Aihe: Aaltolainen:AYY:n video/kulttuurikeskus Otaniemessä Sinulle!
1
Objectif Lune
20.04.2012 10:14:59

Näin aaltolaisena muusikkona kiinnostaisi millaiset levytysmahdollisuudet paikassa on? Riittääkö, että yksi bändistä on Aalto-yliopistossa? Minkä hintaista studiossa oleminen on? Onko teillä äänimiestä avuksi?

Joka tapauksessa kuulostaa tervetulleelta systeemiltä.
orfus
20.04.2012 16:52:20
Objectif Lune: Näin aaltolaisena muusikkona kiinnostaisi millaiset levytysmahdollisuudet paikassa on? Riittääkö, että yksi bändistä on Aalto-yliopistossa? Minkä hintaista studiossa oleminen on? Onko teillä äänimiestä avuksi?

Joka tapauksessa kuulostaa tervetulleelta systeemiltä.

Kymmenistä euroista puhutaan (emme halua että kenenkään projekti kaatuu liian korkeisiin vuokriin mutta jotain tuloja meidän on pakko repiä. Pro Tools pyörii täällä, henkilökuntaa on aika (liian) vähän eli periaate on se että me annetaan tilat ja kalusto ja bändi itse hoitaa loput. (eli etsikää itsellenne äänittäjä :)

tule ens viikolla avajaisviikolle ihmettelemään niin päästään etiäppäin! On Petteri Sariolan keikkaa keskiviikkona ja avoin jami-ilta perjantaina, vinyylihelmiä ja animaatiotyöpajaa jne... http://aatemedia.fi/aate-grand-opening-schedule/
Put down your books and pick up a gun, we're gonna have a whole lotta fun!
Thothmes
21.04.2012 09:29:33
Mahtia! Miten olen onnistunut välttämään tämän tiedon kokonaan? Olenko elänyt tynnyrissä, vai onko mainostus ollut heikohkoa? Isoa posteria pitkin Otanientä ja sähköpostia AYY:n seuraavaan tiedotemailiin, jos ei sellaista jo ole tehty. Jos on, niin vika on minun päässäni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)