Aihe: Rumpujen osto
1 2 3
rintapek
27.04.2012 18:48:37

Slipknot99: Elikkä jos teidän mukaan on luotettava ja mukava mies niin välttämättä sitä bussi tai poati ennakkoa tarvii jos kerran on häneen luottamista :)

Taisin tuolla aiemmin sekoittaa nimimerkkinsä toiseen Saareen. Mut ei hätiä mitiä. Tämäkin on sevverran kamaa myyny, et jos olisi lirittäjä, niin olisi semmoiseksi paljastunut jo aikapäiviä sitten, joten en oikein usko, että sinun kohdallasi kusetukset aloittaisi. Kyse lie pikemminkin siitä, uskaltaako hän lähettää setin sinulle, ilman ennakon antamaa turvaa.

Ilmoitus ei kerro et onko mukana bassaripedali tai jakkara. Välttämättä ei. Pellit eivät voi olla kovin ihmeellisiä. Siitä huolimatta 350,- soittokelpoisesta setistä on suurinpiirtein edullisin kauppa, mihin voit törmätä. Tuohon rahaan saa virvelin tai ride- pellin. Mut Yamaha on mielestäni siin mielessä soitinvalmistajana kummajainen, et nokkahuilusta flyygeliin ja kaikki siltä väliltä ei o koskaan ollu käyttökelvotonta kuraa. Vai sanoisko niin, että ei ne aina edusta kärkipäätä, mut aina löytyy huonompikin vaihtoehto.

Mut oikeesti sanoisin, et ton setin hankkimalla sinulla ei ole riskiä hävitä penniäkään, koska aina löytyy ostaja soittovalmiille setille hintaan 350,-

Sit vaan tervetuloa bongoapinoiden jaloon joukkoon. ;-)
One kind of music only - the good kind
-Dr.DW-
27.04.2012 18:52:18
rintapek: Taisin tuolla aiemmin sekoittaa nimimerkkinsä toiseen Saareen. Mut ei hätiä mitiä. Tämäkin on sevverran kamaa myyny, et jos olisi lirittäjä, niin olisi semmoiseksi paljastunut jo aikapäiviä sitten, joten en oikein usko, että sinun kohdallasi kusetukset aloittaisi. Kyse lie pikemminkin siitä, uskaltaako hän lähettää setin sinulle, ilman ennakon antamaa turvaa.

Ilmoitus ei kerro et onko mukana bassaripedali tai jakkara. Välttämättä ei. Pellit eivät voi olla kovin ihmeellisiä. Siitä huolimatta 350,- soittokelpoisesta setistä on suurinpiirtein edullisin kauppa, mihin voit törmätä. Tuohon rahaan saa virvelin tai ride- pellin. Mut Yamaha on mielestäni siin mielessä soitinvalmistajana kummajainen, et nokkahuilusta flyygeliin ja kaikki siltä väliltä ei o koskaan ollu käyttökelvotonta kuraa. Vai sanoisko niin, että ei ne aina edusta kärkipäätä, mut aina löytyy huonompikin vaihtoehto.

Mut oikeesti sanoisin, et ton setin hankkimalla sinulla ei ole riskiä hävitä penniäkään, koska aina löytyy ostaja soittovalmiille setille hintaan 350,-

Sit vaan tervetuloa bongoapinoiden jaloon joukkoon. ;-)

Eläs nyt, kun jotkut motoristit tuumaa, että Yamaha ei tee ku hyviä soittimia=D
"Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D
Slipknot99
27.04.2012 19:06:56
JepJep, Nyt täsä oottelenki e tämä Jukka pistää niitä kuvia sähköpostii nii kattelen minkälaine setti on:)
rintapek
27.04.2012 19:34:49

-Dr.DW-: Eläs nyt, kun jotkut motoristit tuumaa, että Yamaha ei tee ku hyviä soittimia=D

No mä ny en motorismista mitään ymmärrä. Mut nois soittopeleissä mulle ny ainakaa ei o tullu vastaan ensimmäistäkään Jammua, joka olis täysin käyttökelvoton. Se on sit ihan eri asia, jos Jammun budjettivehkeeltä vaatii pro- ominaisuuksia. Voipi päästä pari kirosanaa. Tosta halvemmilla välttämättä ei viitti edes kiroilla vaan lyö suosiolla hanskat tiskiin ja kantaa takin narikkaan.
-Dr.DW-
27.04.2012 19:41:13 (muokattu 27.04.2012 19:42:07)
rintapek: No mä ny en motorismista mitään ymmärrä. Mut nois soittopeleissä mulle ny ainakaa ei o tullu vastaan ensimmäistäkään Jammua, joka olis täysin käyttökelvoton. Se on sit ihan eri asia, jos Jammun budjettivehkeeltä vaatii pro- ominaisuuksia. Voipi päästä pari kirosanaa. Tosta halvemmilla välttämättä ei viitti edes kiroilla vaan lyö suosiolla hanskat tiskiin ja kantaa takin narikkaan.

Niin, tarkoitin, että jotkut on niin Ski-Doota ja jotkut on Yamahaa. Kyllä mie ymmärsin, että sanoit öbaut, että Yamaha on pätevä. Siihen mie vastasin tuon.
Nimim. Motoristi, kun elämäntilanne antaa kulkineen hommata:)

E: Lue se sarkasmi, siinä ensimmäisessä!
"Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D
rintapek
27.04.2012 19:44:29 (muokattu 27.04.2012 19:49:20)

-Dr.DW-: Niin, tarkoitin, että jotkut on niin Ski-Doota ja jotkut on Yamahaa. Kyllä mie ymmärsin, että sanoit öbaut, että Yamaha on pätevä. Siihen mie vastasin tuon.
Nimim. Motoristi, kun elämäntilanne antaa kulkineen hommata:)

E: Lue se sarkasmi, siinä ensimmäisessä!

Juujuu, kyl mä luen sarkasmia vallan sujuvasti.
Ketjun aloittajasta, eli kysyjästä en ole varma.

Ja edit joo, sitä on itte tuulu aloitettua bongoapinan hommat paukuttamalla kurkkupurkkeja ja kattilankansia. Enkä mitään ole oppinu vieläkään.
Slipknot99
28.04.2012 21:55:53 (muokattu 29.04.2012 00:05:41)
Setti oli kuulemma ihan soitto valmis oli basarin pedaali ja rumpu jakkara että eiköhän mee setti ostoon. Ja tietenki loppu rumpu setti.
rintapek
29.04.2012 16:15:49

Slipknot99: Setti oli kuulemma ihan soitto valmis oli basarin pedaali ja rumpu jakkara että eiköhän mee setti ostoon. Ja tietenki loppu rumpu setti.

Älä ny kauheen pitkäksi aikaa jää ihmettelemään, että löytyykö hintaan 350,- jotain oleellisesti parempaa. Ei löydy.
Nuokin lähtee sille, joka ekana lyö rahat tiskiin.
moderndrummer88
02.05.2012 14:20:27 (muokattu 02.05.2012 14:23:29)
Meikäläistä ei oikein noi torilla pyörivät rumpujobbarit (esa68, retsi, jukkasaari) nappaa. Jos kamojen pyöritys on pelkkää bisnestä niin alkais saakeli tekemään ihan virallisten kaavojen kautta tota. Nyt se on sitä, että joka viikko pamahtaa torille settejä näiltä kavereilta ja kuvauksessa lukee "soitot soitettu" yms. skeidaa.

E: Ja kantsii muistaa, että kun näiltä kavereilta setin ostaa on aina takana se, että setin entinen omistaja ei ole kunnolla ollut perillä settinsä arvosta ja sit tulee nämä sankarit ostamaan ne kusetushinnalla pois ja myymään täällä sit voitolla eteenpäin, kyse ei ole mistään soittoharrastuksesta vaan pelkästä bisneksestä.
JanneO
02.05.2012 15:23:59
moderndrummer88: Meikäläistä ei oikein noi torilla pyörivät rumpujobbarit (esa68, retsi, jukkasaari) nappaa. Jos kamojen pyöritys on pelkkää bisnestä niin alkais saakeli tekemään ihan virallisten kaavojen kautta tota. Nyt se on sitä, että joka viikko pamahtaa torille settejä näiltä kavereilta ja kuvauksessa lukee "soitot soitettu" yms. skeidaa.

E: Ja kantsii muistaa, että kun näiltä kavereilta setin ostaa on aina takana se, että setin entinen omistaja ei ole kunnolla ollut perillä settinsä arvosta ja sit tulee nämä sankarit ostamaan ne kusetushinnalla pois ja myymään täällä sit voitolla eteenpäin, kyse ei ole mistään soittoharrastuksesta vaan pelkästä bisneksestä.

Njoo, toisaalta jobbarit vituttaa, mutta mikäs siinä. Tuossa nuo 3 kaveria nyt on kaikki vähän eri oksalta jos ei eri puusta kuitenkaan. Esa68 myy lähinnä enemmän tuota rimpulakamaa, retsi on se joka sanoo soittojensa olevan soitettu ja toisessa ilmoituksessa sanoo että suoraan humppakeikalta. Jukkasaarella on taasen myöskin laatukamaa joskus myynnissä, eikä se väitä soittonsa loppuneen. Eniten noista kusettajan leimaa saa tuo retsi, eikä pelkästään sillä että mulla on siitä huonoja kokemuksia.
Se että joku myy settinsä liian halvalla on nykyään pelkästään ihan omaa syytä. Netti on pullollaan vertailtavia settejä ja hintoja, se ei ole kuin laiskuutta jos ei setin arvoa selvitä. On myöskin niitä jota ei kiinnosta tai on valmis luopumaan hyvinkin halpaan hintaan kalustostaan. Tätä samaa ilmiötä on ollut niin kauan kun on kauppojakin tehty, myyjä luulee tekeneensä hyvät kaupat, niinkuin ostajakin. Silloinhan kaikki ovat tyytyväisiä?
Itse kyllä tsekkaan mitä noissa on tarjolla ja jos hinta on sopiva ja mulla käyttöä tuotteelle, ostan sen kyllä.
Onko se sitten sama jos joku vie liikkeeseen kannut vaihdossa ja ostaa uudet tilalle, saattaa noista jobbareista joku maksaa enemmänkin kuin liike vaihdossa kamppeista?
Mutta onhan tuossa myös hieman pointtia, Suomessahan bisneksellä ei elä... ellei jätä verojaan maksamatta ;)

retsin sanoin kun myi sabian b8 pro hihatteja törkeään ylihintaan ja siitä huomautin:
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
ferodoz
02.05.2012 17:15:01

moderndrummer88: Meikäläistä ei oikein noi torilla pyörivät rumpujobbarit (esa68, retsi, jukkasaari) nappaa. Jos kamojen pyöritys on pelkkää bisnestä niin alkais saakeli tekemään ihan virallisten kaavojen kautta tota. Nyt se on sitä, että joka viikko pamahtaa torille settejä näiltä kavereilta ja kuvauksessa lukee "soitot soitettu" yms. skeidaa.

Niin, parempi vaihtoehto on hakea kottikärryllinen halvinta paskaa samalla hinnalla thomannilta. NOT.

En tiedä yleisesti, mutta jukkasaari osti multa yhden Sonorin setin pois hintaan 350€, ja katteli siihen basarin pedaalin ja yhden standin ja jotkut halvat symbaalit, ja laittoi hinnaksi 525€. Että ei tämä yksittäistapaus ainakaan mitenkään kusetukselta vaikuttanut. Sitäpaitsi juurikin tämä jukkasaari keikkailee käsittääkseni aika aktiivisesti, ja on oikein mukava mies ja homma hoitui mallikkaasti. Varmasti olet siinä oikeassa että he ostaa halpoja settejä ja myy niitä kalliimmalla pois, mutta jos se pelastaa junioreiden soittoharrastuksen, tai saa sen kunnolla alkuun, niin mun mielestä se ei ole väärin. Toki siis törkeät kusettajat on erikseen, ja niitä en siedä itsekkään.
www.suhdelukucoverband.fi
Kailis
02.05.2012 20:41:06

Nimimerkki retsi on klassinen pikaviestivittuilija. Kerran olin myymässä Istanbulin tehtaalta 80-luvulla hakemaani rideä, ja se lähetti mulle todella hienon viestin. En sitä viitsi julkaista, koska siitä saa bannia, kuten mulle kävi kerran kun julkaisin erään toisen nimimerkin vittuiluviestin. Mutta se onkin toinen tarina =D
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
ferodoz
02.05.2012 22:05:49

Kailis: Nimimerkki retsi on klassinen pikaviestivittuilija. Kerran olin myymässä Istanbulin tehtaalta 80-luvulla hakemaani rideä, ja se lähetti mulle todella hienon viestin. En sitä viitsi julkaista, koska siitä saa bannia, kuten mulle kävi kerran kun julkaisin erään toisen nimimerkin vittuiluviestin. Mutta se onkin toinen tarina =D

Se olikin hauska tarina. :D
www.suhdelukucoverband.fi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)