Dinorocker 22.04.2012 15:28:58 | |
---|
Turbo!!! |
Andy Six 22.04.2012 17:11:20 (muokattu 22.04.2012 18:13:05) | |
---|
Gabe: Näköjään.. vähän kuitenkin arveluttaa. Olis ainakin pakko päästä hypistelemään ja vähän juttelemaan tuollaisen omistavan kanssa. Onko kellään teistä kokemusta moisesta otelaudasta? Mitä haluat tietää...? http://muusikoiden.net/dyn/users/99012.jpg ...And if I were a gambler, you know I'd never lose....If I were a guitar player,
Lord, I'd have to play the blues........ |
Gabe 22.04.2012 18:30:26 | |
---|
Andy Six: Mitä haluat tietää...? http://muusikoiden.net/dyn/users/99012.jpg Katsos, löytyihän niitä! Eli lähinnä miten tuo kestää ajan hammmasta? Miten olet hoitanut? Onko ollut ongelmia? Miltä tuntuu normipuuhun verrattuna vai huomaako eroa? Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Andy Six 22.04.2012 18:50:27 (muokattu 23.04.2012 23:30:16) | |
---|
Gabe: Katsos, löytyihän niitä! Eli lähinnä miten tuo kestää ajan hammmasta? Miten olet hoitanut? Onko ollut ongelmia? Miltä tuntuu normipuuhun verrattuna vai huomaako eroa? Ajan hampaasta en osaa sanoa,kun tuo on ollut mulla kuukauden...=) Ihan olen pyyhkinyt Dr Stringfellow-puhdistusaineella kielien vaihdon yhteydessä...En usko öljyämisestä olevan hyötyä,materiaali kun ei ole huokoista...Mitään ongelmia lauta ei ole mulle tuottanut...Jos verrataan vaikka ruusupuuhun,tuo on liukkaampaa,ei huokoista ja tummempaa,ulkonäöstä näkee läheltä katsoen,että kyse on synteettisestä materiaalista eikä puusta ...Satulan aion vaihdattaa luu-tai tusq-satulaan,muuten keppi on aivan mainio peli...Tuo matala hinta verraten ES-kolmekolmeviitoseen johtuu ainakin tasakantisuudesta ja pienemmästä koverretusta rungosta,kuten Illu jo edempänä mainitsi..Lisäksi otelaudan materiaali ja se,että Midtown on Gibson USA,ei custom shop,kuten Essit ovat...Mutta minulle tämä on mainio peli,en tiedä mitä mieltä oikeat soittaja-sedät ovat....=D ...And if I were a gambler, you know I'd never lose....If I were a guitar player,
Lord, I'd have to play the blues........ |
Rämppy 22.04.2012 19:28:44 | |
---|
Hypistelin tuossa männä viikolla lähipuodissa uusia Classic Custom Les Pauleja. Niissähän on tämä paahdettu (tai baked) vaahteraotelauta. Näytti ihan nätiltä ja tuntui hyvältä sormiin tuo otelauta. Akustinen soundi oli oikein hyvä, sähköllä en testannut. Onkos näistä otelaudoista kellään jo kertynyt varsinaista soittokokemusta? Ai niin, asiaan...mulla on 335 ja kaikki on hyvin. Tuo essi suorastaan inspiroi vanhaa 7endermiestä hakemaan vähän uutta kulmaa soittamiseen. Tummahko kuva on profiilissa. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Rämppy: Niissähän on tämä paahdettu (tai baked) vaahteraotelauta. Näytti ihan nätiltä ja tuntui hyvältä sormiin tuo otelauta. Akustinen soundi oli oikein hyvä, sähköllä en testannut. Onkos näistä otelaudoista kellään jo kertynyt varsinaista soittokokemusta? Mulla on Les Paul Juniorissa jonka olen jo aiemmin ostanut tuo paahdettu vaahtera elikkä Baked Maple, joka on siis todella kuuman uunin läpikäynyt vaahtera. Soundipuolella tulee sen myötä pitkä ja pureva sustain, kirkkaat ylä-äänet ja vahvat keskialueet. Tykkään itse tosi kovasti, mukava soittaa ja helppo pitää puhtaana ja aika kestävä puu myös, kesti taaperon yllätyshyökkäyksen ainakin mikä on merkittävä meriitti :D Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Gabe 23.04.2012 10:41:35 | |
---|
Andy Six: Ajan hampaasta en osaa sanoa,kun tuo on ollut mulla kuukauden...=) Ihan olen pyyhkinyt Dr Stringfellow-puhdistusaineella kielien vaihdon yhteydessä...En usko öljyämisestä olevan hyötyä,materiaali kun ei ole huokoista...Mitään ongelmia lauta ei ole mulle tuottanut...Jos verrataan vaikka ruusupuuhun,tuo on liukkaampaa,ei huokoista ja tummempaa,ulkonäköstä näkee läheltä katsoen,että kyse on synteettisestä materiaalista eikä puusta Ok, tuo vaikuttaisi tosiaan muuten oivalliselta lisältä kokoelmaan. Ainoastaan tuo pitäisi selvittää miten tuo synteettinen otelauta reagoi vuosien kulumiseen. Toisaalta kaipa ne ovat sen selvittäneet... Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Pancake 23.04.2012 11:54:33 | |
---|
Sanpa viimein kahlattua ketjun läpi. Kauhea GAS vain pukkaa päälle, kaikki G:t olis niin kivoja. Iteltä löytyy -95 Studio, jossa nykysin EMG:n mikit. Hyvä soitin. Ennen kesää pitäis kuitenki teettää perushuolto. Ykköskepin paikan nappas viime kesänä taloon tullu Traditional Pro vintage sunburstina. Aivan loistava peli: viimeistelystä tai mistään muustakhaan ei miinuksia voi antaa. Joku G pitäis saaha P90:llä ladattuna. Olisko hyviä vinkkejä? |
Mandarax 23.04.2012 12:30:47 | |
---|
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Numb 23.04.2012 12:33:06 | |
---|
Pancake: Joku G pitäis saaha P90:llä ladattuna. Olisko hyviä vinkkejä? P90 SG on äreä peli. Jos SG:stä tykkää. Ittelläni "P90":t Flygarissa :) Terv. Kikki Hiiri |
Gabe 23.04.2012 12:48:05 | |
---|
Pancake: Joku G pitäis saaha P90:llä ladattuna. Olisko hyviä vinkkejä? Les Paul Juniorin ostin varakepiksi mutta nykyään tulee soiteltua eniten, simppeli rock työkalu. Ja SG kahdella P90:sellä kuullostaa ihan törkeän hyvältä. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
RamoQ 23.04.2012 17:20:40 | |
---|
"Nobody boogie like the boogieman" |
nisumaka 23.04.2012 20:25:53 | |
---|
Onpas muutoin vuodenaika vaikuttanut, ainakin mulla. Pitääkin kääntää taas vähän kaularautaa. |
VIPMetal 23.04.2012 23:28:45 | |
---|
Mandarax: , tosin P90:t taisi olla vain noissa 60's -kaulaprofiilimalleissa (50's sitten humppareilla) Tämähän tässä hiertääkin!! =/ Haluais 60's kaulan ja humpparit. Räkkimiehiä jo vuodesta 2000. |
Mandarax 23.04.2012 23:33:24 | |
---|
VIPMetal: Haluais 60's kaulan ja humpparit. Kuin myös - ratkaisin asian hommaamalla LP Standardin 60's kaulaprofiililla. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Andy Six 23.04.2012 23:33:50 | |
---|
...All the Way from Memphis... |
Lonesome 24.04.2012 15:38:17 | |
---|
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
fox 24.04.2012 15:41:26 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/99071.jpg Kapee ja nopee kaula, kaikki on ollu hyvin tuolt 70-luvun lopuilta asti. Vähän on neitiin tullu kolhua ja nuhjaantumista, mutta hyvin on menny. Folkrokkikeikkaakin on takana, ja vaikka mitä. |
VIPMetal 24.04.2012 18:03:28 | |
---|
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000. |
Andy Six 24.04.2012 18:53:05 | |
---|
VIPMetal: No saahan niitä rahalla, mutta olis kiva saada edullisesti... Toki olisi.....Mielellään ilmaiseksi....;D ...All the Way from Memphis... |