Marlowe 15.04.2012 16:38:21 | |
---|
baron: Mä oon hoitanut aika monen kuuluisan muusikon tippurit mutta valitettavasti en voi nimilistaa pistää kehiin. baron: Irwin jengeineen istui seuraavassa rivissä mun takana ja piti yölennolla koko konetta hereillä! Tarjosi se mulle yhdet paukut kun kerroin sille jutun jota en vaitiolovelvollisuuden takia voi tässä toistaa. Tämä on kyllä niin Muusikoiden.nettiä... "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
velipesonen 15.04.2012 18:52:02 | |
---|
Mä kyllä tiiän yhen homman mutta enpä viiti kertoa. Tieto on valtaa mutta salailu kultaa! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
JS- 16.04.2012 22:58:35 | |
---|
Kesällä huoltoaseman miestenvessassa vierekkäisillä kusilaareilla Heikki Helan kanssa. Ja toisella kertaa kauheassa tuubassa juttelin Sakari Kuosmasen kanssa On The Rocksissa. Tästä ei kuule poijjaat ihan niin vaan laitetakaan paremmaksi! |
Roku 20.04.2012 22:41:06 | |
---|
Lenni-Kalle Taipale asio usein samassa lähikaupassa,kerran hän oli perheineen kassalle edellä ,toinen lapsista (n.4v)osoitti sormelllaan monia karamellipakkauksia vuoronperään n.10 kertaa"isi osta mulle toi, Lenni:"en osta"j.n.e Tyttö meni mietteliääksi vähäks aikaa ja tokaisi pokerina: "isi osta mulle piano" Lenni:"menes nyt tonne äidin luo " :-)) |
M4ss3 m/ 20.04.2012 22:51:56 (muokattu 20.04.2012 22:54:01) | |
---|
Peripheryn rumpalia lukuunottamatta Helsingissä, kun kävivät yhdessä musaliikkeessä tekemässä jonkinlaisen fanitapaamisen. Nimmaritkin sain. Misha (kitaristi) kysyi kuinka kaukana keikkapaikka oli kyseisestä liikkeestä ja minähän vastasin vaikkei ollut mitään hajua. Basisti taas käski laittamaan kuvan nimmareista nettiin, kun otin ne kitaran plektrasuojukseen, mutta en sitten pistänyt, kun ei ole kameraa. Edit: Niin no siitä kuuluisuudesta en sitten kyllä tiedä.. Oikeasti uus biisi: http://maihinnousu.net/s/15724 |
Terry Pantheras 20.04.2012 22:55:39 | |
---|
JS-: Ja toisella kertaa kauheassa tuubassa juttelin Sakari Kuosmasen kanssa On The Rocksissa. Lauloitteko Maamme laulun? *kvarts* |
artope 21.04.2012 22:07:32 | |
---|
Terry Pantheras: Lauloitteko Maamme laulun? Finlandian se Kuasmanen laulaa eikä Maamme laulua... prkslstana! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Terry Pantheras 21.04.2012 23:16:20 | |
---|
artope: Finlandian se Kuasmanen laulaa eikä Maamme laulua... prkslstana! Ainii stna... *kvarts* |
joku muu sikko 21.04.2012 23:23:12 (muokattu 21.04.2012 23:23:23) | |
---|
Näin tänään M. Guzenina-Richardsonin. Se on melkein muu sikko koska se Richardson on kuulemma joku muu sikko. Musiikki ei välttämättä ole hyvää vaikka se kuulostaisikin siltä. |
Jucciz 26.04.2012 01:44:45 | |
---|
Esiinnyin viikonloppuna Martina Aitolehden kanssa samalla lavalla. Eri aikaan toki, mutta mitäs sitten. Elämässäni ei ole enää saavutettavaa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
chachi 26.04.2012 09:12:12 | |
---|
Työni puolesta aika monenmoisia... ;) www.qstock.org | www.teatria.com | www.jalometalli.net | www.psychedelica.fi |
Antsa 26.04.2012 10:07:37 | |
---|
david yow + muun jeesusliskon poppoon heroiini on parasta huumetta |
Seba 28.04.2012 10:41:13 | |
---|
Jucciz: Esiinnyin viikonloppuna Martina Aitolehden kanssa samalla lavalla. Eri aikaan toki, mutta mitäs sitten. Elämässäni ei ole enää saavutettavaa. Tuksun kanssa vielä ni sit voi kuolla onnellisena no niin on |
köpi62 28.04.2012 13:01:44 | |
---|
Topi Sorsakosken tapasin kolme vuotta sitten Virtain Hiekkarannalla! Sain sen mainoskortinkin omakätisellä nimmarilla varustettuna! Tässä oli omasta mielestä jotain spesiaalia, kun olen digannut miestä lähes kolmekymmentä vuotta ja keikoilla paljon on soitettu samaa musaa... Terveisiä kotiin...soitellaan!
http://www.youtube.com/watch?v=1GjITyTPd9o |
Chimera 29.04.2012 17:04:25 (muokattu 29.04.2012 17:08:54) | |
---|
"Kuuluisa" ja "tavata" on aika tulkinnanvaraisia termejä, mutta pari ainakin tulee mieleen. A. Aallon rytmiorkesterin Mika Maijala tuli ihan omia aikojansa juttelemaan minulle ja kaverilleni keskisuomalaisella Kuikan lavalla, kun oltiin siellä kuuntelemassa. Esa Pulliainen suostui suureksi riemukseni esittelemään oikein kädestä pitäen sitä kuuluisaa sinistä Stratocasteriaan keikkasettien välisellä tauolla. Olli Haaviston (Kari Tapion kokoonpanoissa usein vaikuttanut, mielestäni Suomen paras steel-guitaristi) kanssa jutustelin erään kerran juniorina. Enochian Crescentin kaverit Wrath ja Victor, kerran Lutakossa menin rohkeasti (= tuhannen päissäni) jutustelemaan heidän keikkansa jälkeen ja sanomaan oikein käsipäivää. Ensin mainitun kanssa olemme satunnaisia tuttuja, Facebook-kavereitakin oikein. Jokainen Jyväskylässä asuva metalli-ihminen on ollut lähes pakosti tekemisissä Luukkaisen Mynnin kanssa, joten häntä ei ehkä lasketa. Mika Sundqvistin kotona olen käynyt useammankin kerran ja toki herran itsekin tavannut, koska hänen tyttärensä on vaimokkeeni paras ystävä ja minunkin kaveripiiriä luonnollisesti. En jaksanut kiusata häntä musiikkiasioilla. Jani & the Jetsettersissä nykyään vaikuttavien Seppälän Kaitsun ja Petteri Pyhähuhdan kanssa olen jutustellut kovastikin joskus ikuisuus sitten, kun vaikuttivat vielä Antti Huovilankin taustayhtyeenä toimineen Öisten kitaroiden kokoonpanossa. Michael Romeon ja John Petruccin kanssa olen viettänyt armottomat jamisessiot ja kerran olin myös tuuraamassa Emppu Vuorista Nightwishissä. John Myung vai olisiko ollut Mike Portnoy, joka kävi meillä vanhempieni luona kylässä. Myös Mestareita areenalla olen ollut fiittaamassa, jahka Kirka oltiin saatu herätettyä kuolleista. Kaikkia tapauksia kuitenkin yllättäen yhdisti se, että kesken kaiken herätyskello keskeytti musisoinnin. E: aiemmasta kommentista tuli mieleen, että työni puolesta olen jutellut joidenkin kanssa puhelimessa, mutta en voi kertoa, koska vaitiolovelvollisuus. Se on ihan hyvä :: THV-klubi #25 (ps. sääh) |
Heissask 29.04.2012 17:51:57 | |
---|
No muita en oo tavannu mutta Kari Peitsamon kamat roudasin Toijalan Kellariteatterissa kerran :D |
Andy Six 30.04.2012 17:50:00 | |
---|
Oon soittanut Rockfutiksen jameissa rumpuja joskus 80-luvulla Dave Lindholmin ollessa kitarassa ja Pepe Laaksosen bassossa....Davelle en uskaltanut puhua,koska hän on mulle pelottava, Myytinen Hahmo....Pepen nyt tunsinkin jossain määrin,saman pienen kaupungin bändikuvioissa kun oltiin seikkailtu jo vuosia tuolloin... ...All the Way from Memphis... |
Ville Valo tuli joskus samalle kusilaarille Pub Victorissa ja sanoi moi. Vaistomaisesti teki mieli vilkaista vehjettään, mutta en kehdannut. But where the heck is magenta? |
Chimera 30.04.2012 21:37:41 (muokattu 30.04.2012 21:38:17) | |
---|
Timesby: Minä en ole tavannut ketään, mikä on joko valitettavaa tai ihastuttavaa, mutta anoppi on tarjonnut Fazerin suklaakonvehdit koko Hanoi Rocksille. Olivat 80-luvulla lentokoneessa ja kun anoppi tarjosi namusia lapsilleen, niin takana istunut Micheal Monroe koputti olkapäähän ja kysyi, josko saisi itsekin, kun näyttivät niin hyviltä. Minun anoppini on tehnyt ruokaa ainakin Mikko Alatalolle ja Pate Mustajärvelle. Juicekin on saattanut kuulua asiakkaisiin, mutten ole ihan varma. Koska ei tullut reklamaatiota niin sapuskat ilmeisesti maistuivat. Se on ihan hyvä :: THV-klubi #25 (ps. sääh) |
texjazz 01.05.2012 00:49:58 | |
---|
Kerran Kike Elomaa siirsi minut ystävällisen hellästi sivuun, kun oli menossa stagelle Elämäjärven lavalla. Kaikki on jo tehty. |