Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5120 121 122 123 124497 498 499 500 501
Jucciz
01.05.2012 16:53:29
blues guitar: Marshall/Metroamp JTM45 + Marshall AX kaappi.

Onnea, nyt luulis klassikkorokkien irtoavan! Loistovalinta myös kaapiksi, mistäs löytyi?

Mitäs tykkäät koneesta? Soundipätkiä odotellessa... :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
blues guitar
01.05.2012 20:27:39

Jucciz: Onnea, nyt luulis klassikkorokkien irtoavan! Loistovalinta myös kaapiksi, mistäs löytyi?

Täältä torilta löytyi molemmat.

Mitäs tykkäät koneesta? Soundipätkiä odotellessa... :)

Jytäkät soundit on....tykkään. Tohon on vielä rakennettu PPIMV niin saa säröille jo pienemmilläkin volyymeilla.
Tänään testailin stereona Dusty Roadin kanssa stereo choruksella, hyvin toimii myös siten.
Ei ole äänityskalustoa mulla treenikämpällä...tai on siellä yksi vanha pc ja jos veisi äänikortin kotoa niin voisihan sillä jotain yrittää. Mikiksi löytyisi Senhaiser e906.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Jii-Gee
01.05.2012 20:54:19 (muokattu 01.05.2012 23:00:24)

Yks musta laatikko.
Yks oranssi laatikko.
Yks vihree purkki.

Tossa yks huono kännykuva aiheesta;
http://dl.dropbox.com/u/4742478/OrangeMarshall.jpg
Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
Jucciz
01.05.2012 22:12:59
blues guitar: Täältä torilta löytyi molemmat.

Jytäkät soundit on....tykkään. Tohon on vielä rakennettu PPIMV niin saa säröille jo pienemmilläkin volyymeilla.
Tänään testailin stereona Dusty Roadin kanssa stereo choruksella, hyvin toimii myös siten.
Ei ole äänityskalustoa mulla treenikämpällä...tai on siellä yksi vanha pc ja jos veisi äänikortin kotoa niin voisihan sillä jotain yrittää. Mikiksi löytyisi Senhaiser e906.

Nonni, mainio homma. Ei muuta kuin rokki soimaan. Itte hommasin just kans viime viikolla Sennheiser e906:n ja otin ekat testit perjantain+lauantain keikoilla. Hyvä vehje on sekin.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
blues guitar
02.05.2012 05:28:06

Jucciz: Nonni, mainio homma. Ei muuta kuin rokki soimaan. Itte hommasin just kans viime viikolla Sennheiser e906:n ja otin ekat testit perjantain+lauantain keikoilla. Hyvä vehje on sekin.

Kiitos! Rokki ja Bluesi soi.

Tältähän se kuulostaa jos osaa soittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=ugPJ … is&feature=youtube_gdata_player
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Christeraser
02.05.2012 07:43:49

jyrkalt
02.05.2012 12:36:09
Captain Coconut 2 tuli tänään uuteen kotiin.
Vuosia mä oon tuota kytännyt et koska osuu tuonmoinen sopivasti eteen ja tällä kertaa tarjonta ja valuuttatilanne kohtasi toisensa. Aika harvoin näitä käytettynä liikkuu. Ainakaan mnetin torilla. Täpinä on melkoinen juur ny! :)
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
fox
02.05.2012 12:42:51

jyrkalt: Captain Coconut 2 tuli tänään uuteen kotiin.
Vuosia mä oon tuota kytännyt et koska osuu tuonmoinen sopivasti eteen ja tällä kertaa tarjonta ja valuuttatilanne kohtasi toisensa. Aika harvoin näitä käytettynä liikkuu. Ainakaan mnetin torilla. Täpinä on melkoinen juur ny! :)

Itse olen katellu, josko jostain löytyis TZF Paradox.. :(
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
jyrkalt
02.05.2012 13:11:16
fox: Itse olen katellu, josko jostain löytyis TZF Paradox.. :(

Tuon Octronin kun saisi vielä toiseen lautaani jostain käytettynä.
Tilaamalla tuon oktaverin sais kyllä.

Tuo Paradox on kyllä.. Mielenkiintoinen!
Pidän silmät auki ja vinkkaan jos jostain sulle tollanen löytyis :)
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Vetehinen
02.05.2012 13:35:45
Jet City JCA20H nuppi ja HBE Power Screamer pedaali.
Music is the best escape.
fox
02.05.2012 13:38:57

jyrkalt:
Tuo Paradox on kyllä.. Mielenkiintoinen!
Pidän silmät auki ja vinkkaan jos jostain sulle tollanen löytyis :)

Tuppaavat olemaan vallan hirveen hintasia, mitä jenkki-fleaBayssa on (kovin harvakseen) ollut. Ja kovin "haastava" on kloonia tehdä, olen useemman "pedaaligurun" kanssa asiasta ulkomaan-voorumeilla jutellut.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
PIM
02.05.2012 13:54:04
Niinhän sitä taas tuli kotiutettua torilta Peavey täyskokoinen jatsiloota bigsbyllä ja Duncanin Phat Cateilla vaikka kuinka olen yrittänyt huijata itseäni ettei tähän talouteen tulee enää yhtään uutta kitaraa ennen kuin entisiä on myyty.
AngieRainbow
02.05.2012 15:02:39
PIM: Niinhän sitä taas tuli kotiutettua torilta Peavey täyskokoinen jatsiloota bigsbyllä ja Duncanin Phat Cateilla vaikka kuinka olen yrittänyt huijata itseäni ettei tähän talouteen tulee enää yhtään uutta kitaraa ennen kuin entisiä on myyty.

Myyt sen esquire replican mulle!
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
WanhaWihtahousu
02.05.2012 21:39:32

Bognerin Alchemist -nuppi Toomannilta. Kiva, kiva!
http://www.myspace.com/metallishtan
PIM
03.05.2012 09:04:42
AngieRainbow: Myyt sen esquire replican mulle!

No tee nyt sit joku tarjous ni kattellaan;)
AngieRainbow
03.05.2012 22:30:21
PIM: No tee nyt sit joku tarjous ni kattellaan;)

Tarjous tehty pikaviestillä ja kieltävä vastaus saatu. Jäsen PIM ampuu kovilla. Ostakaa pojat multa afd-nuppi pois, niin mä haen PIM:iltä telen.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Arttu_Ace
04.05.2012 09:44:39

Tämä nyt ei ihan mene otsikon mukaan, mutta vaihdoin Fenderin Telen saman firman Presariin torilla. Twang vaihtui länkytykseen. Downshifting on muotia työelämässä, miksei siis myös harrastuksissa? :D
Kicking ass like never before!
Vetehinen
04.05.2012 10:59:22
En ostanut uutta mutta päivitin Polytuneen Drop D -softan. Meinasi käydä jännäksi, kun purkki näytti jumittavan boot-moodiin, mutta homma ratkesi kun laitoin paksumman usb-vaijerin purkin ja koneen väliin. Avotsie, nyt toimaa droppivireiden viretsekkaus nopiaan.
Music is the best escape.
powertrip
04.05.2012 14:50:35
Mitä ne puhuu tosta Strato HW1:stä, että ei muka olis välttämättä viimeistelyltään ym. hyvä. Tuossa on pari viikkoa moinen ollut ja onhan erinomainen kitara. Tarkkaan katsastin ja viimeistelyssä en huomannut mitään huomauttamista. Vaahterakaula ja jumbo-nauhat sopii täydellisesti käteen, nam. Kiitokset Pohjanmaalle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)