Aihe: Elokuvia, joita et ole pystynyt katsomaan loppuun asti
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Miikss
20.03.2012 01:30:38 (muokattu 20.03.2012 01:33:05)
dixi19: Fountain tosin on tulkittavissa aika helposti niin, että siinä ei ole mitään fantasiaa tai paranormaalia, tosin monet tuntuvat jumittuvan heti siihen löytöretkiosioon tai avaruuskuplaan ja ajattelevat leffan automaattisesti olevan aikamatkustus-scifiä.

Se Fountainissa olikin vikana, että kun siitä riisuu kaiken tuon härpellyksen pois päältä, kyseessä on tylsä ja ennalta-arvattava peruselokuva. Henkilöt jäi paperinohuiksi itselle, eikä paljoa kiinnostanut miten niille käy.

Se kertoo jo paljon, että en muista yhtään mitään elokuvan juonesta. Niitä hämäriä puukohtauksia vaan jäi mieleen, mutta ei niin mitään käsitystä mitä muuta siinä leffassa tapahtui. Muistan vaan, että ei ollut mitenkään kovin mahtava juoni.

WanhaWihtahousu: Tämä postaus aiheutti kylmiä väreitä. HUONOLLA TAVALLA.

OMFG!
Jeweli
20.03.2012 12:37:03
CountX: Miulta ei jäänyt kesken, mutta itkin vuolaasti pentuna kun katsoin Karhun. Siinä kun pahat metsästäjät murhaa sen karhunpennun emon. Siat saatana! Samanlainen tarina oli myös jossain lasten piirretyssä, mutta en muista enää mikä se oli. Itketti joka tapauksessa. Sit yksi Karvis-elokuva herkisti. Siinä Osku joutuu rankkurille ja se meinataan lopettaa. Se oli kammottava kohtaus josta jäi traumoja.

Jos puhut tästä leffasta http://www.imdb.com/title/tt0095800/ niin sen pennun emo jää alussa ison kivenlohkareen alle kaivaessaan mehiläispesää ja kuolee. Se kohtaus on kyllä yksi riipaisevimmista, jonka olen nähnyt. Ajatuskin siitä meinaa saada itkemään.
Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira
Ed_Guy
21.03.2012 03:47:23
Ei kylläkään elokuva, mutta sarja. Eli Babylon 5:n jälkeen tullut Crusade. Ei vaan kyennyt, kun oli niin hirveetä ripulia. Tosin kyseisen sarjan taustoja luettuani ymmärrän kyllä miksi jaksot on tommosta shaibaa ja miksi sitä tuli vaan 13 jaksoa. Kesken silti jäi.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
BMF
21.03.2012 08:39:56
Jeweli: Jos puhut tästä leffasta http://www.imdb.com/title/tt0095800/ niin sen pennun emo jää alussa ison kivenlohkareen alle kaivaessaan mehiläispesää ja kuolee. Se kohtaus on kyllä yksi riipaisevimmista, jonka olen nähnyt. Ajatuskin siitä meinaa saada itkemään.

Samaa olin tulossa sanomaan, että jonkun kivivyöryn alle jäipi. Muistan tuon joskus kesselinä kanssa katsoneeni.
Beat your dick like it owes you money.
Ritsku
21.03.2012 18:17:07
Karipiirto: Jellonakuninkaan ymmärtäisin kun en saata itsekään katsoa mutta Basil? :S

Hei, puhuin nyt siitä alusta :---D muuten koko leffanhan on yks kakka, mutta se hiiri-isä... voi ei, mikä raasu! :( Ja leijonakuningas itkettää kans armottomasti.
Ritsku
21.03.2012 18:20:26
CountX: Miulta ei jäänyt kesken, mutta itkin vuolaasti pentuna kun katsoin Karhun. Siinä kun pahat metsästäjät murhaa sen karhunpennun emon. Siat saatana! Samanlainen tarina oli myös jossain lasten piirretyssä, mutta en muista enää mikä se oli. Itketti joka tapauksessa. Sit yksi Karvis-elokuva herkisti. Siinä Osku joutuu rankkurille ja se meinataan lopettaa. Se oli kammottava kohtaus josta jäi traumoja.

Sit hei Babar-norsussa on kans kauhee, ku se äiti-norsu ammutaan ja se Babar etsii sit sitä äitiä ja itkee. Nyyyhh. Ja Bambi, ääh :(
Karipiirto
21.03.2012 21:08:49

Ritsku: Hei, puhuin nyt siitä alusta :---D muuten koko leffanhan on yks kakka, mutta se hiiri-isä... voi ei, mikä raasu! :( Ja leijonakuningas itkettää kans armottomasti.

Ei kun mä tarkoitin just että miten se nyt niin surullinen on kun leffassahan on onnellinen loppukin. Sitäpaitsi itse pidän Basilista, joskin saattaa johtua siitä että vahtasin sen ekan kerran penskana semmoiseen rakoon kun Sherlock Holmes oli kovassa nosteessa omalla listallani. :)
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Ritsku
24.03.2012 08:16:56
Karipiirto: Ei kun mä tarkoitin just että miten se nyt niin surullinen on kun leffassahan on onnellinen loppukin. Sitäpaitsi itse pidän Basilista, joskin saattaa johtua siitä että vahtasin sen ekan kerran penskana semmoiseen rakoon kun Sherlock Holmes oli kovassa nosteessa omalla listallani. :)

En tiedä, mikä siinä on. Ehkä se hiiri-isä viiksiensä kanssa muistuttaa niin paljon omaa isääni, että sen kohtalo (vaikkakin päättyy onnellisesti) alkaa surettaa jotenkin alitajuisesti ja sit padot vaan armottomasti murtuu aina :D Ihmeellinen tämä ihmisen mieli.
rokiroki
28.03.2012 00:10:39
Matrix...... ei vaan kosketa mua
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
kyseinen
28.03.2012 08:40:09
rokiroki: Matrix...... ei vaan kosketa mua

Sama, oli liian hapokas mullekin.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
TaikuriHärvä
22.04.2012 17:31:24 (muokattu 22.04.2012 17:32:11)
Röntgen-Jeesus: Conanin uusintaversio. Alkuperäisestäkään en isommin välitä mutta siinä on Arska ja vähän parempi tunnelma. Tämä uus näyttelijä on niinku joku kehitysvammanen.

Enemmänhän siinä uudessa taitaa alkuperäistä Conan barbaaria olla kuin Arnoldin kuvassa.
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
Röntgen-Jeesus
22.04.2012 19:07:56

KaleviHärvä: Enemmänhän siinä uudessa taitaa alkuperäistä Conan barbaaria olla kuin Arnoldin kuvassa.

No eniveis, paska leffa oli joka tapauksessa.
Rob Halford on homo.
AP
22.04.2012 20:24:27
Elviksen elokuvaura oli kunniakas ihan alussa ja ihan lopussa mutta niin miehen fani kuin muuten olenkin, niin pari-kolme noita 60-luvun rahastushuttukomedioita on jäänyt kesken. Harum Scarumia taisin jaksaa puoli tuntia.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
CountX
22.04.2012 21:52:33
Jeweli: Jos puhut tästä leffasta http://www.imdb.com/title/tt0095800/ niin sen pennun emo jää alussa ison kivenlohkareen alle kaivaessaan mehiläispesää ja kuolee. Se kohtaus on kyllä yksi riipaisevimmista, jonka olen nähnyt. Ajatuskin siitä meinaa saada itkemään.

Ai perhana! Seison korjattuna. Ilmeisesti olen sotkenut mielessäni Karhun ja mainitsemani piirretyn jossa kyllä poikasen emo tapetaan. Kestäisköhän tuota näin aikuisena katsoa jos hommais dvd:nä? Pelottaa, että lapsuuden traumat tekee paluun.
Whatever you got, I'm against it.
mpekkanen
24.12.2012 05:42:17
waynes world oli niin huono että joutui lähtemään elokuvateatterista kesken kaiken.näin ei ole tapahtunut minkään muun elokuvan kohdalla.toki paskoja leffoja on muitakin ja on keskenkin varmasti jäänyt,mutta tämä on ainoa mikä nyt tulee mieleen,ettei ole pystynyt teatterissa olemaan.onhan tämä elokuva varmaan 20 vuotta vanha ja kun se tulee ensimmäisenä mieleen niin kyllä sen täytyy olla todellakin huono.pitäisiköhän tätä yrittää joskus oikein kokonaan katsoa,että voisi sitten sanoa olleensa oikeassa.zapan 200 motellia on kanssa sellainen että on kesken jäänyt vaikka olen parikin kertaa yrittänyt.sitä en kuitenkaan ole missään teatterissa yrittänyt.saattaispa tulla jotain muitakin mieleen jos oikein ajan kanssa miettis.
taitaa paskimmat tekeleet löytyä näistä joissa musiikkia sotketaan mukaan.vanhoja kotimaisia elokuvia on varmaan satoja mitä ei pysty katsomaan millään lääkityksellä.puheesta ei saa mitään selvää,vaikka puhuvat suomea,ja musiikki tulee niin kovaa että vuokra-asunnosta saa häädön jos pitää sellaisella volumella että sen epäselvän puheen kuulee.tämä vika muuten vaivaa kotimaisia elokuvia edelleen.
Herrah
24.12.2012 11:01:39
mpekkanen: waynes world oli niin huono että joutui lähtemään elokuvateatterista kesken kaiken.näin ei ole tapahtunut minkään muun elokuvan kohdalla.toki paskoja leffoja on muitakin ja on keskenkin varmasti jäänyt,mutta tämä on ainoa mikä nyt tulee mieleen,ettei ole pystynyt teatterissa olemaan.onhan tämä elokuva varmaan 20 vuotta vanha ja kun se tulee ensimmäisenä mieleen niin kyllä sen täytyy olla todellakin huono.pitäisiköhän tätä yrittää joskus oikein kokonaan katsoa,että voisi sitten sanoa olleensa oikeassa.

No mitä helvettiä
huonoa joulua sulle!!
Saappineste
24.12.2012 12:32:46
Ocean eleven oli vielä hyvä. Mutta ne seuraavat. Aivan käsittämättömän tylsää ja ennalta-arvattavaa skeidee. Saman voi kyllä sanoa myös valtaosasta bondpätkistä.
hyllevi
24.12.2012 14:14:21
The Illusionist. Muistelin että kyseessä on laatuleffa, mutta noin puolivälin paikkeilla vain keitti yli. Ehkä siksi että jouduin aiemmin katsomaan ohjaaja Neil Burgerin uudemman elokuvan Limitlessin kahdesti vuorokauden sisään ja se on jättänyt minuun pysyvät traumat, mutta silti katsoin sen silti loppuun asti, vaikka ei siinäkään leffassa päätä eikä häntää ollut sen enempää kuin minun kirjoituksissanikaan. Ehkä siksi että Edward Nortonin naama ärsytti, dialogi oli kehnoa ja käsikirjoituksen tynkä ihan paska. Ehkä minulla oli vain huono päivä. Burgerilla on kykyä luoda ihan näyttäviä visuaalisia kuvia noin viiden sekunnin ajan, joskus jopa useamman kerran elokuvan aikana, mutta hyi saatana. Tästä lähtien katson jokaisen burgerini ennakkoluuloisesti ja vain siksi että voin dissata sen myöhemmin.
daredevil
24.12.2012 17:26:31
oceans 13 tuli eilen telkkarista ja ei kyllä kerta kaikkiaan pysty katsomaan loppuun.. Koko ajan vaan miettii että miksi tällainen elokuva yleensä on edes tehty. Sama juttu bond elokuvien kanssa.. ehkä nuorempana jaksoin niitä katsoa mutta nykyään ne tuntuvat ihan järjettömiltä rytyytyksiltä, on kysymyksessä sitten Doctor No tai Quantum of Solace.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)