Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Case Moog Voyagerille
1
jyrkik
16.03.2012 20:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep,
 
Pitäisi saada Voyagerille kunnollinen case. Moogin oma moldattu "ATA" case tuntuu olevan kovin hankala hankkia Suomesta tahi euroopasta ja hintaakin sillä on >300e.
 
Toisaalta perinteisen flight casen teettäminen arveluttaa hiukan sillä verme olisi lukuisten potikoiden ja kytkimien vuoksi hyvä saada topattua todella tiukasti caseen jottei se hölsky kuljetuksen aikana.
 
Olisiko kenelläkään vinkkiä firmasta jossa jo olisi todistettavasti tehty Voyagerille täsmäsuunniteltu case? Eli jossa jo olisi "mitat" tiedossa ilman että roudaan soitinta malliksi..
 
Jyrki
 
Janus
16.03.2012 22:58:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valistunut arvaus:
 
http://www.caseland.fi/
 
j_s
17.03.2012 18:07:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mä oon teettäny tuolla casen Voyagerille. Niillä on mitat.
Päätät vaan kahvojen määrän, onko saranoita vai ei ja tehdäänkö
laatikko vanerista vai kovasta muovista. Tosi hyviä koteloita, mutta
ei ihan ilmaisia.
 
samulijp
16.04.2012 17:50:22 (muokattu 16.04.2012 17:50:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyikö case? Itsekkin tarttisin. Tuliko hyvä ja kohtuu hintainen vai aloitanko kilpailutuksen? :)
 
"Funkin up tonight!"
pekka montin
16.04.2012 19:01:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on itseteetetty kova softcase(vanhan tiger ekon laukku) johon uskoisi että menee myös moogi kuin moogi. Ekot ja Tigerit kun aikanaan rakennettiin laukun sisään ja ne oli aika korkeita laukkuja mitoiltaan. Itse olen tuommoisen sisässä kantanut Yamahan SK-15 viulusynaa jolla on aika erikoinen muoto synaksi.
 
Noh. Niin tai näin. Kannattaa koittaa teettää laukku itse jos ei muualta löydy.
Ei ole välttämättä maailman kaunein laukku mutta ajaa asiansa. Noista kahen markan ekosyntyistä saa paljon hyviä ruuveja(välillä harvinaisiakin) ja sen tärkeimmän, eli kovan muodoillun laukun jota voi lähteä sitten itse tuunaamaan.
 
jyrkik
09.05.2012 20:47:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees,
 
Olin tänään yhteydessä Caselandiin ja tiedustelin casea Moogille. Nyt odottelen tarjousta, mutta alustavat kommentit olivat ainakin asiantuntevan oloisia.
 
Noihin ATA-casen saaminen Suomeen osoittauti mahdottomaksi.
 
Jyrki
 
jyrkik
14.08.2012 23:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeh,
 
Päädyin lopulta ostamaan casen Englannista Swan Flight:lta. Oli jotensakin helppo homma - tilaus webistä sisään, maksu PP:llä ja kuriiri toi casen kahden viikon kuluttua kotiin.
 
Laatikko on laadukas, sopiva kuin hansikas eikä ollut edes kallein tarjottu.
 
Jyrki
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «