Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikoiden.net:in avuliaisuudesta (kiitoksia!)
1
duca
13.04.2012 08:53:53 (muokattu 13.04.2012 08:54:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,
 
Monesti puhutaan,että muusikoiden.netissä ei jengi ei tee muuta kuin vittuilee auttamisen sisaan, mutta näin kerrankin kun on mahdollisuus niin haluan antaa kiitosta kaikille about 12 hengelle jotka on lähettänyt mulle pikaviestinä vinkin uraltonelta saatavista Marshun potikan hatuista. Tämä siis ilman pyyntö ihan pelkän ostoilmon perustella! Eli mulla oli torilla ostoilmoitus noista hatuista jos joltain ois löytynyt. Yks tarjos omia hattujaan jotka ei valitettavasti käynyt mut 12 henkee osoitti mulle uraltonen mistä niitä saa!
 
Thänks guys and keep up the good 'work'!
 
-J-
 
Laulava Kylätohtori
13.04.2012 09:01:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä minäkin annan Ison Käden m.nettiläisille. Todella avuliasta porukkaa ja ainakin itse olen saanut todella hyviä vinkkejä ja neuvoja sekä asiallisia vastauksia (tyhmiinkin) kysymyksiin...
 
Laulava Kylätohtori kiittää...
 
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
Decadetroll
13.04.2012 09:48:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittuilua kyllä ilmenee välistä, mutta sieltä välistä kyllä voi suodattaa ihan asiaakin. Eipä ole tainnut kertaakaan tulla vastaan tilannetta, etteikö olisi saanut vastauksia kysymyksiin.
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
hallu
13.04.2012 14:00:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama täällä. Olen aina saanut apua sitä pyytäessäni hyviä neuvoja ja mainiota keskusteluja käynyt. Muusikoiden netti on omalla kohdallani vahvistanut käsitystäni, että soittajat ovat varsin joviaalia porukkaa, tunneälykkäitä ja brobleemasensitiivisiä ihmisiä.
 
Olen myös saanut roppakaupalla uusia jajatuksia ja ajattelemisen eihetta teiltä kaikilta ja olen oppinut paljon teiltä.
 
Siitä suuret kiitokseni kaikille mnettiläisille tasapuolisesti.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
jhlamm
13.04.2012 22:25:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy kompata, vaikkei suurta katsausta vielä ole foorumeilla ollut niin palaute on pelkkää positiivista.
 
Jotain vinoilua tulee aina jostain tavaroista mutta se on muusikoille ominaista rokkikukkoilua tai omia mielipiteitä tunteella ilmaistuna.
 
Kiitos kaunis ja kumarrus siis kaikille minua tähän asti jelppineille myös :)
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
the-Antero
13.04.2012 22:33:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ylipäätäänhän täällä on älyttömän hyvä henki. Lähinnä Jos kettuilua saa osakseen on sekin ihan hyväntahtoista. Poikkeuksena absoluuttisen totuuden esittäjä ;)
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
lonelyplayer
13.04.2012 22:35:35 (muokattu 13.04.2012 22:44:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta puolestani myös suuret kiitokset järjestäjille. Nytkö tää sitten on loppu...harmi.
Oli niin mukavaa...
 
Edit:Täytyy varmaan hymiö lisätä ettei tule väärinkäsitystä: ... :)
 
Gabe
15.04.2012 08:55:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä aloittajan kanssa! :) Täältä saa paremmin apua ja infoa kuin monesta musiikkiliikkeestä :) Joskus on kiivastakin keskustelua mutta sekin on vain mukavaa että nämä kitarakamat jakaa mielipiteitä, vois käydä pidemmän päälle tylsäksi jos jokainen palstalainen olisi samaa mieltä kaikesta :)
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Spiral
15.04.2012 09:58:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä yleensä saa asiallisia vastauksia jos yhtään näkee itse vaivaa kysymyksiä/mielipiteitään esittäessään. Ja jos ei heti karehdu poikkipuolisesta sanasta tai eriävästä mielipiteestä niin keskustelu pysyy pääosin asiallisena.
 
Muovinen
15.04.2012 11:38:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Foorumilla on joskus tullut vittuilua vastaan, mutta pikaviesteillä on saatu jo useamman kerran apua - jopa aivan pyytämättä. Hieno mesta tämä mnet!
 
-General Petrovsky
Vainottu
15.04.2012 15:29:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä täältä on saanut apuja onkelmiin monet kerrat. Kiitos vaan kaikille. :) Paljo on oppinu monesta jutusta.
 
Kiivashenkiset keskustelut (yleensä elämää vakavammista aiheista) piristää mukavasti päivää välillä. :)
 
Kitara on soitin
VIPMetal
16.04.2012 19:02:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tota politiikkaosastoa ku välttelee niin täällähän on suorastaan mukavaa! =D Paljon on vuosien varrella kysynyt ja vastauksia sekä kokemuksia saanut. Muutaman kerran itekki jotain pystynyt auttamaan. Ei muuta ku eteenpäin!
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
L.Ruoska
17.04.2012 18:05:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Samaa mieltä aloittajan kanssa! :) Täältä saa paremmin apua ja infoa kuin monesta musiikkiliikkeestä :) Joskus on kiivastakin keskustelua mutta sekin on vain mukavaa että nämä kitarakamat jakaa mielipiteitä, vois käydä pidemmän päälle tylsäksi jos jokainen palstalainen olisi samaa mieltä kaikesta :)
 
Todellakin saa paremmin apua kuin musaliikkeistä :) Täältä löytyy aina joku jolla on/oli sama soitin/vahvari/muu vehje kuin sulla tai joka muuten vain tietää asiasta. Mielipiteethän on aina mielipiteitä mutta kyllä täällä on paljon ammattilaisia ja oikeasti asioista tietäviä jotka jaksavat vastailla. Musaliikkeissä on myös usein se juttu että jos ei ole sieltä ostettu tuote kyseessä niin a) ei kiinnosta b) ei ole kuullutkaan c) asiakas on nyt varmasti väärässä d) voidaan tilata mutta kestää 6 viikkoa e) kukaan ei vastaa puhelimeen..
 
Täällä harvemmin myöskään kukaan alkaa fleimata n00beja tai muuten vain outright vittuilla jostain, vaikka rölötystä ja juumia usein ilmaantuukin :P
 
Cthulhu Fhtagn!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «