K_A 01.02.2011 01:14:49 | |
---|
Spike: No siltähän kitaran kuuluukin kuulostaa! Ja kompeissa panssarivaunulta! Sitähän nyt ei vielä tiedetä että kumpaa tämä threadin aloittaja hakee, sirkkeliä vai panssarivaunua ;) Mun mielestä ne panssarivaunusoundit on vahvistimessa tärkeämpi kun helvetin kova sirkkeli, mutta se nyt taas on 100% mielipidekysymys että mistä tykkää. Kyllä mä valvekingin ostaisin jos rahaa olis, mutta valvekingin omien elementtien tuhnuisuuden takia menisin nuppi+kaappi-linjalla sen kanssa. Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. |
Spike 01.02.2011 01:23:28 (muokattu 01.02.2011 01:33:47) | |
---|
K_A: Sitähän nyt ei vielä tiedetä että kumpaa tämä threadin aloittaja hakee, sirkkeliä vai panssarivaunua ;) Mun mielestä ne panssarivaunusoundit on vahvistimessa tärkeämpi kun helvetin kova sirkkeli, mutta se nyt taas on 100% mielipidekysymys että mistä tykkää. Kyllä mä valvekingin ostaisin jos rahaa olis, mutta valvekingin omien elementtien tuhnuisuuden takia menisin nuppi+kaappi-linjalla sen kanssa. No se ei varmaan hae enää yhtään mitään. Kyllähän sitä sahaa tarvitaan soolokohdissa, kun kitara ampuu sarrrrjana lasereita. Veri vaan valuu lattialle kun heikoimmat yksilöt kaatuilevat puhjenneiden tärykalvojen aiheuttamaan shokkitilaan. Ja vaadin lisää biisejä myspaceen. |
K_A 01.02.2011 01:44:07 | |
---|
Spike: No se ei varmaan hae enää yhtään mitään. Kyllähän sitä sahaa tarvitaan soolokohdissa, kun kitara ampuu sarrrrjana lasereita. Veri vaan valuu lattialle kun heikoimmat yksilöt kaatuilevat puhjenneiden tärykalvojen aiheuttamaan shokkitilaan. Ja vaadin lisää biisejä myspaceen. Niiin, se on ihan totta joo. Kun osais soittaa niitä sooloja ni olis ihan hyvä. Mä lähinnä tykkään jättää ne ihmisten tärykalvot rauhaan, ottaa sen panssarivaunun ja jyrätä koko ihmisten yli jättäen jälkeeni punaisia läiskiä niihin kohtiin asfalttia missä ennen oli ihmisiä. Niin mihin myspaceen? Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. |
tinde 01.02.2011 09:47:20 | |
---|
Mulla on ollut 5150 212 combo pitkään päästyrkkarina ja mun mielestä se pesee lattiat tolla valvekingillä mennen tullen. 5150:n särö on tiukka, tanakka ja jämerä, sekä pienellä gaini + eq- säädöillä sen saa hotrod- marshallista hevimörssäriksi, ilman mitään speduja. 1- kanava siistiytyy yllättävänkin hyvin kitaran volumenapilla > sillä saa lennossa toimivat pikkurosot aikaiseksi 2- kanava toimii ihan mainiosti soolokanavana, vaikka jakaakin eq:n 1- kanavan kanssa. Gainia 2- kanavassa on ihan poskettomasti > ei oo enää käyttökelpoista puolenvälin jälkeen Lisäksi vehjeksessä on kaiku sitä kaipaaville. Tarinan mukaan combo on biasoitu reilusti lämpöisemmäksi kuin nuppi, joten jos etsit sitä ihan legendaarista SISO- soundia niin nuppi voi olla paree... Valvekingiä oon testaillut muutaman kerran ja musta se on kyllä tosi hengetön vehje, jos 6505 ei oo sun heiniä niin Peaveyn Classic- sarja on mun mielestä parempisoundinen laite valvekingiin verrattuna. Mut ei auta... käy testaamassa ite, ei se muuten selviä |
manundi 19.04.2012 21:21:37 | |
---|
|
Osta englin thunder reverbi. On halvempi ku toi 5150 mut vähåä kalliimpi ku vk, siis käytettynä. Thunkku on ainaki 3x monipuolisempi ku peavyyt ja säröt on niin mahdit ku voi olla. Ainaki mun mielestä:) Edit: mut jos on pakko olla pihvi nii ota 5150:) Edit:oho tää oliki aika vanha ketju peekele Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer |
jhlamm 21.04.2012 11:18:49 | |
---|
Peavey 6505 melkein kannattaapi ostaa jos ei hinnasta ole kiinni. Tosiaan se soundi ei aukea ihan hirveästi tuossa pienillä volyymeillä mutta sit kun potikka kääntyy niin oikeuksiinsa pääsee. Itse omistin valvekingin ja sanotaan että jos gary mooresta pitää niin sopii soitteluun mutta raskaampaan ilman muuta 6505. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |