sartzan: Siitä voi vaikka tulla muisto siitä elämänvaiheesta, jolloin se on otettu, vaikka ottohetkellä ainoa motiivi olisi ollut se, että kuva miellyttää silmää. Sehän niissä on. Omissa kuvissa nyt keskeneräistä selkää lukuunottamatta on kaikissa joku "merkitys", mutta ovat myös kauniita(lukuunottamatta harjoittelijan tekemää vähän möykkyistä ristiä ranteessa, mutta on pari toisen ranteen ankkurille). Ylipäätään mun mielestä on älytöntä lähteä arvostelemaan toisen kuvia. (paitsi näitä surullisia paskoja kopioita, esim Hexan kuvia kopioidaan ihan surutta melko paljon, tyylillä viedään valokuva tyhmälle tatskaajalle, joka sen perusteella tekee suoran kopion, parhaimmillaan kuvassa tatska on ollut hassussa asennossa ja vähän epämuodostunut -> kopio "suoranakin" vääristynyt. Törkeää toimintaa, mutta sellaista vahingoniloista paskanaurua tulee suoritettua kun niitä näkee.) kalamies#52 >-)))>
Nälkänen kissa on kiukkunen.
Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu |
BoNey 01.05.2012 15:09:55 | |
---|
Noniin nyt on yksi kuva omasta hihasta esillä. Tino's Tattoon Tino siis tekijänä. |
Entropia666 07.05.2012 09:26:08 | |
---|
Se ois tänään kohti Takomoa taas. Rintaan ensimmäinen tatuointi jonka otan puhtaasti merkityksen takia. |
BoNey 07.05.2012 10:51:31 | |
---|
Täällä ois kans syksyllä tarkoitus ottaa koko rinnan peittävä kuva. Sinne asti pitää vielä odotella töiden takia.. |
Entropia666 07.05.2012 20:39:30 | |
---|
Entropia666: Se ois tänään kohti Takomoa taas. Rintaan ensimmäinen tatuointi jonka otan puhtaasti merkityksen takia. ...Ja ensimmäinen kolmannes valmiina. Aika ylhäältä rintaa aloitettiin, osa menee solisluun päälle. Moni kertoi että koskee kovasti tuo. Eipähän koskenu. Elokuun lopulla sitten lisää jatkoja tissiin. |
darkus 07.05.2012 23:56:41 | |
---|
Toka vika sessio käyty. Tattoo Shopin Scotty on mulla artistina, mukava aussiherra ja hyvää jälkee tekee, suosittelen. Vasemmasta tumpusta enää 1/6 paljaana =) Ens viikolla lisää punishmenttia =) Attack Attack, Were back again baby! |
reaper666 08.05.2012 02:24:19 | |
---|
darkus: Toka vika sessio käyty. Tattoo Shopin Scotty on mulla artistina, mukava aussiherra ja hyvää jälkee tekee, suosittelen. Vasemmasta tumpusta enää 1/6 paljaana =) Ens viikolla lisää punishmenttia =) plussaa tästä koska tatuointit on jees! |
Entropia666 02.06.2012 11:23:31 | |
---|
|
Salkin 03.08.2012 11:09:23 | |
---|
Basisteista kerrotaan vitsejä, kitaristeista tositarinoita.. |
Salkin 03.08.2012 11:14:33 | |
---|
Ittellä kun uuden tatskan nakutus päivä lähenee niin oon innostunu lueskelemaan netistä kaiken näkösiä keskusteluja aiheeseen liittyen.. Mulla tosiaan on kaksi aikaa varattuna ja kerroin artistille millasta oon ottamassa ja tekee mulle sitten itse mallin. En osaa piirtää ja piirrustustaitoiset kaverit on vähissä. Viimeisinkin tatuointi on samalla tapaa tehty että, itse artisti sen suunnitteli mun ohjeiden mukaan. Kerran se joutu piirtää sen uusiksi mut hyvä tuli ;) Nyt tulevassa tattossa menee vasen käsivarsi ranteesta ojentajaan, ei kokonaan peittoon (eli ei hihana) pyritään pitämään kuvat keveinä ja sidotaan ne taustalla yhteen.. Ajattelin ensin että, olisi ollut tietynlainen tribaali johon olisi sotkettu elementtejä mutta tatuoitsia ehdotti tribaalin sijaan taustaa, mikä kuulosti todella hyvältä ajatukselta.. Mutta eka aika on ens viikolla ja siitä se sitten lähtee.. ;) Basisteista kerrotaan vitsejä, kitaristeista tositarinoita.. |
Mirrinsane 03.08.2012 16:55:09 | |
---|
Salkin: En osaa piirtää ja piirrustustaitoiset kaverit on vähissä. Viimeisinkin tatuointi on samalla tapaa tehty että, itse artisti sen suunnitteli mun ohjeiden mukaan. Kerran se joutu piirtää sen uusiksi mut hyvä tuli ;)
Täähän on tatskaajalle se kiitollisin tapa, monella kun on oma tyylinsä ja tapansa tehdä, varmin tapa saada hieno kuva on olla viemättä kaverin piirtämää tribaalia mukanaan. kalamies#52 >-)))>
Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu |
BoNey 04.08.2012 14:12:37 | |
---|
Täähän on tatskaajalle se kiitollisin tapa, monella kun on oma tyylinsä ja tapansa tehdä, varmin tapa saada hieno kuva on olla viemättä kaverin piirtämää tribaalia mukanaan. Varsinkin kun monet paperille hyvin piirtävätkään eivät oikein hahmota, miten eri muodot toimii ja ei toimi iholla. Itse kävin viime viikolla taas varailemassa aikaa, 2-3 päivää menis tuohon rintakuvaan kuulemma. http://www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos |
Påskägg 04.08.2012 15:51:52 | |
---|
Heh, ottaakohan sitten pahastikkin nokkiinsa, kun suunnittelin yhden levyn kanteen pohjautuvaa kuvaa? INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Mirrinsane 04.08.2012 15:54:21 | |
---|
H8machine: Heh, ottaakohan sitten pahastikkin nokkiinsa, kun suunnittelin yhden levyn kanteen pohjautuvaa kuvaa? Varmaan ihan sikana :D Pointtina siis se, että ainakin kaikki tuntemani tatskaajat ilahtuvat, kun saavat "vapaat" kädet niiden kaikkien sokerikallojen ja bändilogojen välissä. kalamies#52 >-)))>
Påskägg 04.08.2012 16:00:05 | |
---|
Mirrinsane: Varmaan ihan sikana :D Pointtina siis se, että ainakin kaikki tuntemani tatskaajat ilahtuvat, kun saavat "vapaat" kädet niiden kaikkien sokerikallojen ja bändilogojen välissä. Hyvä! Eli menen pyytämään pääkallotribaaliperhosta jonka ylle tulee latinalainen mietelause kiinalaisilla kirjaimilla. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Mirrinsane 04.08.2012 16:32:58 | |
---|
H8machine: Hyvä! Eli menen pyytämään pääkallotribaaliperhosta jonka ylle tulee latinalainen mietelause kiinalaisilla kirjaimilla. Tästä pidän pääni kiinni kotona, ukko kun sattuu olemaan huumoritatuointien suuri ystävä, itse en. :D http://bodymodifications.net/member/gestapoop/pictures/ kalamies#52 >-)))>
Vainaja 04.08.2012 23:45:39 | |
---|
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Mirrinsane 05.08.2012 13:43:30 | |
---|
kalamies#52 >-)))>
Hohhoijaa 05.08.2012 17:32:39 | |
---|
The planet is fine, the people are fucked. |
Entropia666 05.08.2012 21:53:46 | |
---|
|