Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 551 52 53 54 55371 372 373 374 375
washburn21
30.04.2012 17:01:39
Leatherman:
Sivumainintana Everton on oma suosikkijengi, voin siis mainita että kaikille Puppelifaneille tiedoksi, ens kaudella ei oo luvassa europelejä.

Eiköhän pooli jonkun cupin kautta eurooppaan pääse. Kohta Harjulle!
...
Secreterial
30.04.2012 17:55:21
Huikea futisilta kyllä luvassa. Vaihdan kesämiehen jo nyt avatariksi, koska yöllä en muista, ja haluan sen jokatapauksessa avatarikseni.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
30.04.2012 18:35:49
Rhapa
30.04.2012 21:56:15 (muokattu 30.04.2012 21:56:38)
rockjihad: http://www.guardian.co.uk/football/ … olski-cologne-arsenal?newsfeed=true

Podolskin siirron varmistus.

"At Arsenal, we don't buy superstars, we make them."

Nojoo, vanha vitsi.
rockjihad
01.05.2012 00:19:30
Rhapa: "At Arsenal, we don't buy superstars, we make them."

Nojoo, vanha vitsi.

Joisit vaan Rhapa enemmän viinaa...

Eeehehhhee, United! United! United!! IN FERGIE WE TRUST!!!!...Ainiin ne ne oli ne laatukeskustelijat, hyi minä! De Gea oli Widun hyvä ja Wooney tekee seuraavassa kymmenen.

Seuraavaksi hyökkään EM-ketjuun, kunhan kaikki anglofiilit on sinne itsensä ilmoittaneet.
kozmik
01.05.2012 07:12:36

DJKaaos: Mutta tosiaan, kyllä se nyt vaan siltä näyttää, että City marssii mestariksi. Cityn täydellistä hallintaa derbyssä ja United oli vastaavasti täydellisen kykenemätön tekemään edes yhden maalin. Toivottoman hidasta ja kaavamaista hyökkäyspelaamista Unitedilta. Näytti vähän kuin olisivat juosseet suossa tai betonikengät jaloissa. Hienosti City hallinnoi keskialuetta ja varsin sähäkästi lähti hyökkäykset laajassa rintamassa pallon saatuaan. Lähtökohtaisesti toi Unitedin tasurin hakeminen ja formaatti olivat perseestä. Tästä on huono jatkaa.

Näin on. Ainoa toivo on siinä, että Newcastle venyy edes tasapeliin Cityä vastaan, eikä tuo toivo ole suuren suuri. Ja tämäkin vain sillä oletuksella, että Manu onnistuu sekä Swansean että Sunderlandin voittamaan.

Oli kyllä todella yksipuolinen matsi. Paremmasta joukkueesta ei pienintäkään epäselvyyttä. 1-0 -tulos lähinnä mairittelee Manua, enemmänkin olisi voinut omissa kolista.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Secreterial
01.05.2012 09:26:50 (muokattu 01.05.2012 09:41:32)
rockjihad: Eeehehhhee, United! United! United!! IN FERGIE WE TRUST!!!!...Ainiin ne ne oli ne laatukeskustelijat, hyi minä! De Gea oli Widun hyvä ja Wooney tekee seuraavassa kymmenen.

Joo, en minä ainakaan pysty jatkamaan elämää enää normaalisti, kun ei tullut sitä seitsemättä mestaruutta (no okei, kahdeksatta, kun otetaan 1999-2000 kausikin mukaan) 2000-luvulla...En tiedä miten tästä pystyy toipumaan.

Mutta joo, eiköhän se ollut kaikkien tiedossa, että jossain vaiheessa City tulee. Kysymys oli vain, milloin. Rahalla saa, ja mopolla pääsee. Ajan kysymyshän se vain oli, ja toki se nyt tuo muilla joukkueille ison haasteen. Cityllä on takana kuitenkin "loppumaton" rahavirta, joten muidenkin joukkueiden on alettava panostamaan hankintoihin. Toki ne eivät voi Cityn kanssa kilpailla rahallisesti, joten pelaajia on saatava muuten. Eiköhän sieltä Glazeritkin Fergusonille ihan kivan budjetin taas väsää, varsinkin jos suunnitelmat Aasian pörssissä onnistuvat.

Mitä peliin tulee, niin City oli ylivoimainen. Maalipaikkoja oli reilusti, ja loppulukemat olisivat voineet olla huomattavasti rumemmat. Kyllähän City on ylivoimaisesti liigan paras joukkue, ja ei ihme, kyllä siellä sellaisia kavereita juoksentelee. Unitedin taktiikka taas kusi totaalisesti, ja Park jäi jälleen vaisuksi. Saa nähdä, lähteekö Park kesällä, koska peliaikaa ei ole tullut, ja uran kannalta olisi toki fiksua lähteä hakemaan sitä peliaikaa muualta. Mutta isompi kysymys on se, että pelaako Park kännissä? Eilenkään se ei taas pysynyt pystyssä mitenkään. Edellinen kausihan on koreanihmeeltä loistava, mutta tällä kaudella ei ole kyllä peliaikaa tullut.

Ja Hodgsonista huhutaan yhtä kovemmin Englannin uutta päävalmentajaa.
DJKaaos
01.05.2012 09:36:34
Secreterial: Joo, en minä ainakaan pysty jatkamaan elämää enää normaalisti, kun ei tullut sitä seitsemättä mestaruutta 2000-luvulla...En tiedä miten tästä pystyy toipumaan.

Öhöm! Kahdeksatta mestaruutta ei tullut. 2000, 2001, 2003, 2007, 2008, 2009, 2011...
Minä olen minä.
Secreterial
01.05.2012 09:39:16
DJKaaos: Öhöm! Kahdeksatta mestaruutta ei tullut. 2000, 2001, 2003, 2007, 2008, 2009, 2011...

No mutta otin tuon 1999-2000 kauden pois laskuista, kun edellisen vuosisadan juttua osittain :)
DJKaaos
01.05.2012 09:40:29
Secreterial: No mutta otin tuon 1999-2000 kauden pois laskuista, kun edellisen vuosisadan juttua osittain :)

Suotta sitä ottamaan, kun sitä juhlittiin keväällä 2000!
Minä olen minä.
rockjihad
01.05.2012 10:36:25
DJKaaos: Nuo kyltit on syytä nostaa esiin, jos mestaruutta ei joka vuosi tule. Huumorimiesh, huumorimiesh... No mä ainakin ymmärrän sua. Jostainhan se on Arsenal-miehenkin hupinsa ammennettava, kun oman joukkueen taistelut nyt ovat mitä ovat. Ja nyt se tummansininen naapurikin pelaa perkele vieköön kahden cupin finaaleissa... kunhan vaan ei sentään voittaisi pyttyä. Onneksi United kyykkää liigassa sentään joskus ja Tottenhamin kupla puhkesi, niin jotain hupia sentään on tarjolla.

Sinun mukanokkelat sanan sivalluksesi ovat täysin arvottomia ja en edes tiedä, miksi vaivaudun niihin vastaamaan, kun niitä kirjoittelee nimim.; 'en tänne kirjoita enää ikinä'-n.pari kuukautta sitten.
DJKaaos
01.05.2012 10:39:21
rockjihad: Sinun mukanokkelat sanan sivalluksesi ovat täysin arvottomia ja en edes tiedä, miksi vaivaudun niihin vastaamaan, kun niitä kirjoittelee nimim.; 'en tänne kirjoita enää ikinä'-n.pari kuukautta sitten.

Minä suon sinulle naurusi Unitedin suhteen, sillä olet ne ansainnut jo senkin takia, että Arsenal on tarjonnut meille muille niin monet huutonaurut tässä viime vuosien aikana.
Minä olen minä.
rockjihad
01.05.2012 10:57:06
DJKaaos: Minä suon sinulle naurusi Unitedin suhteen, sillä olet ne ansainnut jo senkin takia, että Arsenal on tarjonnut meille muille niin monet huutonaurut tässä viime vuosien aikana.

Niin minäkin suon itselleni nauruni johtuen jo humalatilastani. Sinä taas tartuit maailman huonoimpaan provoon. Ei ole laatukeskustelijan merkki sellainen. Missä on analyysit ja spekulointi?
DJKaaos
01.05.2012 11:01:47
rockjihad: Niin minäkin suon itselleni nauruni johtuen jo humalatilastani. Sinä taas tartuit maailman huonoimpaan provoon. Ei ole laatukeskustelijan merkki sellainen. Missä on analyysit ja spekulointi?

Laatu on heikentynyt minunkin kohdallani koko ajan - jos sitä nyt on koskaan ollutkaan. Toivotan sinulle hyvää vappua ja lähden tästä Harry Redknapp-naamariin sonnustautuneena ulos. Saantihan on varmaa tässä naamarissa.
Minä olen minä.
rockjihad
01.05.2012 11:09:09
DJKaaos: Saantihan on varmaa tässä naamarissa.

Joo kaikki Mervi Tapolan kaksoisolennot digaa kaikkee tollast paskaa. Ihan niinku head explode-matskuu, kun kelaa kuinka moni sitä naamaria nuolee.
DJKaaos
01.05.2012 11:12:28
rockjihad: Joo kaikki Mervi Tapolan kaksoisolennot digaa kaikkee tollast paskaa. Ihan niinku head explode-matskuu, kun kelaa kuinka moni sitä naamaria nuolee.

Mervihän on ihan laatukinkku. Voi olla kyllä, että jos nyt Redknappista ei olekaan tulossa Englannin koutsia, niin naamarikin menettää tehonsa.
Minä olen minä.
rockjihad
01.05.2012 11:24:09
DJKaaos: Mervihän on ihan laatukinkku. Voi olla kyllä, että jos nyt Redknappista ei olekaan tulossa Englannin koutsia, niin naamarikin menettää tehonsa.

Joo Ärin nousukas-kausi on ohi ja kupla on puhjennut. Kannattaa mielummin vetää joku ErkkaLehtola-naamari päähän, niitä hampaita ei voi vastustaa.
Ziggy Bubba
01.05.2012 13:19:14 (muokattu 01.05.2012 14:27:41)

DJKaaos: Suotta sitä ottamaan, kun sitä juhlittiin keväällä 2000!

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tuo vuosi on vielä vanhaa vuosituhatta, 2000 oli sen viimeinen vuosi. Samalla tavalla ku 10 ei ole "toista kymmentä". Nus.

Nyt vaan hirveetä tsemppausta Citylle vikoihin matseihin. Hyvähyvä.

E: Eli ihan oikeesti millenniumia ois pitänyt juhlia vuoden 2000 lopussa. Mutta kai toi luku oli sitten niin kiva ja pyöreä :)
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
rockjihad
01.05.2012 14:24:43
Ziggy Bubba: Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tuo vuosi on vielä vanhaa vuosituhatta, 2000 oli sen viimeinen vuosi. Samalla tavalla ku 10 ei ole "toista kymmentä". Nus.

Ei siinä pikkuvirheitä tarkkailla, kun manulalli kertoo oman ullakonsa pokaalikaapin saldosta. Se on hieno ja yhteisellä vaivalla rakennettu kabinetti, josta uhkuu yhtenäisyys, voitontahto ja ylimielisyys nyrkin muodossa suoraan kohti maallikon näköä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)