Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mpc 1000 tarvii apuaa
1
äskoo
25.04.2012 19:40:35 (muokattu 25.04.2012 21:01:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hei sain hankittua mpc 1000 ja tarvisin vähän apua että pääsin alkuun.
en ole koskaan ennen käyttänyt mpctä ja olen nyt aika pihalla tosta laitteesta.
 
ohjekirjaa ei ole ja haulla ei löytyny mitään järkevää.
 
eli mitä teen sen jälkeen kun olen käynnitäny koneen? pitäiskö siinä olla jotain saundeja valmiina siinä mpc:ssä vai pitääkö siihen hankia saundeja?(oletin että olisi paljon mutta löysin niukkaan saalin)
 
äänikorttina on presonuksen firvire studiomobile ja kysymyksenä on että miten yhdistän sen siihen firevirepiuhalla vai? ku yhdistin laitteen suoraan etuasteseen niin ääni tuli jäljessä ku naputtelin pädejä...
 
kipiästi apua tarvitaan...
 
VaasanTimppa
25.04.2012 21:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äskoo: hei sain hankittua mpc 1000 ja tarvisin vähän apua että pääsin alkuun.
en ole koskaan ennen käyttänyt mpctä ja olen nyt aika pihalla tosta laitteesta.
 
ohjekirjaa ei ole ja haulla ei löytyny mitään järkevää.
 
eli mitä teen sen jälkeen kun olen käynnitäny koneen? pitäiskö siinä olla jotain saundeja valmiina siinä mpc:ssä vai pitääkö siihen hankia saundeja?(oletin että olisi paljon mutta löysin niukkaan saalin)
 
äänikorttina on presonuksen firvire studiomobile ja kysymyksenä on että miten yhdistän sen siihen firevirepiuhalla vai? ku yhdistin laitteen suoraan etuasteseen niin ääni tuli jäljessä ku naputtelin pädejä...
 
kipiästi apua tarvitaan...

 
http://www.akaipro.com/mpc1000
 
Puhutaanko samasta härvelistä?
 
äskoo
25.04.2012 22:01:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä. eri värinen mutta ei sillä väliä)
 
VaasanTimppa
26.04.2012 09:04:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasin jo kommentoida että tuossahan nuo manuaalit löytyy, Docs&Downloads-kohdasta. Kunnes huomasin että työkoneella kyseistä kohtaa ei näy.... hienoa..... No, tää duunikone nyt muutenkin on hiukan mysteeri.
 
Enivei, KVG-tekniikalla löytyi
 
http://www.mpcsounds.com/download_akai_mpc_manual.php
 
arse
13.06.2012 13:30:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite lataat ne saundit sinne. Äänittää voi mpc:hen ilman tietsikkaakin, mutta jos haluat siirtää koneelta saundeja, tarttet USB-piuhan ja muistikortin sampleriin koska muuten ei tietsikka tunnista koko laitetta. Yhdistät load/save -valikon kautta ja kun mpc (tai oikeammin se muistikortti) näkyy, siirrät sinne mitä huvittaa. Pitää olla wav, 16bit/44,1khz.
 
Ai hitto kun mie tykkään!
dust sucker
14.08.2012 15:23:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko MPC:ssä valmiina itsessään mitään soundeja?
 
Toimiiko tuo hyvin juuri fraasi-samplerinä, eli niin, että laite soittaa padeilta kappaleen eri osioita ja toista nappia painamalla toinen osa fraasista sammuu?
 
Jungleman
16.08.2012 07:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dust sucker: Onko MPC:ssä valmiina itsessään mitään soundeja?
 
Ei. Kaikki on väsättävä itse - laiskan sämplääjän vaihtoehto on hakea soundit netistä. Jopa valmiita MPC-soundipaketteja löytyy läjäpäin, maksullisia ja ilmaisia.
 
Toimiiko tuo hyvin juuri fraasi-samplerinä, eli niin, että laite soittaa padeilta kappaleen eri osioita ja toista nappia painamalla toinen osa fraasista sammuu?
 
Kyllä.
 
Liikaa säätöä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «