Aihe: Zildjian Z Custom Power Ride 20 tuumaa
1
helma29
20.04.2012 16:54:45

Morons!

Pakko tulla heti, lapsenmielisellä innostuksella, purkamaan tunteita kaikkien iloksi!

Olen ollut aina Paiste-mies, kunnes Stagg-merkkiset pellit rantautuivat Suomeen.
Myin Paiste 1000-sarjan Rudet pois, jotka vierailivat Lord:in ekalla levylläkin, Stagg:hin.

Olin hyvin tyytyväinen vaihtooni.

Sitten bongasin ameriikkalaisen Saluda-merkkisen symbaalivalmistajan; myin Stagg:it pois ja hommasin ne; ja tyytyväisyys kasvoi.

Kuitenkin Rude-sarjasta luopuminen hieman kaiversi ja halusin ostaa vielä riden ja löysinkin 2002-sarjan Power Ride:n ja olin tyytyväinen; ennen tätä hankintaa laukkapellin virkaa hoiti 3000-sarjan reflector Power Ride.

Sitten kävin Prismassa ja bongasin Juliet Jonesin Sydän-yhtyeen kaksi CD:tä todella kohtuullisella hinnalla (ostin pois) ja niitä kuunnellessani muistui mieleeni Zildjian Z-sarjan "hevipellit".
Joskus olin soittanut ko. sarjan rideä Juice Leskisen ETC-yhtyeen lämppärinä ja kovasti oli pelti jäänyt mieleeni järkyttävällä ping-äänellä. Juliet Jonesin Sydän-yhtyeen rumpali käytti samaista sarjaa kultaisella 80-luvulla, voin olla väärässäkin, mutta .. ainakin ping-ääni on hyvinkin kuuluva näillä ostamillani levyillä.

Noooh. Sitten oli pakko saada Zildjian Z Custom Power Ride, koska Rudestani ko. ping on Paistemaisen pehmeä. Ostin Zetan ja äsken hain sen matkahuollosta. Kyllä on kivaääninen kaveri. Ping-pitää kuulua ja pelti jopa krässääntyy ihan kivasti.

Juu. Totta. (varmaan) Z-sarja on äänekkääseen rokkiin ja heviin, mutta minä tykkään :)

/ Pappa
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista, ei välttämättä aina siitäkään.
ferodoz
22.04.2012 10:54:12 (muokattu 22.04.2012 10:55:01)

paistemaisen pehmeä

Naurahdus. :) mutta mainiota jos itse pidät, koska se on tärkeintä.
www.suhdelukucoverband.fi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)