Aihe: Amelion : A World within a World
1
Demostudio
03.04.2004 18:06:29
Bändin nimi: Amelion
Kappaleen nimi: A World within a World

URL: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=59608 (Mp3)

Samantyylistä kuin edellinenkin tuotos. Saundit on mitä on, mutta eipä niillä niin väliä.
Nuuskamuikkunen
03.04.2004 18:37:03
Ei ole pitkään aikaan tullut kuunneltua tällaista musiikkia, mutta kyllä tämä tyylilleen uskollista ainakin on. Ihan toimiva biisi. Jaksoin kunnella jopa loppuun asti. Soundit todellakin ovat hieman vaiheessa, mutta niitähän voi aina fiksailla, ja puitteiden mukaanhan näitä tehdään.

Tässä on sellainen tr00/underground/c-kasetti -meiniki. Tätä musiikkia eivät kaikki ymmärrä.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Aerodactev
17.04.2004 23:49:33 (muokattu 18.04.2004 00:02:53)
Hemmetti, tässä on tunnelmata, ja myös moshaukseen päätyy tätä kuunnellessa. Rääkyjä puoli-ok, pitää olla tuskaa mutta voi hyvä mies, ei sitä tarvitse samalla tatsilla vetää koko seitsenminuuttista. Rumpalin työskentely on vähän perusta, mutta toisaalta olen itse soittanut kaverini groovaaviin ja monismutkaisiin komppeihin. Sopii tämmöinen suoraviivaisuus tähän. Vasta oon alkanut tyylisuunnan bändeihin tutustua tarkemmin. Tuohon viimeiseen rämistelyyn olisi voinut olla parempi siirtymä, sellainen progressiivinen kliimaksin kehittely.

Sanotaanko, että 8. (asteikko 1-10)

EDIT: Jaahas, vai tämmöstä saakelinpalvantamusiikkia tämä olikin - sähköt katkesivat heti kun sain kirjoitettua arvostelun.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
aapiskukko
18.04.2004 01:24:50
Tulee mieleen vanha Dimmu Borgir.
By The Devil
KTR
18.04.2004 11:53:17
Tulee mieleen vanha Dimmu Borgir.

Et ole ensimmäinen, joka tämän on sanonut.

Joo ja pitää tosiaan tota örinäpuolta vähän monipuolistaa, kun kyllä pystyn muuhunkin kun vain tuohon kirkunaan.
Snowblind
18.04.2004 12:36:29

Tässä on sellainen tr00/underground/c-kasetti -meiniki. Tätä musiikkia eivät kaikki ymmärrä.

He EIVÄT ole enää tr00 tai UG koska heillä on liikaa faneja.

Mutta vaikka noita ei oteta huomioon niin hyvä biisi, tuo tollainen huonekaiku sopii hyvin töhön ja nämä "UG"-soundit kruunaavat kaiken.
Räkäiset soundit ei missään nimessä ole huono asia jos niillä osaa tehdä jotain, kuten Ulverin vanhassa tuotannossa ollaan kuultu. Silloin pitää kuunnella itse musiikkia, ei soundeja, joten se elämys jollain tavoin kasvaa. Tai jotain.

Biisi on hieno ja paikoittain hyvin tunnelmallinen ja omalla tavallaan kaunis. Tästä Andreykin diggaisi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt