Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 540 41 42 43 44371 372 373 374 375
TheBlackestEye
13.04.2012 12:45:34
rockjihad: Sunnuntaita näin aluksi. Voidaan sitten ottaa isompi kupla-veto koskien loppukautta Sunnuntain jälkeen.

Millähän panoksella? Ei ainakaa pullovetoja yksittäisistä otteluista.
rockjihad
13.04.2012 13:02:30 (muokattu 13.04.2012 17:54:40)
TheBlackestEye: Millähän panoksella? Ei ainakaa pullovetoja yksittäisistä otteluista.

Joo ei pullovetoa yksittäisestä ottelusta. Mä koitan kelaa jotain tässä iltapäivän aikana ja tietty kaikki ehdotukset panoksesta on tervetulleita muiltakin.

E: Panoksena avatar viikon ajaks, häviäjälle tämä kuva nykyisen tilalle?

http://1.bp.blogspot.com/_iUaoOrVbb … 600/eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg
TheBlackestEye
14.04.2012 00:44:43
rockjihad: .E: Panoksena avatar viikon ajaks, häviäjälle tämä kuva nykyisen tilalle?

http://1.bp.blogspot.com/_iUaoOrVbb … 600/eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg

Sovittu. Tällä mennään.
DJKaaos
14.04.2012 10:34:19
Minä olen minä.
DJKaaos
14.04.2012 15:27:06
rockjihad: Lyö vaan omat vetos jonkun kanssa, niin saat omat suosikki-fotosi panokseksi.

Kupla-vedossa on ihan hyvä kuva ja loppukauden osalta panos vaihtuu Carilloon, jos se vielä jatkuu. Kupla-vedoissa on tyyliä, tunnelmaa ja sähköisyyttä.

Pidän tota kuvaa tossa pari päivää tästä hetkestä eteenpäin, jos City voittaa Norwichin nyt tänään. City johtaa tällä hetkellä 2-0. Panoskuva on hurja.
Minä olen minä.
DJKaaos
14.04.2012 16:46:40
Kyllä. Liverpool FA Cupin finaaliin.
Minä olen minä.
pekkap82
14.04.2012 16:55:19
DJKaaos: Kyllä. Liverpool FA Cupin finaaliin.

Eikä voida puhua edes tuurista. Everton ei saanut paitsiomaalin lisäksi aikaiseksi oikeastaan muuta kuin kaukolaukauksia. Carroll kuitenkin puski 5 metristä ohi maalin, ja Maxi laukoi yhtä hyvästä paikasta tolppaan.
rockjihad
14.04.2012 19:05:29
DJKaaos: Pidän tota kuvaa tossa pari päivää tästä hetkestä eteenpäin, jos City voittaa Norwichin nyt tänään. City johtaa tällä hetkellä 2-0. Panoskuva on hurja.

No vittuako se sinua liikuttaa mitä muut päättää sopia panokseksi, kun et ole edes millään tavalla osallinen koko hommassa? Voin kyllä ensi kerralla konsultoida ihan varmuuden vuoksi ennen minkään asian lukkoon lyömistä vastaavissa tapauksissa, ettei tarvitse palsta-poliisin huomautella mistään.
DJKaaos
14.04.2012 20:11:34
rockjihad: No vittuako se sinua liikuttaa mitä muut päättää sopia panokseksi, kun et ole edes millään tavalla osallinen koko hommassa? Voin kyllä ensi kerralla konsultoida ihan varmuuden vuoksi ennen minkään asian lukkoon lyömistä vastaavissa tapauksissa, ettei tarvitse palsta-poliisin huomautella mistään.

Ehdotin vaan sivusta, että pelatkaa kunnon panoksilla, tai edes sellaisella kuvalla, jossa on avatarmuodossa jotain järkeä. Tommosen pystykuvan kun lyttää vaakakuvaksi, niin siinä on lopputulos nähtävillä. Kuva on todella surkea.

Ja mitä sä siinä räpätät, kun itse pyysit ideoita. Panos oli kyllä jo sovittu, mutta en arvannut ideoiden esittämisen jälkikäteen olevan näin suuri rikos. Nöyrimmät pahoitteluni Sinulle herra palstanvartija.
Minä olen minä.
rockjihad
14.04.2012 20:25:58
DJKaaos: Nöyrimmät pahoitteluni Sinulle herra palstanvartija.

Oi ironian määrää tässä lauseessa...
DJKaaos
14.04.2012 20:29:41
rockjihad: Oi ironian määrää tässä lauseessa...

Ironiaa joo, mutta pahoittelut olivat ihan aitoja.

Siellä on tänään muuten ollut taas ihan oikeata draamaa kentällä, kun Serie B:ssä pelaaja sai sydänkohtauksen ja kuoli.

http://www.youtube.com/watch?v=0pSNB5XGvO4
Minä olen minä.
rockjihad
14.04.2012 21:18:39
'Ja Johnson näyttää takaisin, että ei se haittaa, mate.'-Mikko Innanen.

Kuvitteleekohan se, että se on jotenkin raflaavaa laukoa niitä angloilmaisuja keskelle selostusta, kun valioliigaa selostaa?...Olen itse ns.up to me Britneys kyllästynyt sen selostukseen tämän takia. Innanen on kyllä niin rasittava wanker, ja olen tätä mieltä aivan sincerely.
DJKaaos
14.04.2012 21:35:11 (muokattu 14.04.2012 21:43:57)
rockjihad: 'Ja Johnson näyttää takaisin, että ei se haittaa, mate.'-Mikko Innanen.

Kuvitteleekohan se, että se on jotenkin raflaavaa laukoa niitä angloilmaisuja keskelle selostusta, kun valioliigaa selostaa?...Olen itse ns.up to me Britneys kyllästynyt sen selostukseen tämän takia. Innanen on kyllä niin rasittava wanker, ja olen tätä mieltä aivan sincerely.

Juu ja ne samat lauseet ja huomiot joka saatanan ottelussa.

Peli käynnistyy: "Joukkueet erottuvat tv-kuvassa hyvin" ja "Nurmi on suorastaan houkuttelevan hyvässä kunnossa"
Kuvassa joku lapsifani: "Nuorena se oman joukkueen kannattaminen aloitetaan"
Kuvassa Ferguson tai joku kokenut pelaaja: "Ikää 70/xx vuotta ja still going strong"
Pelaaja poistuu vaihtoon: "Standing ovationit"
Innanen tekee virheen: "Korjaus, correction"

Innanen tuntuu olevan kovin arvostettu selostaja, mutta mä en sitä jaksa kuunnella oikeastaan ollenkaan.

E:

Ja tietysti ne jutut, kun sen jotkut kaverit on jossain Carlislessä tai Leedsissä futismatkalla.
Minä olen minä.
ruusteri
14.04.2012 21:37:43
Kyllähän nuo tietyt maneerit alkaa kyllästyttämään Canalin selostajissa, mutta sitten mietin YLE:n selostajia. En valita.
"Damn good coffee, and hot!"
rockjihad
14.04.2012 21:59:35
DJKaaos: Ja tietysti ne jutut, kun sen jotkut kaverit on jossain Carlislessä tai Leedsissä futismatkalla.

Tai se Suomen enkku-kannattajien hehkutus siitä, kuinka jotain kyseistä ottelua on jossain elmossa tai sportissa tälläkin hetkellä seuraamassa joku 50-henkinen ManUn-tai Liverpoolin jne. kannattajaryhmä...Siellä sitä laulu raikaa ja tunnelma on katossa.

Ja sitten viime vuonna, kun ne oli Rautiaisen kanssa tekemässä sen mini-turneen paikan päällä ja pääsivät käymään Aston Villan harjoituskeskuksessa, niin siitä Villan maailmanluokan treenikompleksista kuultin sen jälkeen kyllä joka ottelussa, jonka Innanen selosti.

Eikä tietysti pidä unohtaa tärkeintä Innasen bravuuria Tottenhamin otteluita selostaessa:
'Siinä kuvissa siis: Harry, 'Arry Redknapp' .

Innanen tuntuu olevan Canalin/MTV-konsernin rankingissa ainakin jalkapallon suhteen hyvin ylhäällä, vaikka se on tasoltaan vaan ton lafkan oma Sammy Väisänen.
Secreterial
14.04.2012 22:01:26
ruusteri: Kyllähän nuo tietyt maneerit alkaa kyllästyttämään Canalin selostajissa, mutta sitten mietin YLE:n selostajia. En valita.

Itse tykkään Ennekarin selostuksesta ihan kohtuullisesti. Canalilla tuntuu olevan melko paljon aivan kuutamolla olevia jätkiä. Ainkin United - Blackburn ja United vs. QPR otteluiden selostukset olivat kyllä kauheata kuunneltavaa.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
14.04.2012 22:06:44
Secreterial: Itse tykkään Ennekarin selostuksesta ihan kohtuullisesti. Canalilla tuntuu olevan melko paljon aivan kuutamolla olevia jätkiä. Ainkin United - Blackburn ja United vs. QPR otteluiden selostukset olivat kyllä kauheata kuunneltavaa.

Ennekari on ihan OK, kunhan ei oo Barcan peliä selostamassa. Jos se Canalin selostaja oli Heinosen Jouni, niin sen kuuluukin olla vähän vaan sinnepäin. Kuuluu asiaan sen miehen kohdalla. Hieno mies on Heinosen Jouni, pieksee Innasen 100-0.
ruusteri
14.04.2012 22:10:51
Virkkusen La Liga-pelit on aina hienoa kuultavaa. Olisi mielenkiintoista kuulla häntä esim. Valioliigan peleissä.
"Damn good coffee, and hot!"
DJKaaos
14.04.2012 22:16:15
rockjihad: Ennekari on ihan OK, kunhan ei oo Barcan peliä selostamassa. Jos se Canalin selostaja oli Heinosen Jouni, niin sen kuuluukin olla vähän vaan sinnepäin. Kuuluu asiaan sen miehen kohdalla. Hieno mies on Heinosen Jouni, pieksee Innasen 100-0.

Se Heinosen huutaminen on nykyään jotain todella kaunista. Puolikas maalipaikka, niin ukko karjuu ja köhisee keuhkot pihalle.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)