Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 539 40 41 42 43112 113 114 115 116
Aalimupina
20.04.2012 22:53:19
Mutta mikä tärkeintä: JAZZMIÄS OLI OIKIASSA!!!!!!!!!
sepisti
20.04.2012 23:11:02
jjsound: Hyvä stunt-laulaja myös, pikkusen vaan vahingossa jäänyt autotune kuulumaan...

Kyllä se minusta veti ihan livenä. Bändikin soitti taustalla... Autotunea voi käyttää myös livenä.
Lennu
20.04.2012 23:17:18

Aalimupina: Mutta mikä tärkeintä: JAZZMIÄS OLI OIKIASSA!!!!!!!!!

Tottakai se on oikeassa, se on pedagogi.

Saara on ihan söpö. Mutta sillä oli taas tänään sellasia creepyjä "suunnittelen tässä murhaa" -ilmeitä, jotka aina pelottaa, että ne räjähtää semmosiksi instant psykooseiksi, jossa silmät kääntyy ympäri ja se alkaa ulisemaan maanisesti. Hyrr hyrr.

Ei se kyllä Saaran vika ole, se on vaan samantapainen kuin yksi tuttu lapsuudesta, joka aiheutti mulle paskahalvauksen kohtauksellaan. Tiesi aina, kun ilme meni keskittyneeksi alta kulmain tuijottamiseksi, niin kohta vilkkuu valkuaiset ja puhutaan kielillä.
no is any good musics maked anymore...
jazzmies
20.04.2012 23:17:36
Aalimupina: Mutta mikä tärkeintä: JAZZMIÄS OLI OIKIASSA!!!!!!!!!

Jälleen kerran, valitettavasti ;)
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Aalimupina
20.04.2012 23:20:19
Lennu: Tottakai se on oikeassa, se on pedagogi.

Niin oon mäkin... Mutta olin väärässä. Jazzmiäs on siis parempi pedagogi.
oulukyllosa
20.04.2012 23:53:53

Mikä lie Mikon markkinarako tässä maassa? Amerikan rokin ystävät kuuntelee amerikkalaista artistia. Saara liian hyvä Suomeen mutta liian huono ulkomaille. Jos tästä kisasta saa euroja suomesta irti niin Jesse, Loirin jalanjäljissä. Kimiä en ymmärrä ollenkaan.
Tilaa CCR:ää oululaisiin bileisiisi: www.kopotrulez.com
Vaihtovirta
20.04.2012 23:55:36
Jaa notta näin sitten..esitysten jälkeen olin varma että Jesse vie koko jaskan..no samapa tuo, finaalista oli ihan sama kuka vie..enemmän vituttaa että koittavat seuraavallekin tuotantokaudelle löytää yhtä hyviä laulajia..
Janizio
21.04.2012 00:38:00
Oikein se meni tän illan perusteella

Onnea Mikko. Mikkon tasaisuus oli valttia tänä iltana

Cover biisit ratkas tän leikin. Se oli nyt Saaralta se kiree veto jota ootte parjannut. Jotain siinä olis pielessä ja jopa aika pahasti. Heikoin suoritus Saaralta kisassa ja selkeesti.

No jos oli cover biisi heikko niin muutos toiseen vetoon ja omaan biisin oli ihan huima. Omaa biisi oli taas vastaavasti illan kovin ja upein suoritus. Kiereys katosi kuin tuhka tuleen. Se taas oli sitä Saara parhaimmillaan ja kyllä näki, että kenen kynän jälki biisissä oli. Sopi kuin nakutettu ja oli vielä pelastaa koko kisan, mutta ei ihan riittänyt.
Guitarwall
21.04.2012 00:44:48

oulukyllosa: Mikä lie Mikon markkinarako tässä maassa? Amerikan rokin ystävät kuuntelee amerikkalaista artistia. Saara liian hyvä Suomeen mutta liian huono ulkomaille. Jos tästä kisasta saa euroja suomesta irti niin Jesse, Loirin jalanjäljissä. Kimiä en ymmärrä ollenkaan.

Jenkkirockbändejä, siis juuri tätä Nickelback/Shinedown/Creed/jne. osastoa näkee todella harvoin Suomessa, et oiskohan miehen valtti sitten juuri tolla liveosastolla.
www.constantineband.net
Jormaz
21.04.2012 02:12:35
Liikaa lyhyitä viestejä. Kaipaisin sellaisia pitkiä syväluotaavia analyysejä ihmisiltä joilla on keskimääräistä parempi musiikkimaku.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
JPQ
21.04.2012 02:44:18

jessen olisi pitänyt voittaa sitten ehkä Mikko tai Kim. mutta alunperin voittajaksi toivoin Mikko Herrasta. ps. Saaran oma biisi oli kamala.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
pitsin nyplääjä
21.04.2012 04:34:28
Lastinen: Mistä tuon Barracuda-vedon voisi kuulla? Ei tullut youtubestakaan vastaan.

Tuossahan se on http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voic … land-live-3-saara-aalto-barracuda-0

Oli melkoisen laimea finaali, kun ottaa ohjelman aikasemman tason huomioon. Herrasen mukana olo olisi saattanut pelastaa vähän.
tsugaru
21.04.2012 07:16:55 (muokattu 21.04.2012 09:35:18)
Janizio: No jos oli cover biisi heikko niin muutos toiseen vetoon ja omaan biisin oli ihan huima. Omaa biisi oli taas vastaavasti illan kovin ja upein suoritus. Kiereys katosi kuin tuhka tuleen. Se taas oli sitä Saara parhaimmillaan ja kyllä näki, että kenen kynän jälki biisissä oli. Sopi kuin nakutettu ja oli vielä pelastaa koko kisan, mutta ei ihan riittänyt.

Saara astui omalla kappaleellaan satumaailmasta muiden kuolevaisten joukkoon, vähän liian myöhään vain. (Paula Koivuniemeltä ei sitten irronnut myönteistä sanottavaa tästäkään) Harmi sinänsä; tytölle olisi suonut voiton.

Sipolan esitykset siloiteltuja, mutta eivät häiriöksi asti jos meinaavat tätä alkaa radiossa renkuttamaan.
"Uni on toinen elämä". Gerard de Nerval
Lennu
21.04.2012 07:34:05

blaekie: Sä oot kyllä Lennu jännä heppu, oot sä vetäny viinaa vai dullaa tänään ? Hih, viduuks se mulle kuuluu :-)

Emmä käytä mitään substansseja, olen luonnostani kylmän analyyttinen.
no is any good musics maked anymore...
bedlam
21.04.2012 08:58:52 (muokattu 21.04.2012 09:00:00)

Lennu: Saara on ihan söpö. Mutta sillä oli taas tänään sellasia creepyjä "suunnittelen tässä murhaa" -ilmeitä, jotka aina pelottaa, että ne räjähtää semmosiksi instant psykooseiksi, jossa silmät kääntyy ympäri ja se alkaa ulisemaan maanisesti. Hyrr hyrr.

Joo, välillä niitä ilmeitä kyllä säikähtää :D Saaran oma biisi oli kyllä hyvä ja tarttuva, sen takia olisi jo voiton hälle suonut. Sipolan äänihän on loistava ja sitä olisi kuunnellutkin mielellään jos biisivalinnat olisivat olleet jotain vähän karheampia. Olis ottanut vaikka jotain Pearl Jamia tai muuta grungempaa käsittelyyn.
http://www.petrilampela.net
Bronks
21.04.2012 09:46:56

Eipä se muille voinut mennä kuin Sipolalle. Elastisen "tekijän ääni" -agitointi kiteytti hyvin sen, mistä yleisöäänestyksessä on kyse. Kun ei astu kenenkään varpaille, hoitaa vakuuttavasti tonttinsa, tarjoaa riittävästi tuttuja elementtejä ja muistaa hymyilläkin välillä, pärjää pitkälle.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että Aki Louhela oli porukan ehdottomasti TOTOin kaveri. Mahtivetoja.
Don't take me serious, I'm just playing.
Rhapa
21.04.2012 09:50:54
Bronks: Eipä se muille voinut mennä kuin Sipolalle. Elastisen "tekijän ääni" -agitointi kiteytti hyvin sen, mistä yleisöäänestyksessä on kyse. Kun ei astu kenenkään varpaille, hoitaa vakuuttavasti tonttinsa, tarjoaa riittävästi tuttuja elementtejä ja muistaa hymyilläkin välillä, pärjää pitkälle.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että Aki Louhela oli porukan ehdottomasti TOTOin kaveri. Mahtivetoja.

Vähän huvitti nämä tuomareiden kommentit, kun melkein jokaiselle laulajalle kisassa toitotettiin sitä, että kuinka hänellä on tulevaisuutta laulajana ja esiintyjänä. No, epäilen vahvasti, että suurin osa kilpailijoista tulee tienaamaan leipänsä jollakin muulla, kuin laulamisella. Mitenköhän on Akin tilanne?
Outza66
21.04.2012 11:08:31
Vaihtovirta: Jaa notta näin sitten..esitysten jälkeen olin varma että Jesse vie koko jaskan....

Joo sama vika. Oli ihan hölmistynyt olo kun lopputulos oli selvä; Jesse oli jotenkin niin ylivoimainen musiikillisesti ja sitten se ei päässyt edes kalkkiviivoille? Kyllä kansan maku on merkillinen asia, ja varsinkin tällaisessa kisassa missä lienee joskus äänestetään vain ihan jotain vastaan jne?

Itse en keksi miksi kuuntelisin Mikko Sipolaa niin kauan kun tarjolla ON Bryan Adams, Bono, The BOSS Himself jne, vieläpä aika tiheään livenä Suomessa ja Ruotsissa nykyään?

Saarasta on totta tuo että se on liian hyvä Suomeen mutta ei tarpeeksi hyvä maailmalle. Eniten mua hänen kaltaisistaan häiritsee sama kun Tarja Turusessa; ihmiset ajattelee että kun ne ei ymmärrä siitä itse mitään niin "sen täytyy olla hianoo!" ja sitten alkaa kauhea retostelu niiden "ylivoimaisilla" taidoilla jolla oikeutusta omalle fanitukselle haetaan. Eri asia on jos vaan tykkää ja kolisee kympillä; sehän on sallittua ja hyvä niin. Kuitenkin kumpikin on aika kaukana maailmantähdistä kuten Mattila, Isokoski, Celine Dion, Brightman jne.

Mutta tavallaan siis lopputuloksesta voidaan päätellä että The Voice of Finland ON se kisan mitäänsanomattomin, varmin, perässä hiihtäjä -tyylinen cover laulaja. Joka ei petä koskaan ja ei ota riskejä musiikillisesti eikä persoonana. Musiikkimaailman Pertti Perusinsinööri siis. Ehkä se kertoo meistä suomalaisista sitten jotain oleellista?
- I am hard but I*m friendly (Alannis Morisette, A Hand In My Pocket)' - I am not always strong and sometimes I*m even wrong (Shania Twain, The Woman In Me)
Boltsa
21.04.2012 12:07:28
Boltsa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)