Aihe: Kaikua ja chorusta
1 2
Keppis
17.04.2004 13:56:29
Onko markkinoilla pedaaleja, joista löytyis hyvä chorus ja kaiku? Hinta ei sais mennä yli 70€. Ehdotuksia kiitos.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
DJ Lattialuukkukoira
17.04.2004 13:58:21
Että samasta pedaalista? Reverb ja chorus? jösses...
"Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..." -Ice T
Tompsi
17.04.2004 15:31:44 (muokattu 17.04.2004 15:32:42)
Visual sound H2O.

EDIT: Aijoo, mutta se onkin jo 150 ekun pintaan, mahtava palikka eniveis.
Huevos
17.04.2004 15:34:41

aika alhanen hintaluokka sulla. osta käytettynä pari bossin pedaalia ja voit selvitä.
HS
17.04.2004 15:44:54
makoskela
17.04.2004 15:56:52
Onko markkinoilla pedaaleja, joista löytyis hyvä chorus ja kaiku? Hinta ei sais mennä yli 70€. Ehdotuksia kiitos.

Tolla rahalla saa ainakin käytetyn choruksen. Ja sitä tavallista reverbiä voi tietty repiä vaffarista.
'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?'
rap1ds
17.04.2004 17:41:25
Mikäli vaffarista kaiku löytyy...

Tärkee kommentti, niin kuin tämäkin.... ok, oon hiljaa.
[Hjukke]: kävin m.netis markkinoimas sitä torin standardii ettei kukaa vie k-pajan classiccii
Keppis
17.04.2004 19:34:35
Mikäli vaffarista kaiku löytyy...

Löytyy, mutta kun sitä ei saa jalka kytkimelle.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Keppis
17.04.2004 19:36:51
Oon siis Zoomin 505II multiefektiä aatellu myydä tohon hintaan. Kumpikohan noista efekteistä on tärkeempi? Saakos jostain bossin dd5:sta jotain muutakin muljinkia kun perinteistä delayta ja reverbbiä?
Kapane
17.04.2004 20:46:42

oikeesti älä myy sitä zoomia. niissä on oikeesti ihan ok kaijut.. paremmat kuin missään bossin vermeessä. monet ambient jätkät käyttää näitä digitaaliseen kaikuun.
Paino on voimaa ylipaino on ylivoimaa [Kyllä Lähtee]
Da Make
17.04.2004 20:49:49
Saakos jostain bossin dd5:sta jotain muutakin muljinkia kun perinteistä delayta ja reverbbiä?

Siitä saa vain Delayn. Optiona TAP tempo. Ei reverbiä, ei vatkausta.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
Keppis
17.04.2004 21:26:21
oikeesti älä myy sitä zoomia. niissä on oikeesti ihan ok kaijut.. paremmat kuin missään bossin vermeessä. monet ambient jätkät käyttää näitä digitaaliseen kaikuun.

Siinä alkaa oleen vähän vikaa...
PJS
17.04.2004 22:18:57

Ehx:n small clone chorus irtoais 80€ uuten custom soundssista kyl sitä nyt varmaan aina kympin voi lisää heittää hintaan. Ja saundeiltaan se on loistava, ei sellanen muovinen päälleliimattu chorus vaan sellanen nätisti saundiin sulautuva, pehmeän täyteläinen chorus.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Niskamies
17.04.2004 22:56:57
Ehx:n small clone chorus irtoais 80? uuten custom soundssista kyl sitä nyt varmaan aina kympin voi lisää heittää hintaan. Ja saundeiltaan se on loistava, ei sellanen muovinen päälleliimattu chorus vaan sellanen nätisti saundiin sulautuva, pehmeän täyteläinen chorus.

Saako siitä tarvittaessa tosi paksun choruksen? Siis ihan tosi paksun...
Sbassossa on neljä kieltä.
Keppis
21.04.2004 16:01:22
Nyt olis jo ostajakin sille Zoomille. Olen aatellut kääntyä tuohon pelkkään reverbbiin. Onhan se kliini ilman chorustakin pelkällä pienellä kaiulla ihan nätti. Vai mitä mieltä ootte?
Jucciz
21.04.2004 16:05:20
Olen aatellut kääntyä tuohon pelkkään reverbbiin.

Nyt puhut asiaa.

Onhan se kliini ilman chorustakin pelkällä pienellä kaiulla ihan nätti. Vai mitä mieltä ootte?

Silloin se vasta onkin. Toisaalta, reverbin ottaisin itse mieluummin joko vahvistimesta tai jostain räkkivermeestä, kunhan vahvistimen mikittää ensin. Pedaalireverbit eivät ole yleensä vakuuttaneet ja tuntuu muutenkin hassulta kytkeä reverbi ennen etuastetta. Chorus on ihan kauhea efekti. Osta ennemmin phaser jos haluat jotain vähän "erilaista". Hyvästä phaserista saa tarvittaessa todella räväkätkin soundit.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Miikathebest
21.04.2004 16:16:57 (muokattu 21.04.2004 16:18:05)

Jos olet erittäin tyytyväinen vahvistimeesi, ja sen kaikuun, niin teetä siihen sellainen modaus, että voit
jalka _ kytkimellä laittaa sen kaiun pois/päälle.

Miksei sitä itekin voisi tehdä...
Ota se mikä on paras!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Keppis
21.04.2004 16:20:51
Jos olet erittäin tyytyväinen vahvistimeesi, ja sen kaikuun, niin teetä siihen sellainen modaus, että voit
jalka _ kytkimellä laittaa sen kaiun pois/päälle.

Miksei sitä itekin voisi tehdä...

Ei taida mun taidoillani onnistua. Paljonko teettäminen maksaa? Käyttääkö kukaan raverbbiä vahvarista, niin että se ei oo jalka kytkimellä, vaan vain käsin säädettävissä?
Niskamies
21.04.2004 16:58:29
Sain tässä lainaan kymmenisen vuotta vanhan Boss CE-3 choruksen, ja on kyllä ehdottomasti paras chorus mitä mä oon koskaan kokeillut.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)