Geetar 16.04.2004 22:11:39 (muokattu 16.04.2004 22:12:11) | |
---|
Terve, Mulla toimii wahina perus cry baby.. se syö jonkun verran yläpäätä ja huonontaa soundia.. (mikä avuksi))?? onko muilla vastaavia kokemuksia..?? voi tietysti johtua vanhoista pattereista.. Keep practising |
Jake24-25 16.04.2004 23:29:37 (muokattu 16.04.2004 23:32:53) | |
---|
Terve, Mulla toimii wahina perus cry baby.. se syö jonkun verran yläpäätä ja huonontaa soundia.. (mikä avuksi))?? onko muilla vastaavia kokemuksia..?? voi tietysti johtua vanhoista pattereista.. Tiedän täsmälleen mitä olet kokenut. Itselläni on juuri vastaavanlaisia kokemuksia Cry-Babystä, jonka aiemmin omistin useitakin vuosia. Cry-Babyn wah-wah-soundi on minusta hyvä ei siinä mitään, mutta juuri tuo soundin syöminen on pitkä miinus. Pedaali alaspainettuna on soundi liian diskanttipitoinen ja vastaavasti pedaali yläasennossa on soundi liian tunkkainen. Tosin esimerkiksi tuo alaspainetun pedaalin diskanttisoundi voi toimia joissain tapauksissa tehokeinona, mutta minusta Cry-Babyä on huono pitää kitaran ja vahvistimen välissä kokoajan. Itse en enää käytä wah-wah-pedaalia. Kyse ei kuitenkaan ole pelkästään "soundin-syömisestä" vaan minun tämän hetkiseen soittotyyliin ja soundimieltymyksiin ei wah-efekti sovi. EDIT: Luin kysymyksen huonosti. Tuossa sinun tapauksessasi kysymys voi tietenkin olla huonoista pattereista, mutta hyvilläkin pattereilla pedaalin ollessa tietyissä asennoissa soundista häviää liikaa yläpää. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Niskamies 17.04.2004 09:36:24 | |
---|
Lueppa JCM900:en GCB-85 arvostelu, sieltä löytyy pari hyvää modia. Ja trubypass auttaa diskanttien katoamiseen. Sbassossa on neljä kieltä. |
kunnasja 17.04.2004 14:47:44 | |
---|
Jos soundi hiljenee pedaalin ollessa pois päältä, ovat patterit vähissä. Muistathan aina ottaa input-piuhan pois jakista, kun et soita! Jos patterit ovat kunnossa, ei itselläni ainakaan aikanaan ollut ongelmia soundin vääristymisen kanssa. Wahisoundi oli sinänsä ok niin kauan kun en tiennyt paremmasta - eli kunnes vaihdoin Morley:yn. Nyt en voisi kuvitellakaan enää palaavani perus itkupilliin, sen verran kehno on sen soundi kun vertaa Bad Horsie:en. Visit http://www.helionprog.com |
Crybaby söi ainakin minulla soundia pois päältä ollessaankin, jopa minun puukorvani kuuli sen yläpään häviämisen aika hyvin. True bypass auttaa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Huevos 17.04.2004 15:28:01 | |
---|
eiks wah ole periaatteessa vaan eq? ei luulis olevan kovin hankalaa muuttaa sen Q curvea sen verran, että se sweep on pienempi. varmaan jokanen soitinliikkeen korjaaja osaa kikkailla, jos tosiaan pidät siitä soundista raivona. |
makoskela 17.04.2004 16:00:21 | |
---|
Crybaby söi ainakin minulla soundia pois päältä ollessaankin, jopa minun puukorvani kuuli sen yläpään häviämisen aika hyvin. True bypass auttaa. Samma här. Jännä juttu, kun ulkoisen virtalähteen korvasi tavallisella nappipatterilla niin hävikki oli pienempi... 'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?' |
Geetar 17.04.2004 19:21:19 | |
---|
True By pass on varmaan se vastaus minulle.. missäs sellaisia saa teetettyä ja mihin hintaan?? Keep practising |
makoskela 17.04.2004 19:43:41 | |
---|
True By pass on varmaan se vastaus minulle.. missäs sellaisia saa teetettyä ja mihin hintaan?? Jos uskallusta riittää, niin tee se itse. Ei ole paha rasti, ohjeet löytyy googlettamalla. Pieni kolvausprojekti silloin tällöin pitää miehen nöyränä. 'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?' |