Bonham 09.10.2005 19:20:45 | |
---|
Hahah.muusikoiden.net = julkkisten.net . Kukaan kuuluisuutta nähnytkään,mutta muista kuuluisuuksista jauhetaan paskaa. =/ Haha haha, vai olisko niin, ettet tiedä mistä puhut? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
apenaattori 09.10.2005 19:22:15 | |
---|
Kaverit on laittanut mun kuvia jonnekin helvetin irc- galleriaan, ja riparilla eräs tyttö kysyi minulta: "soitatko sää siinä WM:ssä?" Siinä oli kyllä semmonen todellinen WTF-fiilis. Go ahead, punk, make my day! |
Mohla 09.10.2005 19:22:59 | |
---|
Hahah.muusikoiden.net = julkkisten.net . Kukaan kuuluisuutta nähnytkään,mutta muista kuuluisuuksista jauhetaan paskaa. =/ No, jos mä olisin joku julkkis, niin en välttämättä paukuttelis sillä asialla henkseleitä täällä kuitenkaan... Parista yksittäisestä biisistä on joskus muutama ihminen minut tiennyt. Tai no, yleensä eivät osaa minua yhdistää ennenkuin itse oikaisen. öö... eli eihän mua kukaan tunne. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Defrayer 09.10.2005 19:41:35 | |
---|
Haha, meitsi on melkein kuuluisuus taalla Elyn pikkukaupungissa (vajaat neljatuhatta asukasta), ei se minun oma musiikkini, vaan.... Mario-tunnari. Olin aiemminkin ilahduttanut muita banditovereitani vetaisemalla pyynnosta Super Marion. Olipa yhtena iltana koulun jalkapallopeli (amerikkalaista) ja koulun bandi soittaa yleensa niissa ja lentopallopeleissa. Olin siis kitaran varressa siella katsomon peralla. No yhtakkia joku kaveri huutaa: "Juho, play that Mario thing!". No rupean sitten hiljaisella volyymilla pimputtelemaan sita, ilmeisesti liian hiljaa, koska sama ihminen huutaa "LOUDER!". Pistanpa sitten vahvarin taysille (varmaan joku 15w, mut kylla se kohtuukovaa pisti) ja soitan Super Mario-tunnarin yleisolle, bandille ja kahdelle jalkapallojoukkueelle. *kappale loppuu* *raivoisat aplodit* Kuulemma vierasjoukkue oli katsonut hieman hassusti ;) Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
kivi 10.10.2005 00:08:06 (muokattu 10.10.2005 00:16:08) | |
---|
_Tuomas_: Hahah.muusikoiden.net = julkkisten.net . Kukaan kuuluisuutta nähnytkään,mutta muista kuuluisuuksista jauhetaan paskaa. =/ Et vain tiedä. |
McNulty 10.10.2005 01:06:51 | |
---|
Oletko jonkinasteinen julkkis musasi perusteella? En nyt tarkoita, että fanilaumat juoksisivat kirkuen perässäsi minne ikinä menet, vaa että onko joku sinulle tuntematon henkilö tunnistanut sinut musasi takia tai saanut mielleyhtymän "että hei tota ootkos sää se ja se?" En sen suuremmin... tunnen monia ja he tuntevat minut. Enemmän olen saanut "famea" autoni perusteella... pikkutytöt ovat soitelleet autorekisterikeskukseen ja kysellyt että kuka ajaa... siispä muutin puhelinnumeroni salaiseksi. Itelle kävi tossa kesällä tämmötti. Törmäsin anniskeluravintolassa kaveriini ja hänellä oli sitten joku tyttönen matkassa. Kaveri kohteliaana miehenä esitteli meidät ja käsipäiväätä sanottaessa tyttö kysyi "niin oletko sää se "elämä täällä" Hannu?". Oli vähän aikaa semmonen "täh" fiilis :D No kyllä näitäkin on... en vain enää edes muista mitä kaikkea on kyselty :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Tympee Huttunen 10.10.2005 08:55:26 (muokattu 10.10.2005 08:55:37) | |
---|
En sen suuremmin... tunnen monia ja he tuntevat minut. Enemmän olen saanut "famea" autoni perusteella... pikkutytöt ovat soitelleet autorekisterikeskukseen ja kysellyt että kuka ajaa... siispä muutin puhelinnumeroni salaiseksi. Tässä tapauksessa on nyt pakko kertoa, mikä on tämä mystinen teinityttömagneettiauto? Batmobile? Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
kivi 10.10.2005 10:39:31 | |
---|
Tässä tapauksessa on nyt pakko kertoa, mikä on tämä mystinen teinityttömagneettiauto? Batmobile? Mä ajattelin, että kun ...eh... korttelirallin jälkeen on hän laskenut tyttöset ulos, niin ensi töikseen ovat he rekisterinumeron ylos ottaneet saadakseen nimen selville ja myöhempiä toimia varten. Mutta noin päin se kuulostaa kyllä paljon viattomammalta ja positiivisemmalta. :-) |
Notefix 10.10.2005 11:06:17 (muokattu 10.10.2005 11:23:12) | |
---|
About parikymppisenä huomasin että julkisuus ei ehkä ole mua varten, joten päätin lopettaa siihen tähtäävät puuhastelut. Ei vaan ole mun juttu. Tärkeää että musa leviää, naamasta ei niin väliä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
markotetri 10.10.2005 13:59:21 (muokattu 12.10.2005 02:40:23) | |
---|
Aina joskus hämmentää kun tapaa ihmisiä, jotka edelleen tunnistaa mut niin että "etkös sä soittanu siinä bändissä..?" "Joo, siitä on kymmenen vuotta..." Nykyäänkin silloin tällöin fanitytöt tulee ruinaamaan nimmaria ja halauksia... Se taas ei johdu musta vaan siitä seurasta missä liikun. Pistää miettimään tosissaan (katkerana?) sitä, miks mä en voinu olla parikymppisenä teini-idoli! :( Nykyisiä musiikkihommia on käsitelty myös julkisuudessa. HeSa: "Alussa rumpusoundi oli heikko, mutta parani hieman keikan edetessä..." Aamulehti: "Korviahuumaava voimakkuus ja tunkkainen sointi aiheuttivat sen, että kokonaisuudesta ei saanut juuri selvää..." Mutta oikeasti, mitä julkisuuteen tulee, se on tiettyyn pisteeseen asti ihan hauskaa ja toivottua. Kuitenkin joskus ns. roskalehdistö kirjoittelee ulkomusiikillisista asioista ihan mitä sattuu ja ihan miten sattuu. Iso osa jutuista pitää varmasti paikkansa, mutta käsittelytapa on aina tyrmäävän sensaatiohakuinen. Lisäksi ne ihmiset, jotka "vuotavat" tällaiset "juorut" lehdille, eivät välttämättä ymmärrä, mitä saattaavat juorun kohteelle aiheuttaa. Olen nähnyt perheriitoja ja keskinäisiä syyttelyitä, surua ja pahaa mieltä ihmisissä, kun lehdessä on kerrottu totuutena asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Luojan kiitos alan yhteisössä on melko hyvä sisäinen kuri, tai ennemminkin järjenkäyttö. Kaikkia asioita ei kerrota eteenpäin, kaikesta ei juoruta. Kukaan alalla tosissaan toimiva ei kerro muiden yksityisasioita julkisuuteen. Paitsi parikymmentä vuotta myöhemmin, paljastuskirjassa... :) Itse viimeksi olin puolison kera juorulehden kuvassa viime keväänä... Taustalla, seinän vieressä, naaman tunnisti jos osasi katsoa. Etualalla oli rokkilaulaja olutta rinnuksillaan ja otsikko: "NN oksensi pöytään ravintolassa!" Tyhmintä oli se, että rokkari ei oikeasti oksentanut vaikka olikin humalassa. Kuva oli yksityistilaisuudesta, johon ei päässyt ilman etukäteiskutsua. Paikalla oli lähes pelkästään musiikkimaailman ammattilaisia. Kuvan lähetti lehteen selvästikin joku paikalla ollut "siviili" joka ei ymmärrä tekonsa mahdollisia seurauksia. Toisaalta, on näistä tarinoista saatu myös monet hyvät naurut, kun "toimittaja" ei vaivaudu esim edes selvittämään ihmisten tai tapahtumapaikkojen oikeita nimiä... Mutta muistakaa, kun nähdään, olkaa varovaisia, koska _te ette tiedä ketä mä tunnen!_ Artificiality is normal to the medium. |
Fuzzy Boner 10.10.2005 23:09:18 | |
---|
Kerran mult kysyttiin että: "Ootko Seppo Hovi?" Saapuilija |
McNulty 10.10.2005 23:12:48 | |
---|
Tässä tapauksessa on nyt pakko kertoa, mikä on tämä mystinen teinityttömagneettiauto? sellanen thyyninki-ritsa se ol... Batmobile? Nykyinen S-sarjanen Völövö vois tuohon kastiin mennäkin. Se on varsinainen lepakkoauto... värikin on vielä joku yönsininen :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
KädetönRumpali 11.10.2005 14:40:42 | |
---|
Musiikkini ansiosta vanhempani tunnistavat minut joskus. Ja häpeävät. Olen hölmö. Ja tämä on varmaankin fiksuin tekemäni oivallus. S.T. #4
-Sexy Loser- |
Bonham 11.10.2005 16:34:20 | |
---|
Kerran mult kysyttiin että: "Ootko Seppo Hovi?" No, oletko??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
JCM 11.10.2005 17:07:29 | |
---|
Hehe.. tosi julkksi oon. Joskus oon jostain kumman syystä joutunut korvat punaisena pari nimmaria kirjoittamaan, ja jotku paikalliset saattaa tuntea naaman mutta en puhuisi minkään sortin julkisuudesta tässä tapauksessa. Eli eipä sanottavasti voi henkseleitä julkisuusarvolla paukutella ja oikeastaan hyvä niin. ..hoho, olisin varmaan otollinen kohde juorulehdille jos joskus naamaa laajemmin tunnettaisiin:) |
Rocco_Longfella 12.10.2005 02:13:34 | |
---|
Tunnistettu kyllä on, vaikken pändissä ole koskaan soittanut. "Hei, sähän soitat siinä pändissä! Hyvän keikat veditte" "Öö, joo." Onkohan minulla kaksoisolento. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
MrHands 12.10.2005 02:23:47 | |
---|
Tunnistettu kyllä on, vaikken pändissä ole koskaan soittanut. Muakin on luultu joskus aikakoneen Makiksi. |
sn 12.10.2005 02:33:01 | |
---|
Auts. ø |
Cocktus 12.10.2005 07:57:15 (muokattu 12.10.2005 07:57:44) | |
---|
Kerran on joku soittanut mun puhelimeen. Ja kerran baarissa joku setä tuli selittään jotain ihmeellistä. Ei mitään kummempaa. Ai niin ja muutama tyyppi on kysynyt mun mese-osoitetta =D EDIT: kirjoitusvirhe |
Lord of the strings: Alexi Laiho tunnisti minut S-marketin lihatiskillä. Oikeestikko???? Kuka sit oot? |