kasassa oleva koherentti vasta-argumentti ennen kuin alat avautua joka suuntaan, jos kerran olet noin kovasti eri mieltä jostain asiasta joita sinne yleiseen kommenttiini raapustelin.

Siinäpä noita oli yllä. Vaivaudu sinä puolestasi perustelemaan väitteesi järkevästi. Se että olet jostain jotain mieltä ei tarkoita suoraan että olisit oikeassa, ainakaan jos siinä takana ei ole omia kokemuksia.

Ja kun puhutaan kitaroista on keskusteluun turha mielestäni liittää hampurilaisia ja laukkuja. Nämä perinteikkäät kitaramallit kuten Les Paul, SG, Stratocaster, Telecaster.. jne omaavat pitkät perinteet ja ne on käytössä havaittu hyviksi ja toimiviksi. Ja se että ne on keksitty kymmeniä vuosia sitten ei suinkaan tarkoita että ne olisivat huonoja tai epäkäytännöllisiä vaan päinvastoin. Kun katsoo näitä nykypäivän hevisuunnikkaiden ym. muotoja niin kyllä siitä on käytännöllisyys ja tehokkuus valovuosien päässä. Kehityksen edistyminen näkyy enemmänkin siinä mitä siellä kitaroiden sisällä on.

Sanotaan yleisesti vielä niin että minulle sillä ei ole väliä että Gibsonia kritisoidaan. Siitä vaan jos se elämisen tuskaa helpottaa. Minua ärsyttää vaan kun sanotaan jotain kritiikkiä mutta ei perustella sen kummemmin. Esim. tuolla aiemmin sanottiin että oli niin paskat puut. Kiinnostaisi kuulla tässäkin tapauksessa miten kritiikin antaja oli tullut tällaisen johtopäätökseen?
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
kimmmmo
03.05.2012 13:42:52 (muokattu 04.05.2012 18:12:44)
Jotenkin tiedättekös herättäisi enemmän luottamusta kritiikin antajaa kohtaan jos suurin osa kova äänisistä Gibson kritisoijista ei olisi niin persaukisia ainaisessa akuutissa rahapulassa kärvisteleviä benttomiehiä että 70e on iso raha.

Saa aina vähän sellaisen kuvan että rivien välistä sanotaan: "mulla ei ole rahaa tuollaiseen soittimeen niin se on siksi ihan paska! "
nannne
03.05.2012 14:01:49

kimmmmo:
Jotenkin tiedättekös herättäisi enemmän luottamusta kritiikin antajaa kohtaan jos suurin osa kova äänisistä Gibson kritisoijista ei olisi niin persaukisia ainaisessa akuutissa rahapulassa kärvisteleviä benttomiehiä että 70e on iso raha.

Saa aina vähän sellaisen kuvan että rivien välistä sanotaan: "mulla ei ole rahaa tuollaiseen soittimeen niin se on siksi ihan paska! "

Nohnoh, ymmärrän sen että alle satakiloisilla ei ole oikeutta mielipiteeseen mutta että rahamieskin pitäisi olla?
Tsugu Way
03.05.2012 14:11:28
Oletteko tyytyväiset Gibsoninomistajat vaihdelleet kitaroihinne hihnalukkoja? Jos olette, niin kuinka onnistuitte. Eilen perkeles meinasin nimittäin ryssiä pahasti uuden Studioni kanssa.

Ostin hihnalukot. Ruuvasin toisen entisistä irti. Hieman arvelutti, kun näin että uusi ruuvi tulee sen kantapalan sisästä muutaman millin pidemmälle kuin entinen. Ajattelin että eiköhän se sinne uppoa, koska taannoin työpaikan Ibaneziin upposi ruuvit kuin voihin niin että jauho pöllysi. Mutta ei perhana - nyt ruuvi jumittui just sen entisen verran liian ulos. Hätäpäissäni pyöritin siitä ruuvin kannasta pohjan pyöreäksi. Paniikkin jouduin kun en saanu enää sitä kumpaankaan suuntaan.

Ei auttanu kun illalla kaverin poralla porata se ruuvin kanta irti, jotta sai nupin pois ja sen jälkeen tongilla pyörittää ne ruuvin jämät irti. Paniikissa oli, että samalla turmellaan Gibsonin hienoa kiltävää ebony-pintaa. No hiusnaarmuilla selvittiin. Ruuvasin sitten entisen hihnatapin paikoileen. Nyt en tiedä, että uskallanko uudelleen yrittää (kyseisiä) lukkohihnatappeja ruuvailla paikoilleen. Kylläkait sitä on avuton tapaus tälläisissä "miestenhommissa" :-)
Blues is allright!
Numb
03.05.2012 14:18:48

Tsugu Way: Oletteko tyytyväiset Gibsoninomistajat vaihdelleet kitaroihinne hihnalukkoja?

Laitoin taannoin juurikin Studioon lukot. En muista, että siinä olisi ollut mitään ongelmaa. Flygarissa olikin jo valmiiksi.
Terv. Kikki Hiiri
fox
03.05.2012 14:29:48

Tsugu Way: Oletteko tyytyväiset Gibsoninomistajat vaihdelleet kitaroihinne hihnalukkoja?

Kyllä mulla on omissa, ja onhan noita jonkin verran laitettu "vieraisiinkin". Etupäässä Schallereita, mutta jokunen Dunloppikin.
Eihän siin muuta, sama proseduuri kuin mihin hyvänsä kovaan puuhun. Sopiva aloitusreikä on ehdoton edellytys. Schallerin ruuvi menee "syvemmälle". Jos kuitenkin se reikä on väljä (mitä se ei sun tapauksessa ollut) täytyy pistää puutikkua ja puuliimaa reikään, ettei se hihnalukon funktio tärvelly.
Kun on se hyvä etureikä eli "pilot hole" porattu, sipaiset vaikka saippuaa siihen ruuvin kierteisiin. Saippuan alapinnalla on yleensä tavattavissa mukavan pehmeää ja levittyvää saiputta-ainetta. Nestesaippuakin toki käy. Sopivalla ruuvarilla sitten vaan kiertämään.
Tuo menettely koskee muuten kaikkia merkkejä, esmerkiks Fenderin lapaan kannattaa ehdottomasti virikoneiden ruuveja varten surauttaa etureiät.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
-septimisti-
03.05.2012 14:36:17
kimmmmo: Tässäpä pätkä septimistin tori ilmoituksesta:

Hyvä hyvä! Mainosta! Kannattaa ostaa!

Mulla on muuten kuva sun äidistä nussimassa hirveä.
the-Antero
03.05.2012 14:38:56

-septimisti-: Mulle ei tule mieleen yhtäkään 50-60 vuotta vanhaa tuotetta, josta kukaan täysijärkinen kilpailija haluaisi nykypäivänä tehdä 1/1 kopioita muista kuin mielikuvallisista (vittu, onko tuo edes sana?) syistä ts. alkuperäinen design ja muotoilu ja niihin liittyvät mielikuvat ovat haluttuja.

Väitätkö siis että kaikki 50-60 vuotta sitten tehdyt tuotteet ovat paskaa ja nykyään ne tehdään paremmin.

Oletko tosissasi?
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
the-Antero
03.05.2012 14:40:31

-septimisti-: Hyvä hyvä! Mainosta! Kannattaa ostaa!

Mulla on muuten kuva sun äidistä nussimassa hirveä.

Nyt kuulostaa jo todella katkeralta ;)
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Jucciz
03.05.2012 14:44:06
-septimisti-: Mulla on muuten kuva sun äidistä nussimassa hirveä.

http://www.youtube.com/watch?featur … _detailpage&v=Lp1iXKERE-Y#t=56s
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
-septimisti-
03.05.2012 14:49:41
Gabe: Jätän vastaamatta näihin sun alkupään röhkimisiisi ja pyrin pitämään keskustelua edes vähän asiallisena.

Legendaarinen avaus! Sattuuko sulle sellainen termi kuin ironia olemaan konseptin tasolla tuttu?

Katsos tässä onkin se jutun juju. Olen ottanut asioista selvää itse kyseisiä kitaroita omistamalla ja soittamalla. Olen muodostanut käsitykseni omista henkilökohtaisista kokemuksista. Se että netissä sanotaan jonkun asian olevan fakta ei suinkaan tarkoita että se olisi. Gibsonit ovat pitäneet omistamistani kitaroista parhaiten vireen. Les Paulikin. Luuletko että sinua ja minua fiksummat kitaran rakentajat/suunnittelijat eivät olisi näitä asioita tutkineet ja testanneet?

Se että se Harley Bentton olikin paska ei tarkoita että Gibson olisi. Katsos vaikka kitarat ovat suunnilleen saman näköisiä ei tarkoita sitä että ne olisivat lainkaan samanlaisia.

Minun omistamissani Gibsoneissa ei ole ollut mitään säätämistä tai vireongelmia toisin kuin monessa muussa omistamassani kitarassa. Gibsoneita pääasiassa suosin koska ne ovat osoittautuneet luotettaviksi ja laadukkaiksi työkaluiksi.

Niinpä niin. Vähättelyä, auktoriteettiin vetoamista ja Tuotteen ylistystä. Tuo on nyt kuule lähinnä toistoa.

Ja missäs olikaan taas se fakta? Puhut paljon mutta mihin mikään juttusi perustuu? Pikaisella musiikkiliike kierroksella on hyvin vaikeaa muodostaa mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Kysytäänpäs sitten että minkä merkkisiä kitaroita sinulta löytyy? Ruoditaan niitä tässä hetki. Ja ei, en fanita kylläkään mitään. En myöskään vihaa tai kritisoi asioista tietämättä tai selvää ottamatta.

Mielipiteen muodostaminen tämmöisissä asioissa on kohtuullisen helppoa. Ainakin jos omistaa tilkan järkeä, analyyttista asennetta ja korvat. Mä en kuitenkaan ikävä kyllä pysty sulle tähän heittämään mitään tutkimusreferaattia esimerkiksi tuosta satulasydeemistä. Mun tiedossa ei ole, että sellaista olisi olemassa. Satun kuitenkin luottamaan omiin korviini ja tiedonhankintataitoihini enemmän kuin esim. sinuun. Tosin on huomautettava, että esim tuo juttu on varsin helposti mitattavissa. Minun puolestani voit myös ruotia ihan mitä tahansa kitaroita miten lystäät. Aloita vaikka Alembicista.

Jos sinä et ymärtänyt kirjoittamaani tekstiä niin eikö se tarkoita että sinä et osaa lukea? ;)

Ei vaan se tarkoitti sitä, etten ymmärtänyt miten ihmeessä sanailusi liittyi aiheeseen. Enemmän se vaikutti ihan normaalilta asian vierestä puhumiselta ja savuverholta. Selitätkö?

Siinäpä noita oli yllä. Vaivaudu sinä puolestasi perustelemaan väitteesi järkevästi. Se että olet jostain jotain mieltä ei tarkoita suoraan että olisit oikeassa, ainakaan jos siinä takana ei ole omia kokemuksia.

No ei ollut vieläkään kovin hyvä yritys, sorry. Jatkotoimenpiteitä miettiessäsi suosittelen soittamaan esimerkiksi Kärnälle ja kysymään, että miten tuommoinen ammattitaidoton renkaanpotkija on pärjännyt alalla neljännesvuosisadan.

http://kitaratohtori.org/2011/07/30/soitinten-tyyppivikoja-gibson-lp/

Ja kun puhutaan kitaroista on keskusteluun turha mielestäni liittää hampurilaisia ja laukkuja. Nämä perinteikkäät kitaramallit kuten Les Paul, SG, Stratocaster, Telecaster.. jne omaavat pitkät perinteet ja ne on käytössä havaittu hyviksi ja toimiviksi. Ja se että ne on keksitty kymmeniä vuosia sitten ei suinkaan tarkoita että ne olisivat huonoja tai epäkäytännöllisiä vaan päinvastoin. Kun katsoo näitä nykypäivän hevisuunnikkaiden ym. muotoja niin kyllä siitä on käytännöllisyys ja tehokkuus valovuosien päässä. Kehityksen edistyminen näkyy enemmänkin siinä mitä siellä kitaroiden sisällä on.

Vaan kun kyse ei ollut kitaroista, vaan vetämästäsi tuotteiden kopioinnin ja laadun välisestä yhtäläisyysmerkistä. Lillukanvarsi. Eikä sun gibuniinin vertaaminen vertaaminen johonkin lohikäärmekeihääseen vaikuta alkuperäiseen argumenttiin mitenkään. Stratoon, Teleen ja vastaaviin pätee muuten ihan yhtä lailla huomio nykymittapuulla yksinkertaisesti huonosta suunnittelusta.

Vedä pari kertaa henkeä, lue siinä sivussa vaikka meikäläisen kirjoitus pariin otteeseen ja mieti, että onko sulla oikeasti siihen mitä todellisuudessa olen kirjoittanut mitään sanottavaa.
Numb
03.05.2012 14:52:01

-septimisti-

Musta tuntuu, että sä otat nyt muitten Gibsonit vähän turhan vakavasti :D
Terv. Kikki Hiiri
Laulava Kylätohtori
03.05.2012 14:55:28
Onko Gibson nyt näitä merkkejä, mikä ei jätä ketään kylmäksi? Sitä joko rakastaa tai vihaa....? Vai miten se nyt meni...
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)