Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Timo Tolkki
1 2 3 4 526 27 28 29 30
Shikage
17.04.2012 13:45:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo Tolkki on käynnistänyt projektin Pledgemusic.com sivustolla. Kyseessä on herran soololevy jossa tullaan kuulemaan Tolkin omaa laulantaa pitkästä aikaa ja mukana on myös kasa vierailijoita (mm. Michael Kiske).
 
Todella kiinnostava idea mielestäni. Tupla-cd, joista toisessa vain instrumentaalibiisejä ja toisella sit perinteisempiä laulubiisejä.
 
Tsek it aut:
 
http://www.pledgemusic.com/projects/timotolkki
http://timotolkki.wordpress.com/
 
Timo on saanut vähän turhankin paljon lokaa niskaansa viime aikoina, toivottavasti projekti onnistuu.
 
Rock the metal!
Burn
17.04.2012 15:17:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timpe on tehnyt narsismista omanlaistansa taidetta. Tuon videon katsominen oli ahdistavinta vähään aikaan.
janezki_
17.04.2012 16:00:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisää tätä samaa kuraa mitä ukko vääntänyt koko 2000-luvun.
 
Mie oon vaan basisti...
Shikage
17.04.2012 19:20:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Lisää tätä samaa kuraa mitä ukko vääntänyt koko 2000-luvun.
 
Itse taas pidän 2000-luvun tuotoksista erittäin paljon: Elementsit, Infinite, Revolution Renaissancen levyt.... Mikäs näissä albumeissa on vikana?
 
Rock the metal!
reaper666
17.04.2012 21:34:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shikage: Itse taas pidän 2000-luvun tuotoksista erittäin paljon: Elementsit, Infinite, Revolution Renaissancen levyt.... Mikäs näissä albumeissa on vikana?
 
Ja ei Saanakaan mikään täysisusi ollut munst! Ostaisin kyllä pt.2:nkin kokoelmiin jos vaan tulisi..
 
Parasite
17.04.2012 21:53:56 (muokattu 17.04.2012 21:57:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Timpe on tehnyt narsismista omanlaistansa taidetta.
 
Musiikin Paavo Väyrynen.
 
E: Toi video on huima. Vähän tommonen markorepairs -meininki.
 
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä"
Spirocore
17.04.2012 22:03:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mummielestä Elements pt.1 oli ehkä parasta Stratoa ikuna. Vähän sääliksi käy kyllä Tolkkia, aika paljon scheissea on satanu niskaan. Ei silti, eipä sieltä suunnalta mun(kaan) mielestä mitään kovin kelvollista ole tuon ekan elementtilevyn jälkeen tullutkaan. Toka oli ok, muttei kyllä hyvä.
 
Toivottavasti mies saisi homman skulaamaan tällä kertaa.
 
You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose!
Burn
17.04.2012 23:17:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasite: E: Toi video on huima. Vähän tommonen markorepairs -meininki.
 
Mulle tuli siitä Timon katseesta ja yleistunnelmasta vähän semmonen häpäisty ja likainen olo. Teki mieli mennä suihkun alle sikiöasentoon keinumaan ja itkemään.
Lego
18.04.2012 11:15:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spirocore: Vähän sääliksi käy kyllä Tolkkia, aika paljon scheissea on satanu niskaan.
 
Tähän ei voi kukaan väittää etteikö syytä olisi ollut sen saatananmoisen mediahuoraamisen jälkeen. Musiikista ei sanottavaa sen kummemmin, kova jätkä säveltämään ja soittamaan ollut joskus.
 
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Valka
18.04.2012 11:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt mä sanoisin et Timo on asian ytimessä........
 
-mk-
 
tommium
18.04.2012 13:40:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Mulle tuli siitä Timon katseesta ja yleistunnelmasta vähän semmonen häpäisty ja likainen olo. Teki mieli mennä suihkun alle sikiöasentoon keinumaan ja itkemään.
 
Heh...oli plussan arvoinen postaus :)
 
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Nuages
18.04.2012 17:36:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Mulle tuli siitä Timon katseesta ja yleistunnelmasta vähän semmonen häpäisty ja likainen olo. Teki mieli mennä suihkun alle sikiöasentoon keinumaan ja itkemään.
 
Kännissähän se näyttäisi olevan.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
fgh
18.04.2012 17:41:04 (muokattu 19.04.2012 10:14:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kyllä odottelen kanssa innolla, piti laittaa levykin heti tilaukseen. Toivottavasti vaan nyt toteutuu tämä projekti. Tolkilla oli 2000-luvulla hieman heikompi kausi biisintekijänä Elementsien ja Stratovariuksen nimilevyn aikaan, mutta esimerkiksi Revolution Renaissancen kaksi ekaa levyä sekä Symfonian levy ovat mielestäni hyvää kuunneltavaa.
 
kärsä
18.04.2012 22:30:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fgh: Itse kyllä odottelen kanssa innolla, piti laittaa levykin heti tilaukseen. Toivottavasti vaan nyt toteutuu tämä projekti. Tolkilla oli 2000-luvulla hieman heikompi kausi biisintekijänä Elementsien ja Stratovariuksen aikaan, mutta esimerkiksi Revolution Renaissancen kaksi ekaa levyä sekä Symfonian levy ovat mielestäni hyvää kuunneltavaa.
 
Osaavahan Tolkki on, en tiedä sitten miten tosissaan hommansa tekee tai esiintyy näissä pätkissään. Yngwie J. Malmsteen kuitenkin määrää tällä classical variations uudelleenhyödyntämis -osastolla ja ei yleensä petä toteutuksissaan.
 
Lauri0
20.04.2012 01:22:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JAK: Tähän ei voi kukaan väittää etteikö syytä olisi ollut sen saatananmoisen mediahuoraamisen jälkeen. Musiikista ei sanottavaa sen kummemmin, kova jätkä säveltämään ja soittamaan ollut joskus.
 
Vielä kovempi jätkä laulamaan. Ainakin ite tykkäilen kolmen ekan levyn vokaaleista pirusti enemmän kun Kotipellon laulusta. Ei sinänsä mitään kummoista tai mullistavaa, mutta toimii. Siinä mielessä ihan jees jos tällä tulevalla projektilla tai mitä ikinä onkaan, löytyy Tolkin laulantaa.
 
En venyttele koskaan
kkaarre
20.04.2012 09:15:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauri0: Vielä kovempi jätkä laulamaan. Ainakin ite tykkäilen kolmen ekan levyn vokaaleista pirusti enemmän kun Kotipellon laulusta. Ei sinänsä mitään kummoista tai mullistavaa, mutta toimii. Siinä mielessä ihan jees jos tällä tulevalla projektilla tai mitä ikinä onkaan, löytyy Tolkin laulantaa.
 
Samaa mieltä. Paremmin vetää kuin Kotipelto. Jotenkin miellyttävämmän kuuloinen ääni ja artikulaatio. Dreamspace onkin todella hyvä Stratojen levy.
 
Mun pitäis pitää turpani kiinni.
Mad-Mike
20.04.2012 21:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin odotan innolla tuota levyä. 67 % tavoitesummasta jo saavutettu että eiköhän me kuulla vielä Timon soittamista (ja laulamista). Hieno kuulla taas Timon laulavan jos levy tulee ulos. Pidetään peukkuja.
 
Dreadmonboogaloo
Metal Jewel
20.04.2012 22:05:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu nimenomaan oikee Strato oli se Strato missä Tolkki laulo!
 
Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita."
Vestu
20.04.2012 22:14:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistakaahan kaikki pledgettää täysillä.
 
Like father like scum
Mad-Mike
20.04.2012 22:16:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metal Jewel: Juu nimenomaan oikee Strato oli se Strato missä Tolkki laulo!
 
Komppaan tätä. Alkuaikoina kun Straton levyjä alon keräillä ajattelin ostavani vain levyt joissa Tolkki laulaa mutta kuitenkin päätin ostaa sitten kaikki missä Tolkki on mukana kun tykkään niistäkin lätyistä. nyky-Strato vain ei ikävä kyllä enää nappaa pätkääkään.
 
Dreadmonboogaloo
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 526 27 28 29 30

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «