Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 540 41 42 43 44112 113 114 115 116
m.mesia
21.04.2012 12:15:05
Harvinaisen hajuttoman finaalilähetyksen jälkeen onkin hyvä hehkuttaa jenkkiversiota. Suosittelen ehdottomasti katsomaan, jenkkipaatostakin todella vähän verrattuna american idoliin yms. Plussana vielä Aguileran avonainen kaula-aukko joka jaksossa ;)

Tässä vielä paras veto ennen semifinaaleja: http://www.youtube.com/watch?v=BT8QpLBjJt4

Huuhhhuh!
Rhapa
21.04.2012 13:14:28
Boltsa: Herrasen ekaa sinkkua: https://www.facebook.com/herraherranen/app_178091127385

Ei muuten yhtään pöllömpi biisi.
Stiiq
21.04.2012 13:18:41 (muokattu 21.04.2012 13:19:12)
Boltsa: Herrasen ekaa sinkkua: https://www.facebook.com/herraherranen/app_178091127385

Hyvä biisi. Lahjakas miäs.

m.mesia: Tässä vielä paras veto ennen semifinaaleja: http://www.youtube.com/watch?v=BT8QpLBjJt4

Ja ei jeesus tätä kylmien väreiden määrää.
Take away obsolete papers, they want me but I don't need them
Tupuna
21.04.2012 13:25:51
Stiiq: Hyvä biisi. Lahjakas miäs.
Ja ei jeesus tätä kylmien väreiden määrää.

Cee-Lo on muuten ihan järjettömän hyvä laulaja (valmentaja Voice of USA:ssa). Aika kovat valmentajat!

Eilisestä: nyt on pakko sanoa, että Saara Aalto oli kovin. Vaikka en ole vedoistaan tykännyt aiemmin yhtään! Yllättävää. Saaran oma biisikin oli hemmetin hyvä!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
jazzmies
21.04.2012 13:29:24
Työpaikallani, Pop & Jazz Konservatoriossa, päättyi eilen viikon pituinen festivaali, jossa iltaisin oli tarjolla mahtavia opinnäytekonsertteja. Niistä 3/4 oli vieläpä huikean hyvin laadittuja sävellyskonsertteja ja päälle vielä oma konserttini minun ja Rob Dominisin kappaleista. Tämmöinen TV-karaoke tuntuu todella turhanpäiväiseltä resurssien hukkaamiselta, kun ihmiset voisivat mennä paikan päälle nauttimaan merkittävämmästä tekemisestä.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Johnny Buzz
21.04.2012 13:33:40 (muokattu 21.04.2012 13:33:56)

jazzmies: Tämmöinen TV-karaoke tuntuu todella turhanpäiväiseltä resurssien hukkaamiselta, kun ihmiset voisivat mennä paikan päälle nauttimaan merkittävämmästä tekemisestä.

Ai niin kuin vaikka sun biiseistä? Melkoisen subjektiviinen kokemus tuo "merkittävämpi tekeminen". Toi teikäläisten snobismi on kyllä skeidaa että.
Tupuna
21.04.2012 13:37:46
Jeps, ja komppaan sitä, että Eveliina Tammenlaakso oli kyllä täysin omaa luokkaansa. Noin nuoreksi tytöksi mieletön itseluottamus vetää niitä biisejä mitä vetikään.

Mikko Herrastakin on vähän ikävä. Voi sitä ammattitaitoa, pakottamatonta äänenkäyttöä ja posketonta meininkiä!

Tuossa kisassa oli niin monta hyvää laulajaa ettei ikinä. Laulajathan olivat tosin puoliammattilaisista ammattilaisiin pääosin, ja Idols-osanottajia selkeästi vanhempia (muutamaa child prodigya, kuten Eveliinaa lukuun ottamatta). Se teki tästä kisasta mielenkiintoisen aikuiseen makuun.

Kaikki musa-alalla työskentelevät tuttuni ovat olleet kisasta ja bändistä pähkinöinä. Hyvä!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
jazzmies
21.04.2012 14:12:35
Johnny Buzz: Ai niin kuin vaikka sun biiseistä? Melkoisen subjektiviinen kokemus tuo "merkittävämpi tekeminen". Toi teikäläisten snobismi on kyllä skeidaa että.

Ei, vaan kuuntelemaan musiikkia livenä mainostajien tukemisen sijasta.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Lennu
21.04.2012 14:21:19

jazzmies: Ei, vaan kuuntelemaan musiikkia livenä mainostajien tukemisen sijasta.

Mä kyllä ymmärsin, mutta kaikkihan mitä sä sanot täällä on aina snobismia ja ylimielistä trollaamista.
no is any good musics maked anymore...
jazzmies
21.04.2012 14:23:41
Lennu: Mä kyllä ymmärsin, mutta kaikkihan mitä sä sanot täällä on aina snobismia ja ylimielistä trollaamista.

Tietysti, olenhan elitisti useimpien mielestä. Yritin vain sanoa, että VoF tuntui todella valjulta luovan livemusiikin jälkeen kammottavine kappaleinee.
ewq
21.04.2012 14:50:33
Aalimupina:
Mä en kyllä ole kovinkaan paljo merkittävää tekemistä kuullut musaoppilaitosten sisällä sen 10 vuoden aikana, mitä olen ko. paikoissa opiskellut. Mutta hyvä jos susta tuntuu siltä, että oppilaitoksessasi tehdään merkittävää taidetta.

Jep. The Voice of Finland on kuitenkin taidetta parhaimmillaan. Puoleentoista minuuttiin tiivistetyt biisit (esim. Final Countdown! TROLOLOOOO), tv-laulukilpailu.. Taidetta parhaimmillaan.

Viihdyttävää katsottavaahan ko. ohjelma on ollut, mutta en minä ainakaan itse musiikillisesti hirmuisia kiksejä siitä saanut. Telkkarin kattominen on telkkarin katsomista ja konserttien kuuntelu konserttien kuuntelua. prkl.
Aalimupina
21.04.2012 14:55:09
ewq: Jep. The Voice of Finland on kuitenkin taidetta parhaimmillaan. Puoleentoista minuuttiin tiivistetyt biisit (esim. Final Countdown! TROLOLOOOO), tv-laulukilpailu.. Taidetta parhaimmillaan.

Ööö... Väitinkö jossain vaiheessa, että VOF on merkittävää tekemistä?
jazzmies
21.04.2012 15:02:07
Aalimupina: Ööö... Väitinkö jossain vaiheessa, että VOF on merkittävää tekemistä?

Et. Mutta missä tapahtuu merkittävä tekeminen?
Alpha
21.04.2012 15:06:25
jazzmies: Et. Mutta missä tapahtuu merkittävä tekeminen?

Ämnetissä.
Lennu
21.04.2012 16:15:05

Alpha: Ämnetissä.

Nauroin ääneen.
no is any good musics maked anymore...
sirdickyj
21.04.2012 20:10:21 (muokattu 21.04.2012 20:37:23)
Tupuna: Jeps, ja komppaan sitä, että Eveliina Tammenlaakso oli kyllä täysin omaa luokkaansa. Noin nuoreksi tytöksi mieletön itseluottamus vetää niitä biisejä mitä vetikään.

Mikko Herrastakin on vähän ikävä. Voi sitä ammattitaitoa, pakottamatonta äänenkäyttöä ja posketonta meininkiä!

Tuossa kisassa oli niin monta hyvää laulajaa ettei ikinä. Laulajathan olivat tosin puoliammattilaisista ammattilaisiin pääosin, ja Idols-osanottajia selkeästi vanhempia (muutamaa child prodigya, kuten Eveliinaa lukuun ottamatta). Se teki tästä kisasta mielenkiintoisen aikuiseen makuun.

Kaikki musa-alalla työskentelevät tuttuni ovat olleet kisasta ja bändistä pähkinöinä. Hyvä!

Silti parhaat laulajat ovat poissa tosta kisasta.

Ja noiden kisaajien hyvyys johtuu siitä että noissa kisoissa on totuttu niin huonoon tasoon yleensä.
It's the singer, not the song.
Epämuusikko
21.04.2012 20:47:06
Jormaz: Liikaa lyhyitä viestejä. Kaipaisin sellaisia pitkiä syväluotaavia analyysejä ihmisiltä joilla on keskimääräistä parempi musiikkimaku.

Tämä huvitti riutunutta olemustani.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Osteri
21.04.2012 21:40:50 (muokattu 24.04.2012 21:19:43)
Jaahas... enpä ollut huomannutkaan että täällä piilottelee ajankohtaisen musaohjelman keskustelu.

Mä olen kyllä pitänyt kovasti tuo Saara Aallon lauluäänestä ja esityksistä. Oikein piristävää nähdä tämän tason kyky täällä Suomessa. Muutenkin meikäläiselle maistuu naislaulajat jotka harmillisesti Suomessa jää jotenkin marginaaliin; Astrid Swan, Sansa ...jne...
Voice-kisassa oli hyviä myöskin Lotta Lene ja Karoliina Kallio. Krista Siegfridsiä olisin kiinnostunut kuulemaan enemmänkin. Vaikka biisit oli aika kuraa niin äänessä oli jotain kiinnostavaa. Eveliina Tammenlaakso on myös mielenkiintoinen nuori laulaja, josta uskon että kuullaan myöhemmin enemmän. Hyvä sound, mutta ääni ei vielä niin kypsä 16-vuotiaalla.

Pat Benatar kolahti joskus takavuosina ja siitä lähtien on mimmilaulajat ollu aika kiinnostava juttu. Muutamalla bändillä itsekin päässyt daameja säestämään ja sehän on hienoa. Nyttemin soitellaan ihan äijäporukalla.

Voice on nyt nähty, mutta kyllä tuo Saara Aalto täytyy jossain käydä ihan keikalla katsastamassa. Vaimokin patistaa.....ja tulee tietysti mukaan.
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
trashjones
22.04.2012 11:51:20
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)