Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mielipitetä vox vt40+ vahvistimesta
1
Lape500
26.04.2012 18:10:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä olisin ehkä ostamassa tota vox vt40+:saa ja haluaisin mielipiteitä siitä ja onko parempia (sama hintaluokan) vahvistimia?
 
Lape500
26.04.2012 18:20:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen siis aloittelija joten en tiedä musatyyliäni tarkkaan tod. näk. rock. Sais olla mahollisimman laajat soundit. Kitara scuier classic vibe.
 
jkourula
26.04.2012 19:02:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kiva vahvarihan se on. Itseäni vähän vaivasi tietty laatikkomaisuus ja likaisuus saundissa.
 
Fender Mustang II olisi toinen samanhintainen vaihtoehto, joka kannattaa tsekata. Ei ehkä omiaan pelkästään metallia soittavalle, mutta muuten löytyy kivoja saundeja.
 
Antti1
26.04.2012 19:58:13 (muokattu 26.04.2012 19:59:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jkourula: Fender Mustang II olisi toinen samanhintainen vaihtoehto, joka kannattaa tsekata. Ei ehkä omiaan pelkästään metallia soittavalle, mutta muuten löytyy kivoja saundeja.
 
Ihan ok, mä pidän Voxista suurimmalta osalta enempi puutteineen kuitenkin. Ainakin mitä on uskomista saman sarjan vanhempiin malleihin, tota nimenomaista en oo testannut. Kukaties huonompi, mutta epäilen. Fenderissä on pari ihan kivaa puhdasta ja ihan ok kevyttä rokkiosastoa. Mikään muu ei oikein toimi mulle ja säätämiseen on pakko olla tietokone, aivan hemmetin iso miinus.
 
"Gradually slide from 12-bar Blues to a more Vivaldi-like cadenza. Intonation!"
Heroooh
26.04.2012 22:21:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta