GuadanaHombre 17.04.2004 01:18:08 | |
---|
Mitä mieltä ootte ylipäätään koko Tokaista? Onko esim. LS-70 niin sanotusti jees? En oo kuullu tästä merkistä ikinä pahemmin puhuttavan, minkälaisia mielipiteitä teillä? |
LaXu 17.04.2004 01:26:08 | |
---|
Tokaista puhutaan täällä about jokaisen Les Paul kopiokeskustelun yhteydessä. Japanissa tehdyt mallit ovat mielestäni mainioita kitaroita. Mikit tosin ovat vähän kiertoherkkiä. |
Miekkonen 17.04.2004 01:26:36 | |
---|
On kyllä varmasti ''jees'', mutta muista että tuon hinnalla saa käytetyn gibsonin lespan. |
Spiralmind 17.04.2004 01:32:31 (muokattu 17.04.2004 01:35:38) | |
---|
On kyllä varmasti ''jees'', mutta muista että tuon hinnalla saa käytetyn gibsonin lespan. LS-70 on uutena 799€. Ei taida käytetty standard lähtee viel lähellekään sillä ja standardistahan noi Tokait on kopioita... Studion saattas jo saada jollakin tonnepäin mutta kumpi on sitte parempi..? (en mie tiiä... kuulee monenmoista mielipidettä.. studio on ainakin ulkomuodoltaan riisutumpi.. mutta paremmat mikit Gibsonilla on.) |
Miekkonen 17.04.2004 01:33:53 | |
---|
Ei standard, mutta studio. |
Spiralmind 17.04.2004 01:38:49 | |
---|
hops just kerkisin samaan aikaa muokkaamaan... Juu en mee tosta mitään sanoo kun en oo noita kattavasti testaillu. Mutta turha kuvitella että Gibson automaattisesti parempi ois. |
LaXu 17.04.2004 01:46:53 | |
---|
Mutta turha kuvitella että Gibson automaattisesti parempi ois. Hyvin sanottu siellä takana. Mua ei ole nuo kokeilemani Gibsonin LP Studiot juurikaan sytyttäneet ulkonäön, tuntuman tai soundin puolesta, mutta jollekin muulle ne voi olla se juttu. Eiköhän se ole kuitenkin ihan yksilöstä kiinni onko kitara hyvä eikä lavan logosta tai valmistusmaasta. |
Onko esim. LS-70 niin sanotusti jees? LS-70 on jees. Japanilaiset Tokait on helvetin hyviä kitaroita. Liukuhihnakamasta löytyy maanantaikappaleitakin, mutta jos vertaillaan niin löytyy niitä Gibsoniltakin. Mikit on tosiaan paskat, mutta paremmat mikithän tinkii vaikka kaupanpäälle jos uutta tokaita ostaa. |
Jaffe 17.04.2004 10:24:34 | |
---|
hyviä kitaroita noi japanin tokait on. ainut "huonous" on kiertoherkät mikit. mutta niidenkin kanssa pärjää jos ei ruuva skeban vola namiskaa aiva kymppiin. i do the whole lot of shake in !! i do the whole lot of rock'n'roll!! |
Hannu H. 17.04.2004 11:19:10 | |
---|
ls-75Q löytyy ja tyytyväinen olen ollu. Ostohetkellä vertailussa ollut studio jäi kakkoseksi. Mikit on hivenen huonot mutta vaihtamalla siitä selviää. "May the tone be with you" |
hatapi 17.04.2004 11:35:18 | |
---|
Mistä se selviää onko se valmistettu juuri Japanissa? Näkyykö se tuossa nimen yhteydessä? - ei se laatu, vaan se määrä - |
skebajaba 17.04.2004 11:39:12 | |
---|
Mistä se selviää onko se valmistettu juuri Japanissa? Näkyykö se tuossa nimen yhteydessä? näkyy nimestä, eli als alc yms, a:lla alkavat ovat koreassa tehtyjä, sit on ls lc yms, mitkä on japsi pelejä...näin olen ymmärtänyt -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Hannu H. 17.04.2004 11:39:19 (muokattu 17.04.2004 11:39:49) | |
---|
Mistä se selviää onko se valmistettu juuri Japanissa? Näkyykö se tuossa nimen yhteydessä? ls ja lc on japanissa ja als ja alc missä lie tehtyjä. (näin ainakin mää olen tän ymmärtäny.) Ja ainaki mun kitaran lavassa takapuolella lukee "made in japan" EDIT: Ja taas löyty nopeempia... "May the tone be with you" |
tenkainen 17.04.2004 12:12:50 | |
---|
Tokaista puhutaan täällä about jokaisen Les Paul kopiokeskustelun yhteydessä. Japanissa tehdyt mallit ovat mielestäni mainioita kitaroita. Mikit tosin ovat vähän kiertoherkkiä. Onko siinä ne mk4 mikit? Pistin halpisstratokopiooni mk2 humpparit kokeilun vuoksi, kun sain kaksi kappaletta niitä 40€:lla... Ei kierrä eikä vikise. (Toisin kuin ne straton omat mikit... :D ) "tupakka suussa ja kahvikuppi toisessa..." |
wizard86 17.04.2004 16:32:47 | |
---|
Onko siinä ne mk4 mikit? Pistin halpisstratokopiooni mk2 humpparit kokeilun vuoksi, kun sain kaksi kappaletta niitä 40€:lla... Ei kierrä eikä vikise. (Toisin kuin ne straton omat mikit... :D ) Ei ole mk4 mikkejä. tossa on melkoisen varmasti mk3 mikit tai mk2. Mun korealaisessa als50Q vf mallissa on mk4 mikit Albert järvinen on jumala...8} |
wizard86 17.04.2004 16:35:51 | |
---|
Pieni tarkistus ja selvesi että olen oikeassa. kyllä siinä on mk3 mikit. Albert järvinen on jumala...8} |
GuadanaHombre 17.04.2004 16:52:33 | |
---|
Kiitos vastauksista. Millaset mikit vaihtaisitte tilalle jos nyt hankkisitte vaikka LS-70:en? Luuletteko et Musamaailmasta sais sellaset kaupanpäälle, sieltä oon lähinnä ajatellu nyt kitaran hankkia, toi 21-välinen Squier alkaa käydä jotenki... hermoon. |
Jammy 17.04.2004 17:22:02 (muokattu 17.04.2004 17:22:46) | |
---|
Seymour Duncan Alnico 2 Pro. Slashilläkin on sellaiset. edit: Ja wielä tokaiin liittyen. Alkaako Korealaisissa sarjanumero F-kirjaimella? |
LaXu 17.04.2004 17:33:03 | |
---|
edit: Ja wielä tokaiin liittyen. Alkaako Korealaisissa sarjanumero F-kirjaimella? Korealaisissa Tokaissa ei pitäisi olla sarjanumeroa lainkaan, lukuun ottamatta "Custom Shop" Love Rock malleja, joissa on siis suunnilleen samat speksit kuin Japanilaisissa malleissa. Näissä on sarjanumero, mutta käsittääkseni lapa on vähän erilainen, niissä on sellainen pieni nupukka sen Gibsonin "avoin kirja" lavan "sivujen" välissä. Noita malleja ei käsittääkseni pahemmin Euroopassa näy. Japanilaisissa Love Rockeissa pitäisi olla mallin nimi (esim. LS-70) kaulamikin kolossa. |
Jammy 17.04.2004 17:35:03 | |
---|
Korealaisissa Tokaissa ei pitäisi olla sarjanumeroa lainkaan, lukuun ottamatta "Custom Shop" Love Rock malleja, joissa on siis suunnilleen samat speksit kuin Japanilaisissa malleissa. Näissä on sarjanumero, mutta käsittääkseni lapa on vähän erilainen, niissä on sellainen pieni nupukka sen Gibsonin "avoin kirja" lavan "sivujen" välissä. Noita malleja ei käsittääkseni pahemmin Euroopassa näy. Japanilaisissa Love Rockeissa pitäisi olla mallin nimi (esim. LS-70) kaulamikin kolossa. Onko ne yhtä hyviä kun Japsit? |