Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Carl Martin Plexitone Suomesta?
1 2 3 4
AngieRainbow
20.04.2012 21:29:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö joku myykö mikään liike Suomessa tuota pedaalia? Haluasin ostaa uutena liikkeestä (ei oikein löydy käytettynä), mutta ainakaan Tampereen liikkeissä ei näytä olevan. En jaksaisi alkaa Saksasta tilaamaan.
 
Thanks.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
lonelyplayer
20.04.2012 21:39:45 (muokattu 21.04.2012 07:50:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolta minä sen ainakin hankin:
http://www.musicmanfinland.com/tuotteet.html?id=3/31
 
Nopeasti tuli ja muutenkin ok palvelu.
 
Pedaalista... se on mulla Pedaltrainissa ja jos kaikki spedut myyn pois...niin tämä siinä yksinään palelee, ei kavereita vierellä :)
 
Enemmän kuin hintansa arvoinen... mun mielipide.
 
Edit. ja mikään ihme ettei käytettynä löydy... Kallishan se on mutta 2 kanavaa +boost joka yksinäänkin toimii
 
AngieRainbow
20.04.2012 21:49:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lonelyplayer: Tuolta minä sen ainakin hankin:
http://www.musicmanfinland.com/tuotteet.html?id=3/31
 
Nopeasti tuli ja muutenkin ok palvelu.
 
Pedaalista... se on mulla Pedaltarainissa ja jos kaikki spedut myyn pois...niin tämä siinä yksinään palelee, ei kavereita vierellä :)
 
Enemmän kuin hintansa arvoinen... mun mielipide.
 
Edit. ja mikään ihme ettei käytettynä löydy... Kallishan se on mutta 2 kanavaa +boost joka yksinäänkin toimii

 
Huh huh... 299 euroa. Thomannilla 215. Ajattelin, että nykyään Suomesta saa Thomannin hinnoilla, mutta tämä on aika irstaan hintainen. Voisin ostaa liikkeestä tuolla 215 eurolla, mutta ilmeisesti toiveajattelua. No, taitaa taas mennä Thomann tilaukseksi.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
lonelyplayer
20.04.2012 21:57:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Huh huh... 299 euroa. Thomannilla 215. Ajattelin, että nykyään Suomesta saa Thomannin hinnoilla, mutta tämä on aika irstaan hintainen. Voisin ostaa liikkeestä tuolla 215 eurolla, mutta ilmeisesti toiveajattelua. No, taitaa taas mennä Thomann tilaukseksi.
 
Rauhallisesti ! :)
 
Lähetä heille sähköpostia ja kerro mitä haluat... uskon että vastaan tullaan.
Yksikään kotimainen musiikkiliike ei halua menettää yhtään kauppaa enään eikä varsinkaan Thomannille. Uskon että ok hinnan saat !
 
Jos et niin siten...mitä väliä...
 
AngieRainbow
20.04.2012 22:31:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lonelyplayer: Rauhallisesti ! :)
 
Lähetä heille sähköpostia ja kerro mitä haluat... uskon että vastaan tullaan.
Yksikään kotimainen musiikkiliike ei halua menettää yhtään kauppaa enään eikä varsinkaan Thomannille. Uskon että ok hinnan saat !
 
Jos et niin siten...mitä väliä...

 
Laitoin spostia, jossa sanoin, että lupaan ostaa heiltä mikäli myyvät thomannin hinnalla.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
lonelyplayer
20.04.2012 22:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Laitoin spostia, jossa sanoin, että lupaan ostaa heiltä mikäli myyvät thomannin hinnalla.
 
Ok. Pääasia kuitenkin on että ko. spedun hankit. Mitä itse olet kertonut musiikki/soundimaustasi...niin ei metsään täälä spedulla mene. Ja jos et siltikään sitten kuitenkaan pidä ja esim. torille laitat... ei siellä kaukaa keiku. Good luck !
 
AngieRainbow
20.04.2012 22:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lonelyplayer: Ok. Pääasia kuitenkin on että ko. spedun hankit. Mitä itse olet kertonut musiikki/soundimaustasi...niin ei metsään täälä spedulla mene. Ja jos et siltikään sitten kuitenkaan pidä ja esim. torille laitat... ei siellä kaukaa keiku. Good luck !
 
Jeps. En malta olla kokeilematta kuinka lähelle kunnon pleximarsun saundia tuolla pedaalilla pääsee, kun tyrkään sen Bluetone Black Face nupin eteen. Ei tietenkään samaan, mutta luultavasti ihan ok. saundi pitäisi tulla.
 
Särönupit yleensä haluavat, että ne laitetaan isolle. Tuo Plexitone on luultavasti todella hyvä makuuhuone soitteluun ja miksei myös bänditouhuun, jos ei jaksa kahta nuppia raahata.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
penatuna
21.04.2012 07:11:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Jeps. En malta olla kokeilematta kuinka lähelle kunnon pleximarsun saundia tuolla pedaalilla pääsee, kun tyrkään sen Bluetone Black Face nupin eteen. Ei tietenkään samaan, mutta luultavasti ihan ok. saundi pitäisi tulla.
 
Ilmoittele ihmeessä tänne miten pedaali pelaa Black Facen kanssa. Itselläni Bluetone Deluxe Reverb, joten varmaan aika saman kaltainen pohjasoundi kyseessä.
 
AngieRainbow
21.04.2012 12:47:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

penatuna: Ilmoittele ihmeessä tänne miten pedaali pelaa Black Facen kanssa. Itselläni Bluetone Deluxe Reverb, joten varmaan aika saman kaltainen pohjasoundi kyseessä.
 
Mä palaan asiaan jahka mulla tuo pedaali joskus on. Jos menee Saksasta tilaamiseksi, niin kestää tietysti aikansa.
 
Harryhän puuhastelee uuden Bluetone JMP50-vahvistimen parissa, joka ainakin meikäläisessä herättää pelottavan paljon mielenkiintoa (gas).
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Pattari
21.04.2012 18:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh ja puh! tänään juuri katselin uraltone juniorin eteen säröä ja törmäsin kyseiseen vehkeeseen. Nyt vielä täällä törmäsin uudestaan.. Jos ja kun hankit niin kerro ihmeessä kokemuksia, koska gas on valtava.
 
Confidentum
21.04.2012 19:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Justiinsa uutukaisen Plexitonen paketista purin ja tyyppäsin. Täytyy sanoa, että pedalboardi taitaa kutistua yhden palikan kokoiseksi. njammm :))))
 
AngieRainbow
21.04.2012 20:20:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Confidentum: Justiinsa uutukaisen Plexitonen paketista purin ja tyyppäsin. Täytyy sanoa, että pedalboardi taitaa kutistua yhden palikan kokoiseksi. njammm :))))
 
Jotkut sanovat, että pedaali on muuten hyvä, mutta aika äänekäs, siis negatiivisessa mielessä (noisy) tuottaa paljon sivuääniä kuten hurinaa tms. Mikä on ajatuksesi/kokemuksesi tästä?
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Confidentum
21.04.2012 20:37:53 (muokattu 21.04.2012 20:43:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Jotkut sanovat, että pedaali on muuten hyvä, mutta aika äänekäs, siis negatiivisessa mielessä (noisy) tuottaa paljon sivuääniä kuten hurinaa tms. Mikä on ajatuksesi/kokemuksesi tästä?
 
Uutuudenhurmanhuuruissa meni tuo eka testi ja volat karkasi melko korkealle, joten melua oli muutenkin ilmassa. Bändin kanssa kunhan pääsee testaamaan, niin sitten se totuus paljastuu. Totta kyllä on, että huriinaa oli ja kieroherkkyyttä jos high gainia lykkäs vähän enemmän. Ei mitenkään huomattavasti, mutta nyt kun kysyit, niin asiaan havahduin. Herkästi reagoi kyllä tatsiin ja melko tarkka säädettävä se kyllä on. Ihan sinnepäin ei voi säätöjä tehdä vaan melko justiinsa ne pitänee olla. High gain antaa kyllä tarvittaessa melkoista kasaripuuroa. Yllättävää oli, että soundi selkeytyi paljon kun otti boostin mukaan. Erottelevuus oli oikeastaan erittäin hyvä boostilla. Kokeilin sitä Clapton Stratolla, jossa on midboosti ja vintage noiseless mikit ( en erityisesti tykkää noista kummastakaan) Täyryy huomenna kokeilla useammalla kitaralla, niin veikkaan, että parempaa jälkeä syntyy. Sellainen on vaikutelma, että crunchista saa rouhean ( sepeliä peltilapiolla) high gainistä murean ja boostilla sen kermaisen. Semmosiapa minä tarttenkin. Luottavaisin mielin huomisiin.
 
lonelyplayer
21.04.2012 20:57:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa kuulla hyvää palautetta... :)
 
Pari juttua... aina clean-kanavalla käytän... ja ainoa spedu joka fuzzin on mulla hyväksynyt...
 
lonelyplayer
21.04.2012 20:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Confidentum: Justiinsa uutukaisen Plexitonen paketista purin ja tyyppäsin. Täytyy sanoa, että pedalboardi taitaa kutistua yhden palikan kokoiseksi. njammm :))))
 
Sorry... millä tavalla tykkäät ?
 
Confidentum
21.04.2012 21:06:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lonelyplayer: Sorry... millä tavalla tykkäät ?
 
?????..... Silleen aikuisella tavalla....kypsästi ja arvostaen
 
lonelyplayer
21.04.2012 21:16:35 (muokattu 22.04.2012 07:50:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

....
 
lonelyplayer
21.04.2012 21:18:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Confidentum: ?????..... Silleen aikuisella tavalla....kypsästi ja arvostaen
 
Sorry...väärä mies.. :)
 
Confidentum
21.04.2012 21:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin Plexitonen oikeastaan siksi, että kun eri tilaisuuksissa/paikkakunnilla ei oma vahvistin ole mukana, vaan joutuu/saa soittamaan erilaisilla vahvistimilla. Ensi tuntuma on sellainen, että tämän avulla saa kätevimmin peruskattauksen ojennukseen millä vahvistimella vaan. Multivatkuleita en osaa käyttää, joten tää on mulle sopiva.
 
vänkylä
21.04.2012 22:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en saanut pelaamaan Plexitonea el84 putkilla toimivien vahvistimien kanssa ollenkaan,vaan soundiin tuli sellainen ärsyttävä digitaalimainen kihinä,vaikka sitä miten sääteli.Todella hyvä ääntä värittämätön boosti siinä kuitenkin on.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «