Aihe: Omistan Gibsonin ja kaikki on hyvin
1 2 3 4 523 24 25 26 27297 298 299 300 301
lonelyplayer
30.04.2012 22:17:30
Gabe: Ylipäätään mä olen ymmälläni siitä miksi se on joltain pois että joku kannattaa jotain tiettyä brändiä jonka on oman kokemuksensa kautta todennut hyväksi?

Ja toisekseen en ymmärrä miksi tällainen ihminen kokee niin suurta raivoa jos joukko samanhenkisiä samasta merkistä pitäviä kerääntyy keskustelemaan siihen liittyvistä asioista ilman että siinä sitten pitää joka toisessa komentissa puolustella ja selitellä sitä.

Olisiko pitänyt laittaa aiheeksi Omistan Gibsonin, mitä se sulle kuuluu?

En mä koe mitään tarvetta hillua parjaamassa kitaroita joita en ole nähnyt ja mistä en pidä. Tämän ketjun perustin koska kaipasin tänne tällaista ketjua missä voisi nimenomaan keskustella Gibsoneista ja siihen liittyvistä asioista.

Tottakai voi puhua myös jos on jotain negatiivista sanottavaa, mutta se että tulee parjaamaan merkkiä nettikeskusteluista saadun informaation pohjalta on täysin hyödytöntä ja turhaa kaikkien osapuolien kannalta.

Tämä ketju esimerkiksi on ollut suurelta osin todella mielenkiintoinen ja informatiivinen. Kiitos kaikille osallistuneille siitä!

Yksi erittäin hauska Gibsoniin liittyvä asia on myös se, että Gibson on niin suuri osa musiikin historiaa. Tuossa taannoin isoisän veljenkin kanssa saatin todella pitkä ja antoisa juttutuokio tästä merkistä aikaan. Hän on todella pitkän linjan Gibson mies. Eipä olisi tullut yhtäpitkää juttutuokiota esimerkiksi Ibanezista vaikka ihan hyviä kitaroita tämäkin brändi tekee.

Rauhoitu Gabe...olet ihan ok !!! :)

Ja onhan se Fenderkin aika suuri osa musiikin hiostoriaa...

Mutta jos nyt jokni tyhmä yhteenveto: tää on ainoa kitarapalsta jota yleensä jaksaa seurata... koska: täälllä kaikki Hallut, Kylätohtorit ...ja muutkin hullut aina vierailee...

Eiköhän jatketa vaan... :)
Spiral
30.04.2012 22:24:30 (muokattu 30.04.2012 22:25:09)

Gabe: Ylipäätään mä olen ymmälläni siitä miksi se on joltain pois että joku ei kannatta jotain tiettyä brändiä jonka itse oman kokemuksensa kautta todennut hyväksi?

Tottakai voi puhua myös jos on jotain negatiivista sanottavaa, mutta se että tulee parjaamaan merkkiä nettikeskusteluista saadun informaation pohjalta

Sinulle on jo tuhannella eri suulla kerrottu, tuhanteen kertaan, ettei kaikki kritiikkki ole lähtöisin noista lähtökohdista.

Mikä hinku on pysytellä vain samanmielisten seurassa, kuulla vain heidän ajatuksiaan?
Ja kun tuollainen hinku on niin onko ihme ettet tiedä Gibsonin ongelmista mitään?
Gabe
30.04.2012 22:38:20 (muokattu 30.04.2012 22:48:47)
lonelyplayer: Rauhoitu Gabe...olet ihan ok !!! :)

Ja onhan se Fenderkin aika suuri osa musiikin hiostoriaa...

Mutta jos nyt jokni tyhmä yhteenveto: tää on ainoa kitarapalsta jota yleensä jaksaa seurata... koska: täälllä kaikki Hallut, Kylätohtorit ...ja muutkin hullut aina vierailee...

Eiköhän jatketa vaan... :)

En mä pahastunut :) Sä olet kiva kans!

Ja joo, Fender on loistava myös. Ei mitään pahaa sanottavaa siitäkään :)
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Gabe
30.04.2012 22:45:06
Spiral: Sinulle on jo tuhannella eri suulla kerrottu, tuhanteen kertaan, ettei kaikki kritiikkki ole lähtöisin noista lähtökohdista.

Mikä hinku on pysytellä vain samanmielisten seurassa, kuulla vain heidän ajatuksiaan?
Ja kun tuollainen hinku on niin onko ihme ettet tiedä Gibsonin ongelmista mitään?

Jos lasketaan ne ihmiset jotka omistavat/ovat itse nähneet huonolaatuisen Gibsonin niin puhutaan reilusti alle kymmenestä. Eli äläpäs liioittele :)

Kuten sinulle on tuhannella suulla jo sanottu aiemmin niin se hinku johtuu nyt siitä että niistä Gibsoniin liittyvistä ongelmista, kuvitelluista ja todellisista, on nyt jauhettu niin paljon että vaihtelun vuoksi tällainen hyvien kokemusten ketju oli paikallaan. Moni muukin oli samaa mieltä kuten huomaat kun selaat ketjua.

Kuten sanoin tuossa jo aiemmin niin ei Gibson ole virheetön. Se ei kuitenkaan ole läheskään niin paha kuin netissä annetaan ymmärtää. Ja saahan niistä hyvistäkin asioista joskus puhua?

Ja joo, eiköhän nyt kaikki jo tiedä että omistat Gibsonin ja et niistä niin pidä :) Ymmärrän ja kunnoitan näkemystäsi, sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi eikä se minua haittaa. Minun omat kokemukseni ovat vain ihan toisenlaisia ja halusin niitä tuoda julki...minullakin onkai oikeus tähän?
lonelyplayer
30.04.2012 22:52:06
Gabe: Jos lasketaan ne ihmiset jotka omistavat/ovat itse nähneet huonolaatuisen Gibsonin niin puhutaan reilusti alle kymmenestä. Eli äläpäs liioittele :)

Kuten sinulle on tuhannella suulla jo sanottu aiemmin niin se hinku johtuu nyt siitä että niistä Gibsoniin liittyvistä ongelmista, kuvitelluista ja todellisista, on nyt jauhettu niin paljon että vaihtelun vuoksi tällainen hyvien kokemusten ketju oli paikallaan. Moni muukin oli samaa mieltä kuten huomaat kun selaat ketjua.

Kuten sanoin tuossa jo aiemmin niin ei Gibson ole virheetön. Se ei kuitenkaan ole läheskään niin paha kuin netissä annetaan ymmärtää. Ja saahan niistä hyvistäkin asioista joskus puhua?

Ja joo, eiköhän nyt kaikki jo tiedä että omistat Gibsonin ja et niistä niin pidä :) Ymmärrän ja kunnoitan näkemystäsi, sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi eikä se minua haittaa. Minun omat kokemukseni ovat vain ihan toisenlaisia ja halusin niitä tuoda julki...minullakin onkai oikeus tähän?

Mulla on SG Standard ja oli Les Paul Standard vm. 91. Tyhmä kun olin niin sen myin. Oli helvetin hieno. Soitto ei oikein sujunut. Nyt jälkeenpäin, olisi pitänyt pitää.
Rock-historian hienoimpia kitaroita...mistä täällä yleensä väitellään ???
Spiral
30.04.2012 22:53:21

Gabe: Jos lasketaan ne ihmiset jotka omistavat/ovat itse nähneet huonolaatuisen Gibsonin niin puhutaan reilusti alle kymmenestä. Eli äläpäs liioittele :)

Mistä tämä tieto tulee? Miten olet voinut edes tavata tai kuulla näistä ihmisistä kun et selvästikäään halua olla näiden ihmisten kanssa missään tekemisissä.

Ja saahan niistä hyvistäkin asioista joskus puhua?

Onko sitä yrittänyt joku kieltää?

Ja joo, eiköhän nyt kaikki jo tiedä että omistat Gibsonin ja et niistä niin pidä :)

Tällä ei sinänsä ole merkitystä mutta kyllä, omistan Gibsonin ja pidän niistä. Se ei silti estä minua katsomasta sitä merkkinä kriittisesti. Eikä se ole minulta pois jos joku ei niistä pidä tai huomauttaa niiden vioista, juuri sen takia että pidän niistä oli minulla siihen toisten hyväksyntä tai ei.
Gabe
30.04.2012 23:07:41 (muokattu 30.04.2012 23:10:04)

Spiral: Mistä tämä tieto tulee? Miten olet voinut edes tavata tai kuulla näistä ihmisistä kun et selvästikäään halua olla näiden ihmisten kanssa missään tekemisissä.

Noh, ensinnäkään en valitse ystäviäni tai muitakaan ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä sen perusteella mitä mieltä he ovat Gibsonista. Selaapas tätäkin ketjua ja sano monta löydät? Itse olen oikeassa elämässä tavannut vain pari. Kuullut myös parista. Siis täsmennyksenä nämä olivat minun tietojani jotka olen poiminut elämän varrelta.

Gabe: Ja saahan niistä hyvistäkin asioista joskus puhua?

Spiral: Onko sitä yrittänyt joku kieltää?

Kovasti se monia näyttää nyt kuitenkin häiritsevän.

Gabe: Ja joo, eiköhän nyt kaikki jo tiedä että omistat Gibsonin ja et niistä niin pidä :)

Spiral: Tällä ei sinänsä ole merkitystä mutta kyllä, omistan Gibsonin ja pidän niistä. Se ei silti estä minua katsomasta sitä merkkinä kriittisesti. Eikä se ole minulta pois jos joku ei niistä pidä tai huomauttaa niiden vioista, juuri sen takia että pidän niistä oli minulla siihen toisten hyväksyntä tai ei.

Eli sinä pidät Gibsonista merkkinä ja sinulla on hyviä Gibsoneita+hyviä kokemuksia Gibsoneista mutta sinua sinua ärsyttää kun muillakin on vastaavia hyviä kokemuksia ja kaiken kukkuraksi ne kehtaavat kerääntyä niistä puhumaan ...vai? o_O

Ja kuten sanottua niin kritiikkikin on ok. Sanoin vain että sen olisi suotavaa tulla faktana jostain itse koetusta. Ei luetusta. Sinulla oli kokemusta Gibsoneista ja sanoit kritiikkiä. Tämä ok. Mun moka kun en huomannut aiemmin, pahoittelen sitä.

Huomaan että olet kiivas sieluinen, joten älä nyt hermostu :) En haasta kanssasi riitaa. En ole kiukkuinen :) Huvittunut lähinnä. Ei tämä ole näin vakava asia.
lonelyplayer
30.04.2012 23:11:37 (muokattu 30.04.2012 23:26:51)
Anteeksi etten nyt tajua. Jos joku ei tykkää Gibsonista niin miksi sen kovaa hintaa täällä voivottelee. Eihän sitä ole pakko ostaa. Vai eikö rahat riitä tälläiseen huonolaatuiseen instrumenttiin. Joka on täynnä vikoja... :)

Kyllä ainakin mulle se on ikoni...jenkeissä tehty ja kallis... Välttämättä ei ole se 1. soitin mutta ei mun silmissä sen arvoa heikennä.

Vai onko tää vaan sitä itkua kun ei rahat riítä...

Pitäisköhän kertoa vitsi... tai ei tää vitsi ole...

Etelä-Pohjanmaalla, aikaan juuri ennen Suomen mahdollista liittymistä EU:hun, turisti meni paikalliselle huoltoasemalle kahville ja siellä oli aivan hirveä meteli ja huuto. Oli täydet kaljaoikeudet paikassa. Turisti sitten kysyi että mistä ne oikein tappelee niin baarirouva vastasi että EU:hun liittymisestä. Turisti kysyi että onko ne näin kovasti eri mieltä tästä EU-asiasta ?
Ei vastasi rouva, kyllä ne kaikki ihan samaa mieltä ovat !!!
Jotenkin tuli tästä Gibson keskustelusta mieleeni... sorry....
Gabe
30.04.2012 23:15:02
lonelyplayer: Mulla on SG Standard ja oli Les Paul Standard vm. 91. Tyhmä kun olin niin sen myin. Oli helvetin hieno. Soitto ei oikein sujunut. Nyt jälkeenpäin, olisi pitänyt pitää.
Rock-historian hienoimpia kitaroita...mistä täällä yleensä väitellään ???

Häpeätkös...menit myymään tuollaisen! ;D

Täällä väitellään siitä että saako/millaista kritiikkiä on suotavaa antaa. Osa meinaa että ei kritiikkiä tälläkertaa tähän ketjuun ainakaan, osa että mielellään vain Faktatietoa levitettäisiin ja osa haluaisi sanoa muillekin mitä on netistä lukenut.

Itse olen sitä mieltä että faktapohjalla omista kokemuksista, eli ei kuulopuheita tai olettamuksia.
Spiral
30.04.2012 23:15:07

Gabe: Selaapas tätäkin ketjua ja sano monta löydät?

Ensin jauhat ettei täällä saisi muuta kuin kehua Gibsoneita kun ketju on sitä varten perustettu ja sitten käytät tätä ketjua esimerkkinä siitä kuinka vähän Gibsoneissa on ongelmia. Huh huh tuota logiikkaa.

Kovasti se monia näyttää nyt kuitenkin häiritsevän.

Anna häiritä.

Eli sinä pidät Gibsonista merkkinä ja sinulla on hyviä Gibsoneita+hyviä kokemuksia Gibsoneista

Minulla on kokemuksia suuntaan jos toiseenkin. Minulle tämä minun oma LP-fanittelu on puhtaasti tunnepuolen juttu.

mutta sinua sinua ärsyttää kun muillakin on vastaavia hyviä kokemuksia ja kaiken kukkuraksi ne kehtaavat kerääntyä niistä puhumaan ...vai? o_O

Ei minua se ärsytä vaan se että leimataan kaikki kritisoijat tietämättömiksi.

Huomaan että olet kiivas sieluinen, joten älä nyt hermostu :) En haasta kanssasi riitaa. En ole kiukkuinen :) Huvittunut lähinnä. Ei tämä ole näin vakava asia.

Jaa, mistä kiivassieluisuuteni huomasit?
Mutta oikeassa olet, ei tämä ole vakava asia. Minulla on kyllä tapana alkaa kaikenlaisesta vääntämään jos siihen tarjoutuu mahdollisuus.
lonelyplayer
30.04.2012 23:47:31
Gabe: Häpeätkös...menit myymään tuollaisen! ;D

Täällä väitellään siitä että saako/millaista kritiikkiä on suotavaa antaa. Osa meinaa että ei kritiikkiä tälläkertaa tähän ketjuun ainakaan, osa että mielellään vain Faktatietoa levitettäisiin ja osa haluaisi sanoa muillekin mitä on netistä lukenut.

Itse olen sitä mieltä että faktapohjalla omista kokemuksista, eli ei kuulopuheita tai olettamuksia.

Ihmettelinkin kun ketjun avasit että miten positiivista kommentointia aluksi.
Nyt kun aikaa mennyt niin tietyt tyypit alkaa herämään. Ns. ääni kellossa alkaa muuttumaan. Toisaalta ei myös kaikilla ole mahdollista ostaa 1500,- EUR kitaraa. Täällä on esim. koululaisia jollle 200 eeroo on aika paljon (liikaa) rahaa.
Eli pitäisikö meidän joilla on varaa parempiakin kitaroita hankkia, jotenkin hävetä.
Vitut, sanon minä. Ostan juuri niin kalliin ja hyvän kitaran kuin itse haluan.

Oli merkki sitten mikä tahansa.
Gabe
01.05.2012 00:25:04
lonelyplayer: Ihmettelinkin kun ketjun avasit että miten positiivista kommentointia aluksi.
Nyt kun aikaa mennyt niin tietyt tyypit alkaa herämään. Ns. ääni kellossa alkaa muuttumaan. Toisaalta ei myös kaikilla ole mahdollista ostaa 1500,- EUR kitaraa. Täällä on esim. koululaisia jollle 200 eeroo on aika paljon (liikaa) rahaa.
Eli pitäisikö meidän joilla on varaa parempiakin kitaroita hankkia, jotenkin hävetä.
Vitut, sanon minä. Ostan juuri niin kalliin ja hyvän kitaran kuin itse haluan.

Oli merkki sitten mikä tahansa.

Niin oli joo, se näyttää menevän niin että aina pari pakollista vääntösivua ja taas voidaan palata aiheeseen :)

Samaa mieltä kanssasi. Eihän Gibson ole ainut maailman hyvä merkki, se on yksi niistä ja se (Fenderin lisäksi) joka minua sattuu miellyttämään eniten niistä hyvistä :) Mä en oikein pidä 80-200 euron halpis kitaroista mutten silti riehu sellaisille joiden budjetti on sen mukainen. Itse ostan mielelläni laatua. Gibson on minusta hyvä esimerkki valmistajasta jolta löytää kitaran joka tarpeeseen. Minulla oli aiemmin 1500 e Les Paul joka oli aivan loistava... vähän liian painava vain. Vaihtui reilun tonnin SG:hen joka sopii minulle täydellisesti. Olen nähnyt myös muutaman loistavan 600 euroa maksavan Les Paulin. Eli pienellä säästäisellä löytyy myös hyvä Gibson jos ei tonnitolkulla halua sijoittaa.

Spiral: Ensin jauhat ettei täällä saisi muuta kuin kehua Gibsoneita kun ketju on sitä varten perustettu ja sitten käytät tätä ketjua esimerkkinä siitä kuinka vähän Gibsoneissa on ongelmia. Huh huh tuota logiikkaa.

Ei minua se ärsytä vaan se että leimataan kaikki kritisoijat tietämättömiksi.

Tämä oli tosiaan tarkoitettu niiden positiivisien puolien ja kokemusten esille tuomiseen näin vaihteeksi. Ja en sanonut ettei saisi kritisoida, sanoin että älkää levitelkö huhupuhetta faktoina. Täällä on ollut niitä muutama. Selaapas taaksepäin. Ihan äskenkin kävi yksi. Ei se ole informaation levittämistä, se on juoruilua. Juorut harvemmin pitää paikkansa. Enkä ole suinkaan leimannut kaikkia kritisoijia tietämättömiksi vaan ne jotka eivät puhu kokemuksiinsa nojaten.
hallu
01.05.2012 09:39:15
Mulle tuli tässä aamutuimaan mieleen semmoinen kummallinen asia. Nimittäin, että me eletään semmoista tylyyttä ja ilkeyttä ihannoivassa ajassa. Kilttejä ihmisiä pidetään vähän tyhminä ja se joka osaa ilkeimmin sivaltaa on meidän mielestä fiksu. Siitä ajatus levisi tähän tyytyväisyyden teemaan.

Nimittäin uskon, että olemme siirtyneet kansalaisyhteiskunnasta ahneutta ihannoivaan kulutusyhteiskuntaan. Ja jotenkin on varsinkin foorumeita lukiessa tullut huomattua, että tyytymättömyys on kuluttajan perustila. Tyytymättömyyshän on myös keskeinen ilmiö ahneudessa, koska tyytyväinen ihminenhän ei halua mitään. Kuluttamisen oravanpyörä pysyy vauhdissa tuon kauhun tasapainon avulla. Ahneus meissä saa aina haluamaan lisää ja uutta. Vastaavasti se tavara jota haluamme täytyy tarjota omistamisen iloa, mutta se ei saa tarjota tyytyväisyyttä koska silloin emme haluaisi sitä seuraavaa tavaraa.

En usko, että kyse lopultakaan on ollenkaan Gibsonista. Vaan siitä että joku/jotkut ovat tyytyväisiä yleensäkään mihinkään. "Sellaiset omahyväiset joogaleijujathan pitää äkkiä repiä maanpinnalle, ketä ne oikein luulee olevansa". Oikeastihan kyse ei voi olla kitaroista, koska en minä ainakaan osta kaupasta rikkinäistä kitaraa. Jotenkin huvittavaakin miten yksittäisiä ilmiöitä pyritään vetämään yleisiksi.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Morri
01.05.2012 18:53:08
Gabe:

Ja en myöskään usko että tässä on lopulta kyse kitarasta. Onhan se todella naurettavaa jos alkaa miettimään että ihminen menee kauppaan, ostaa rikkinäisen kitaran, tulee kotiin ja alkaa sitten sitä suremaan ja netissä riehumaan. Ja vaikka tilaisikin tuotteen niin sen voi lähettää takaisin jos se on epätyydyttävässä kunnossa. Takuu ja tuotevastuu koskee myös kitaroita.

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Eihän järkevä ihminen noin voisi edes toimia. Ehkä se kritiikin kärki onkin siinä, että mahdollisesti "omat laatustandardit täyttävää" G-tuotetta ei joku ole löytänyt kaupasta. Olisko siihen sitten syynä täälläkin monesti mainittu "valikointi", jota isommat eurooppalaiset jälleenmyyjät tekevät ennen meidän pienen Suomen jälleenmyyjiä, mene ja tiedä. Varmaankin sitten niin, että jos haluaa hyvän Gibsonin niin tämä meidän rakas torimme lienee yksi parhaista osoitteista johon kannattaa suunnata jos näitä halajaa. Näin uskoisin. Minulla ei mitään Gibsonia tai niitä omistavia henkilöitä kohtaan ole, miksi olisikaan. Jokainenhan täällä saa ostaa itselleen juuri sen kitaran minkä haluaa. Mutta tietenkään pelkän merkin=logon ei kenenkään kannata antaa johtaa itseään harhaan (omana esimerkkinä vaikka tuo omista kuvista löytyvä GMW VH-1, jonka lavasta ei F-merkkiä löydy, mutta on kyllä kaikilla mittareilla mitattuna parempi kuin yksikään omistamani tai kokeilemani F-merkkinen tuote, ulkonäön kuitenkin vasteten tasantarkkaan kyseisin pajan tuotteita). Gibsonin osalta omalla kohdallani sellaista tosiaan olin tuossa talvella kovastikin ostamassa. Kitarapajalle oli varannut itselleni muutamankin omasta mielestäni houkuttelevan kepin. Valitettavasti ne eikä 1.800 euroa maksanut käytetty 2008 Standard puhutelleet millään tavalla. Päädyin ostamaan samalla reissulla murto-osalla käytetyn modatun Tokain. Rahasta se ei jäänyt kiinni ( nytkin soittimia kotona arviolta 6000 euron edestä, joten yhden Gibsonin voisin ostaa milloin vaan). Minulle toimi tuo paremmin ja vastasi enemmän sitä mitä itse Les Paulilta odotin. Mutta en toki ole niin naiivi, että lähtisin julistamaan Tokain olevan Gibsonia parempi (vaikka näin aistin täällä valitettavasti omalle kohdalleni väitetyn). Kysymys on vain ns gut feelingistä, rohkeudesta myöntää itselleen, että se merkki/logo ei välttämättä ole kaikki kaikessa, vaan se miltä soitin=yksilö tuntuu/soi, oli se sitten Gibson tai ihan mikä tahansa. Se mikä mielestäni tässä ketjussa on hyvää ostajan näkövinkkelistä on se, että täältä kannattaa painaa mieleen niitä nimimerkkejä, joilla on oikeasti hyviä Gibson-kitaroita, voimme me muut siten niitä ostaa jos torille eksyvät. Minä ilmeisesti tuossa muutamia sivuja sitten heitin tikun kuivaan heinäkasaan ja pahoittelen jos ja kun joku siitä provosoitui. Ehkäpä itsekin provosoiduin otsikosta, kun se jotenkin hassulta vaikutti (Gibson-miehet, ehkä naisetkin, perustelemassa itselleen, että merkki on autuaaksi tekevä ainakin osittain).Mutta itseni tuntien jatkan tätä ikuista soittimien hankkimista, ehkä jonain päivänä Gibson tännekin eksyy ja pääsen ylistämään, että juurikin se kitara on loistava. Mutta en tule sitä tekemään vain merkin perusteella vaan siksi että juuri sen soittimen pitää olla merkkinsä arvoinen.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
fox
01.05.2012 19:44:57

Morri: Ehkäpä itsekin provosoiduin otsikosta, kun se jotenkin hassulta vaikutti (Gibson-miehet, ehkä naisetkin, perustelemassa itselleen, että merkki on autuaaksi tekevä ainakin osittain).Mutta itseni tuntien jatkan tätä ikuista soittimien hankkimista, ehkä jonain päivänä Gibson tännekin eksyy ja pääsen ylistämään, että juurikin se kitara on loistava. Mutta en tule sitä tekemään vain merkin perusteella vaan siksi että juuri sen soittimen pitää olla merkkinsä arvoinen.

En oo tässä huomannut, että kukaan olisi sanonut, että "koitan täs todistella itselleni, että ihan oikeesti tää Gibson ON hyvä kitara.."
Vähän aliarvioit nyt turhankin törkeesti noita soittajia, sekä niiden kompetenssia havaita kitaran laatu. Ei varmaan kukaan noista pro- (tai semi-pro-) kavereista ole sitä soitintaan sen vuoksi yksinomaan valinnut, kun siinä lavassa on tietty logo, oli se sitten mikä hyvänsä. Tässä nimenomaisessa "appreciation threadissa" eli "arvostussäikeessä" juurikin tuo Gibson.
Ei varmasti noilla kenelläkään ole vähäisintäkään tarvetta itselleen perustella, miksi juuri tuo tietty brändi.
He ovat havainneet tuon nimenomaisen kitaran "merkkinsä arvoiseksi", period.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
tommi m
01.05.2012 19:59:37
Kaikki vähänkään tunnetut soittajat soittaa Gibsonilla.
http://www.youtube.com/watch?v=QzcoLzF71qo
Morri
01.05.2012 20:01:31
fox: En oo tässä huomannut, että kukaan olisi sanonut, että "koitan täs todistella itselleni, että ihan oikeesti tää Gibson ON hyvä kitara.."
Vähän aliarvioit nyt turhankin törkeesti noita soittajia, sekä niiden kompetenssia havaita kitaran laatu. Ei varmaan kukaan noista pro- (tai semi-pro-) kavereista ole sitä soitintaan sen vuoksi yksinomaan valinnut, kun siinä lavassa on tietty logo, oli se sitten mikä hyvänsä. Tässä nimenomaisessa "appreciation threadissa" eli "arvostussäikeessä" juurikin tuo Gibson.
Ei varmasti noilla kenelläkään ole vähäisintäkään tarvetta itselleen perustella, miksi juuri tuo tietty brändi.
He ovat havainneet tuon nimenomaisen kitaran "merkkinsä arvoiseksi", period.

No tässähän meillä on sitten hyvä esimerkki moisesta. G-miehet taitavat olla aika herkkänahkaista porukkaa.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Ikihonka
01.05.2012 20:16:26
tommi m: Kaikki vähänkään tunnetut soittajat soittaa Gibsonilla.

Aika moni vetää joko Custom Shopin heille erikseen rakentamalla kitaroilla, ns. "ghost builderin" tekeleillä tai sitten niillä 50/60-luvun vehkeillä. Niitä ei voine verrata kaupan hyllyssä oleviin Standardeihin (vaikka varmasti hyviä niistäkin löytyy).
fox
01.05.2012 20:18:25

Morri: No tässähän meillä on sitten hyvä esimerkki moisesta. G-miehet taitavat olla aika herkkänahkaista porukkaa.

On vai? Kyllä se taitaa ihan muualla olla se herkkänahkaisten jengi..
=)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)