Aihe: Elokuvauutiset
1 2 3 4 574 75 76 77 78299 300 301 302 303
Stormcow
28.04.2012 21:51:17
M4ss3 m/: Taidat olla joku ponihomo.

Paska ketju muutenkin. Oon nyt koko päivän katellu miten täällä on jauhettu vaan jostain vitun Tarantinosta. Pysykää aiheessa helvetti.

http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/9252600.jpg
että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä
Informaatiokameli
29.04.2012 00:31:21

carnation: Joillekin voi tulla suurenakin uutisena se, että Tarantino on oikeasti erinomainen elokuvantekijä.

Ihan jees. Jokunen todella hyvä, jokunen ihan hyvä ja jokunen paska leffa on miehellä CV:ssään. Yliarvostettu mutta ihan hyvä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Ali
30.04.2012 12:26:59 (muokattu 30.04.2012 12:28:00)

Kill Bill 1 on yksi niitä harvoja elokuvia, minkä katsomisen jätin kesken, kun elokuva oli oikeasti niin vitun paska.

Eihän se Kill Bill 1 nyt edes mikään "oikea" leffa ole, läpältä tuntu ainakin meikästä. Tai näin kun suhtauduin, niin sain katsottua läpi. Kakonenhan oli ihan ok kuitenkin.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Jussiman
30.04.2012 14:45:34
Kill Bill on komedinen toimintaleffa. Ei sitä kuulukaan ottaa minään vakavamielisenä draamana. Kill Bill on myös hauska kunnianosoitus vanhoille B-leffoille.
MV
30.04.2012 14:59:41
Jussiman: Kill Bill on komedinen toimintaleffa. Ei sitä kuulukaan ottaa minään vakavamielisenä draamana. Kill Bill on myös hauska kunnianosoitus vanhoille B-leffoille.

Tämäkin vituttaa Tarantinossa. Kaikki on aina kunnianosoituksia jollekin genrelle.
Stradlin
30.04.2012 16:54:32
MV: Tämäkin vituttaa Tarantinossa. Kaikki on aina kunnianosoituksia jollekin genrelle.

Tarantino tuntuu kyllä olevan vähän sellainen ikuinen fanipoika ja varmasti maailman onnellisin sellainen. Itse tykkään Reservoir Dogsista, Pulp Fictionista ja Inglourious Basterdsista nyt ainakin, Kill Bill taas ei ole oikein koskaan sytyttänyt.
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
SnowCrow
01.05.2012 15:27:16
Ali: Eihän se Kill Bill 1 nyt edes mikään "oikea" leffa ole, läpältä tuntu ainakin meikästä. Tai näin kun suhtauduin, niin sain katsottua läpi. Kakonenhan oli ihan ok kuitenkin.

Sehän on ihan kieliposkessa meininkiä. Mä ainakin nautin.
Swan
01.05.2012 15:42:30
Benedict Cumberbatchin pahisrooli tulevassa Star Trekissä on ollut jo jonkun aikaa tiedossa, mutta nyt on huhu liikkeellä, että se rooli olisi KHAAAAAAAAAANN!!

http://www.totalfilm.com/news/bened … erbatch-s-star-trek-2-role-revealed

Niin kova jätkä kuin Cumberbatch onkin, tämän kyseisen roolituksen kanssa rapsuttelen lähinnä päätäni.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
Swan
03.05.2012 00:03:14
Suuri ja mahtava Asylum on tällä kertaa nähnyt rahareiän Iron Skyssa:

http://www.youtube.com/watch?v=cJp8HolQ2kU
>-)))>
S.M.A.K.
Stoalainen
03.05.2012 20:56:32 (muokattu 03.05.2012 20:56:40)
Kuvittelenko vain vai tuleeko tästä harvinaisen kova leffavuosi? Tuntuu ainakin et koko ajan pusketaan ulos uskomatonta parhautta. Näkemättähän suurin osa on vielä joo, mut odotukset jokaisen kohdalla pilvissä. Eikä ole tähän mennessä tarvinnut pettyä - Iron Sky ja Avengers siis.
Too weird to live, too rare to die
Stiiq
03.05.2012 21:05:42
kazaa: Kuvittelenko vain vai tuleeko tästä harvinaisen kova leffavuosi? Tuntuu ainakin et koko ajan pusketaan ulos uskomatonta parhautta. Näkemättähän suurin osa on vielä joo, mut odotukset jokaisen kohdalla pilvissä. Eikä ole tähän mennessä tarvinnut pettyä - Iron Sky ja Avengers siis.

Jos kuvittelet, olen minäkin mukana kuvitelmassa. Viimeistään trailereita katseltuani varmistuin asiasta. Heinäkuussa on vieläpä kaksi supersankaripätkää luvassa.
"Ainakaan en pukeudu kuin käsin kastroitu hampuusi." -Meadow
carnation
03.05.2012 21:06:32
kazaa: Kuvittelenko vain vai tuleeko tästä harvinaisen kova leffavuosi? Tuntuu ainakin et koko ajan pusketaan ulos uskomatonta parhautta. Näkemättähän suurin osa on vielä joo, mut odotukset jokaisen kohdalla pilvissä. Eikä ole tähän mennessä tarvinnut pettyä - Iron Sky ja Avengers siis.

explanders kakkonen
django unchained
prometheus
hobitti
the master (paul thomas anderson)
cosmopolis (cronenbergiä)
savages (oliver stone, tuliskohan pitkästä aikaa hyvä elokuva tältä ennen niin kovalta ohjaajalta)
lawless (john hillcoatin uus)

sit se joku pätmän ja muut randomit joita ei muista ihan tältä istumalta. Että joo, aika paljon kiinnostavia nimikkeitä tulossa kieltämättä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Stoalainen
03.05.2012 21:30:54
Stiiq: Jos kuvittelet, olen minäkin mukana kuvitelmassa. Viimeistään trailereita katseltuani varmistuin asiasta. Heinäkuussa on vieläpä kaksi supersankaripätkää luvassa.

Mikä sieltä on Batmanin lisäksi tulossa? Niin se uus hämis?
Too weird to live, too rare to die
Meadow
03.05.2012 21:39:02
Genre-elokuvien puolesta on ainakin lupaava vuosi. Muilta osin laadukkaita elokuvia tuntuisi ilmestyvän joka vuosi.
Swan
03.05.2012 21:47:11
Olisihan tuo osuvaa, jos tasan 30v myöhemmin tulisi kultti- tai muuten vain klassikoiden osalta toisinto vuodesta 1982.
>-)))>
S.M.A.K.
Swan
05.05.2012 04:06:28
Hämähäkkimiestä taas: http://www.imdb.com/video/imdb/vi1733272345/

Vähän mielenkiintoisempi traileri kuin aiemmat, joskaan elokuvan sävystä ei meinaa vieläkään saada kunnon kuvaa.
>-)))>
S.M.A.K.
Rhapa
05.05.2012 10:01:21
Swan: Hämähäkkimiestä taas: http://www.imdb.com/video/imdb/vi1733272345/

Vähän mielenkiintoisempi traileri kuin aiemmat, joskaan elokuvan sävystä ei meinaa vieläkään saada kunnon kuvaa.

Pakko sanoa, että tuo traileri nosti kyllä leffan osakkeita minun silmissäni. Suhtauduin koko roskaan alun perin skeptisesti ja ihmetytti, miksi tämä pitää taas aloittaa "alusta". Näyttäisi kuitenkin ainakin näyttelijänvalinnoiltaan paremmalta, mitä edellinen trilogia. Hämiksen huumori pahiksien kanssa taistellessa on myäs mukana, mikä on todella jees. Parkerhan oli noisa 80-90-luvun sarjiksissa erittäin sarkastinen ja piikikäs henkilöhahmo. Ei mikään itkevä nössö, kuten tobey tuntui roolinsa esitävän.
haunted
05.05.2012 10:08:09

Ei susipaska, välttämättä.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Stiiq
05.05.2012 16:03:31

Mua vähän jännittää, tai on tässä jännittänyt, että kun ne edelliset leffat (ainakin ykkösosa) olivat sen verran hyviä, niin tää reboot ois liian identtinen niiden kanssa. Saa nähdä, toivottavast ainakin huumoripuoli on mallillaan.
"Ainakaan en pukeudu kuin käsin kastroitu hampuusi." -Meadow
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)