Aihe: Slashdot : Feel the Power
1
Demostudio
04.04.2004 11:02:18
Bändin nimi: Slashdot
Kappaleen nimi: Feel the Power

URL: http://koti.mbnet.fi/jonimat/musiikki/kappaleet/FeelthePower.ogg (Ogg Vorbis)

Trancea
Vilhelmus
06.04.2004 10:53:03

Myönnän ei-vittuilullisessa mielessä ajatelleeni tätä aluksi vitsiksi, mutta eihän tämä ollut. Trancehan kaipaa yleensä ideaa vain niin, että se toimii tanssilattialla, mutta tässä on kyllä sen verran tarttuvaa elementtiä ja varsinkin se laulu, että tämähän on ihan kuunneltavaa pelkilläänkin.

Mutta:
- osaat ilmeisesti laulaa, nyt kannattaa keskittyä sen parantamiseen. Hirveää ongelmaa ei ole nytkään, mutta tuollainen perusjollotus ei tähän kelpaa. Elikä helvetisti efektointia siihen lauluun, tässä genressä se on ihan laillista. Autotune, metallizer, vocoder, ringmodulator.. delayta ja kaikua hemmetisti, luonnottomampaa meininkiä
- toteutuspuolelle pikku hakua, ei kuin ottamaan mallia alan guruista. varsinkin noi snarerollifillit on voluumitasollaan aika hirveitä
Säröä ja meisinkiä. Muu on turhaa.
Burning Winter The Coveralls
jonimat
23.04.2004 18:14:57
No Nyt olen vähän korjannut kappaletta. Jospa olisi nyt vähän parempi...
NHR
24.04.2004 03:27:14

No Nyt olen vähän korjannut kappaletta. Jospa olisi nyt vähän parempi...

On. Pelkkä kaikukin tuo jo kummasti eloa tuohon lauluun, mutta vieläkin "konemaisempaa" soundia olisin itse hakenut. Mutta makuasiahan tuo tietysti on.

Kyllä tästä vielä hyvä tulee.
kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset."
drlecter
24.04.2004 12:58:51

Toi laulu ei kuulosta oikein hyvältä. Pari nappia extacyä, vodkaa päälle ja HUUTAMALLA saattais toimia? Ehkä säröä?

Tällästä matskua vois kovitella kuulevansa noissa sinkut merellä, kahleissa, kapakassa ohjelmissa.

Mutta se laulu ei toiminu.
http://www.fretboardfromhell.tk/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt