MelliW 17.04.2004 15:01:50 | |
---|
Ajattelin ostaa itselleni uuden delayn. Bossin dd-3:n olen todennut hyväksi pedaaliksi ainakin soundien ja toiston pituusskaalan puolesta. Digitechin delayssa olis kuitenkin tap-tempo-ominaisuus, sekä se olis hiukan halvempi. Tap-tempo olis tosi jees. Asiantuntevia kommentteja kaivataan. Etenkin jos kummatkin pedaalit ovat tuttuja. Häviääkö digitech soundeissa/luotettavuudessa bossille? Kiitos vastauksesta. |
Hehe, asiantuntevaa kommenttia luvassa: Itse en ole päässyt palikkaa testaamaan vaikka olenkin hypistellyt sitä kaupassa. Monet ovat kuitenkin sanoneet jopa bossia paremmaksi eli kyseessä lienee suhteellisen laadukas peli. Omakohtaista kokemusta minulla on vain tuosta Hot Rod Distortionista joka oli kyllä aivan oiva palikka, kestävä vaikkakaan ei pestävä. |
JLM 17.04.2004 16:06:29 | |
---|
Olen ollut erittäin tyytyväinen tohon mainistemaasi spedaaliin. Ostin sen käytettynä reilu puoli vuotta sitten ja en toistaiseksi ole keksinyt mitään todellista valittamista. Tap-tempo on hieman hankalakäyttöinen Bossin versioon verrattuna mutta riittää itselleni vallan hyvin. Käytän niistä eri moodeista oikeastaan vain nauhakaikusimulaatiota ja sitä jossa toistot on "choorustettu". Varsinkin jälkimmäisellä irtoaa tosi nättejä soundeja vahvarin puhtaalla kanavalla. Mitähän tuosta vielä sanoisi... En tiiä... Kysy lisää jos jokin askarruttaa. P.S. Digitech Hot Rodin ostin myös jokin aika sitten, eikä sekään tuottanut pettymystä. Rat -soundit on tosi käyttökelpoisia... |
SiwamieS 17.04.2004 16:17:59 | |
---|
Hyvin pelittää. There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Wäiski 18.04.2004 01:57:23 | |
---|
Testasin muutama kuukausi sitten Bossin, Danelectron ja Digitecihn delayt ja Digitech kuulosti ainakin minun korvani ylivertaiselta. Niinpä hankin sellaisen enkä ole katunut valintaani. Laite on laadukkaan ja tukevan tuntuinen ja se soi hyvin sekä nauhakaikusimulaatiotilassa että modernimmissa asetuksissa. Tap Tempo taputellaan ohituskytkimen avulla eikä ole niin kätevä kuin erilinen kytkin, mutta hyvin senkin kanssa tulee toimeen. Ohjehinta suomessa on melkoinen, mutta siitä tuntuu saavan hyvän alennuksen. Suosittelen. |
Kapane 18.04.2004 11:24:41 | |
---|
digitech on joo kelpo väline heittään rumpalia, mutta itse en siitä juuri muuhun hyötyä löytänyt. onhan se toki ihan jees mutta itse ostasin taptempo delayn se ois bossin dd-5 joita lojuu yks täysin uusi tampereen musiikissa. hinta on tosin aika suolanen 250e, mutta jos et täppäriä tarvi koklaa iban de7. se vasta on hitti pedaali Paino on voimaa
ylipaino on ylivoimaa
[Kyllä Lähtee] |
Lord of the strings 18.04.2004 13:17:51 | |
---|
Testasin tuota joulun alla DLX-musiikissa ja hakkasi mielestäni BOSSin Delayn 6-0. Samalla reissulla mukaan lähti Digitechin MetalMaster. "Miten voi ottaa yhen pillerin kaks kertaa päivässä?" -pikkusisko |IHKK #14| |
MelliW 18.04.2004 13:59:46 | |
---|
Kiitos vastauksista. Vastauksien perusteella laatikko vaikuttais varsin pätevältä. Pitänee katsella jahka jostain löytyis tollanen käytettynä. 250e on kieltämättä aika paljon rahaa. Ulkomailla tuo näyttäis olevan halvempi. Jos joltakulta löytyy myytävänä niin mailia tulemaan. |
Lord of the strings 18.04.2004 14:22:20 | |
---|
250e on kieltämättä aika paljon rahaa. Ulkomailla tuo näyttäis olevan halvempi. Käy kaupassa testaamassa ja tilaa saksasta. "Miten voi ottaa yhen pillerin kaks kertaa päivässä?" -pikkusisko |IHKK #14| |
Kapane 18.04.2004 14:57:52 | |
---|
Käy kaupassa testaamassa ja tilaa saksasta. kävikö mielessä, että jos sanon tarkan paikan ja tommosen über hinnan, että mitäs jos pedaalia ei tehdä enää??? Paino on voimaa
ylipaino on ylivoimaa
[Kyllä Lähtee] |
SiwamieS 18.04.2004 15:43:03 | |
---|
Ameriikasta toin lomamatkalta omani... maksoi semmosen alta sata dollaria ;) There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Lord of the strings 18.04.2004 16:55:00 | |
---|
kävikö mielessä, että jos sanon tarkan paikan ja tommosen über hinnan, että mitäs jos pedaalia ei tehdä enää??? En saanut mitään selvää?!? "Miten voi ottaa yhen pillerin kaks kertaa päivässä?" -pikkusisko |IHKK #14| |
MelliW 21.04.2004 00:55:31 | |
---|
En saanut mitään selvää?!? En minäkään. Joka tapauksessa tuo saksan 95:n euron hinta käy mun mieleen hiukan üüberimmin. |