Aihe: Tunnettuja Pienikätisiä Basisteja
1 2
vanttera
16.04.2004 16:46:14
Oliko se Jaco joku peukuttelija? Vielä 10 vuoden musisoinnin jälkeenkään en ole tuntenut tarvetta kuunnella ko. miehen prokkia.
"Toisil on suuret, toisil on piänet, minulla on sopivan kokkooset." - Kari ja Karvattomat
Niskamies
16.04.2004 16:56:15
Oliko se Jaco joku peukuttelija? Vielä 10 vuoden musisoinnin jälkeenkään en ole tuntenut tarvetta kuunnella ko. miehen prokkia.

Ei todellakkaan ollut peukuttelija, sormilla soitti. Ekoja nauhattoman soittajia, ja muutenkin viimesen päälle kunnon jatsmies. Käytti kuitenkin välillä säröä :)
Sbassossa on neljä kieltä.
vanttera
16.04.2004 17:00:36
Ei todellakkaan ollut peukuttelija, sormilla soitti. Ekoja nauhattoman soittajia, ja muutenkin viimesen päälle kunnon jatsmies. Käytti kuitenkin välillä säröä :)

Hmm..anteeksi jo valmiiksi. "Kunnon jatsimies"? Säm Öter o kunnon jatsimies. Särön käyttökin o hyvä homa. En siis vieläkään tutustu, ja juu, olen känisä.
"Toisil on suuret, toisil on piänet, minulla on sopivan kokkooset." - Kari ja Karvattomat
Niskamies
16.04.2004 17:02:27
Hmm..anteeksi jo valmiiksi. "Kunnon jatsimies"? Säm Öter o kunnon jatsimies. Särön käyttökin o hyvä homa. En siis vieläkään tutustu, ja juu, olen känisä.

Siehän oot hilpeä kännissä:)
Cornflake
16.04.2004 17:09:54 (muokattu 16.04.2004 17:10:31)
Cornflake:
Pikkurilli: n. 7,5cm
Keskisormi: n. 9,5cm

Niskamies:
Pikkrilli: n. 7,5 cm
Keskisormi: n. 9,0 cm

Heh, pistinpä paremmaks :)

Öh... Multa meni nyt jotain ohi, mut ei se mitään. Ei ole eka kerta.
Lick my lovepump!
Niskamies
16.04.2004 17:17:23
Öh... Multa meni nyt jotain ohi, mut ei se mitään. Ei ole eka kerta.

Öh, tais mennä multa ohi. Okei, you win-
Bilharzia
16.04.2004 17:20:12
Munla ehdottomasti piennimmät basistikädet mitä löytyy.

Ainii mut piti olla tunnettu hmm...Jorma Katrama.

Kyllä sitä saa ittensäkin tänne laittaa.. ajattelin että löytyskö noita kuuluisuuksien kuuluisuuksia jolla sattuis oleen pienet kädet. Eipä kai toi pitemmän kaulan soittaminen mikään vaikea asia liene.

Huomasin vaan että mulla on melko pienet kädet, mutta pitkähköt sormet.. ja tuli tällänen topikki mieleen postata. Kitara tuntuu ihan naurettavan pieneltä ja ohutkieliseltä (vaikka on Zakk Wylden boomerssit siinä) kun on ehtiny viikon soittaan tota bassoo. Pitkät nauhanvälit on se johon on eniten tottumista tällä hetkellä, sormet menee vähän sinne tänne kun soittaa.
www.LifeofDebauchery.Com
Cornflake
16.04.2004 17:20:22
Niskamies:
Okei, you win-

JIBIJIBIJIBI! Tässä onkin hyvä syy kumota itsensä nelivetokuntoon tänään! Tätä täytyy juhlia!
Lick my lovepump!
vanttera
16.04.2004 17:23:24
Pitkät nauhanvälit on se johon on eniten tottumista tällä hetkellä, sormet menee vähän sinne tänne kun soittaa.

Oikeestihan se on niin että kitarat tehdään jämäpuista, jolloin ei o varaa tehä otelaudasta yms. tarpeeksi isoa ihmisille.

Oikeesti, mulla ei _mitenkään_ mahdu sormet kitaran kaulalle, tuntuu ettei tarttis liikuttaa kättä mihinkään, sama se mistä soittas. Tyttöjä non kaikki kitaristit.
vanttera
16.04.2004 17:23:46
Niskamies:

JIBIJIBIJIBI! Tässä onkin hyvä syy kumota itsensä nelivetokuntoon tänään! Tätä täytyy juhlia!

Ei muuta ko ohvitopikkiin tinaamaan.
maelstrom
16.04.2004 17:30:41
Täällä on jotkut mitanneet sormensa, mistä se pitää mitata?Rystysestä sormen päähän eli luuston pituus vai nakkien pituus eli sormien välistä sinne päähän?
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Cornflake
16.04.2004 17:38:07
MestariM:
Täällä on jotkut mitanneet sormensa, mistä se pitää mitata?Rystysestä sormen päähän eli luuston pituus vai nakkien pituus eli sormien välistä sinne päähän?

Hyvä, ja erittäin tärkeä, kysymys! Mä mittasin tuosta kämmenpuolen vekistä. Jotenkin se tuntui loogisimmalta. Jos ottaisi rystysen takaa tulisi rontti sentti lisää.
Lick my lovepump!
Cornflake
16.04.2004 17:39:02
vanttera:
Ei muuta ko ohvitopikkiin tinaamaan.

Pitää ottaa päikkärit ensin. Muuten ei ole sixpäkki loppunut ennenkuin tulee tuti.
Lick my lovepump!
Teijo K.
16.04.2004 17:41:03

MestariM:

Hyvä, ja erittäin tärkeä, kysymys! Mä mittasin tuosta kämmenpuolen vekistä. Jotenkin se tuntui loogisimmalta. Jos ottaisi rystysen takaa tulisi rontti sentti lisää.

Jaa, minä mittasin sormien välistä? Menikö ny sekin pieleen?
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa.
vanttera
16.04.2004 17:41:15
vanttera:

Pitää ottaa päikkärit ensin. Muuten ei ole sixpäkki loppunut ennenkuin tulee tuti.

Päikkäreitä ei enään ehdi, ku Ponhami sano jo kolmelta että heti pitää alottaa juominen. Tsori, pullo käteen. Mullon etumatka, tiedoksi.
vanttera
16.04.2004 17:41:28

Hyvimmeni.
Teijo K.
16.04.2004 17:42:29

Hyvimmeni.

Jeah sitten. :)
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa.
Keny
16.04.2004 21:43:08

Juu niin mäkin ja voitin koska kisassa oli kyse lyhyimmistä sormista:-)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
paavi
17.04.2004 21:35:57
Olisikohan tässä suurikätisin tunnettu basisti:

http://petersteele.com/photos/41.jpg

Steelehän on yli kaksimetrinen kaveri, jolla moni muukin asia suurta... :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)