Demostudio 27.08.2003 12:44:45 | |
---|
|
aslave 28.08.2003 17:02:04 | |
---|
Joo kirjotinki jo tuonne Into Anotheriin että tässä biisissä on hauska intro, kertsiin pitäs saada vähän lisää munaa, muuten hyvää shittiä. Seppo, heitä ensimmäinen kivi! |
Pitkavirta 09.04.2004 18:41:44 (muokattu 09.04.2004 18:43:01) | |
---|
Helvetin hyvä biisi! Mä dikkaan. Alku on vähän hätänen, mutta muuten tykkään. EDIT: alku siis rumpujen osalta hätänen, kohdilleen menee kuitenkin joten ok. |
Timo JM 12.04.2004 00:36:54 (muokattu 12.04.2004 00:43:40) | |
---|
Hyvin tehty! Tää on kaikin puolin hienosti tuotettu. Biisin kasvatuselementit toimivat hienosti. Tässä on kaikki palaset oikeaoppisesti paikoillaan. Vaan eihän tää enää mikään demo olekaan, minkä noi nettisivutkin jo paljastaa. Tosissaanhan tässä ollaan. Tää ei välttämättä ole kuitenkaan ihan niin persoonallista kuin toivoisi. Vaikka biisi ja totetus ovatkin laatutavaraa, niin jotenkin tulee sellainen fiilis, että tän on kuullut jo ennenkin. Toivotan kuitenkin menestystä. Hyvä hyvä! ...siis mun mielestä. |
Tapani L 12.04.2004 12:42:28 | |
---|
Juu, ei kyllä kuulosta yhtään demobändiltä. Ja on muuten aivan perkeleen hyvä biisi, uppoaa minuun kuin mummo suohon! Kaikki kohdallaan, en mä osaa valittaa mistään. Arvosanaksi 10. Mainos: Jos kiinnostaa suomenkielinen rock, niin kuuntele tuon Toistaiseksi nimettömän (yhtyeeni) biisit "Helvetin ärsyttävä" ja "Älä huuda." |
Kyllä toimii, eikä tosiaan demobändiltä kuulosta. Levymainoksenakos tämä biisi täällä on? ;) Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |