Aihe: Omistan Gibsonin ja kaikki on hyvin
1 2 3 4 59 10 11 12 13297 298 299 300 301
Spiral
11.04.2012 14:39:43

Jucciz:
Joitakin aiempia - ei läheskään kaikki:

Onko jäänyt jonkin näistä myyminen harmittamaan?
Jucciz
11.04.2012 15:13:04
Spiral: Onko jäänyt jonkin näistä myyminen harmittamaan?

Sanotaan näin, että noiden joukossa on toki muutama sen verran hieno ja hyvä soitin, joista olisi helposti riittänyt kitaraa loppuiäksi. Kuitenkin jotain yhtä hyvää tai jopa senhetkiseen tilanteeseen sopivampaa on aina tullut tilalle (tai ollut jo valmiina), etten ole nähnyt syytä jäädä harmittelemaan uuteen kotiin matkanneita soittimia. Pikemminkin olen ollut tyytyväinen, kun joku on voinut tarjota soittimelle enemmän huomiota kuin mitä itse olen kussakin tilanteessa voinut/ehtinyt.

Vaan kyllä tuo vihreä LP Elegant oli kieltämättä semmoinen keppi, että morjes... ;)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
11.04.2012 16:03:22
Toi Juccizen Gibson Les Paul Elegant Silver Flow on muuten aika herkku
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Gabe
11.04.2012 16:10:29
Numb: Omissa kuvissahan tämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/87008.jpg

V:ssä on sitä jotain kyllä. Onneksi Gibson julkaisee kivasti noita reissueita.
Painajaismainen
11.04.2012 17:33:41
Minulla on Gibsoneita. Pidän niistä kovin.

Minulla on myös Fendereitä. Pidän niistä yhtä paljon.

Yhdessäkään kitarassani ei ole tehdasperäisiä vikoja, vaan olen onnistunut paskomaan kitarani aivan itse.
Tsugu Way
11.04.2012 17:56:35
Painajaismainen: olen onnistunut paskomaan kitarani aivan itse.

Miksihän tästä lauseesta tuli mieleen aivan kummallinen mielikuva :-D
Blues is allright!
Gabe
11.04.2012 23:00:33
Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille! :) On ollut oikein antoisa ketju, hienoja kitaroita ja yhteishenkeä Gibsonin omistajien kesken! :D Sai Gibsonin omistajan mnetin palstoilla vereslihalle kolhittu sieluparkakin kaipaamaansa vertaistukea ja lohdutusta.
On pulssikin päässyt nousemaan loppupuolella mikä on ihan hyvän keskustelun merkki :)
Minushuman
12.04.2012 13:34:25
"It's beer o'clock. Where the hell's my riot?"
FastEddie
12.04.2012 17:47:41

Ai hitto! Torilla vaikka kuinka monta hienoa Lespaa kaupan... Juhlaa.
"Rehab is for quitters"
novo
12.04.2012 17:50:30
FastEddie: Ai hitto! Torilla vaikka kuinka monta hienoa Lespaa kaupan... Juhlaa.

Osta sieki Root Beer -lespo =)
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
Gabe
12.04.2012 17:56:37
Niin on :) Harmi kun on niin persaukinen... :(
RamoQ
13.04.2012 09:41:47
Ai että kun tekis mieli vaihtaa tuo tribute SG, vastaavaan Gold Top Lespaan ihan ulkonäköseikkojen takia...

Ei sitä taida kummiskaan uskaltaa, jos se Lespa vaikka olisikin tuota SG:tä huonompi. Kun halvempien Gibandereiden heittelevällä laadullakin kun aina pelotellaan...
"Nobody boogie like the boogieman"
Gabe
13.04.2012 09:54:15
RamoQ: Ai että kun tekis mieli vaihtaa tuo tribute SG, vastaavaan Gold Top Lespaan ihan ulkonäköseikkojen takia...

Ei sitä taida kummiskaan uskaltaa, jos se Lespa vaikka olisikin tuota SG:tä huonompi. Kun halvempien Gibandereiden heittelevällä laadullakin kun aina pelotellaan...

Osta lisäksi, aina kaksi Gibsonia on parempi kuin yksi ;) Ja ihan hyvää se laatu on varmaan valtaosassa :) ainakin mun näkemissäni on ollut. Toriltakin saattaa käytettynä löytää jos oikein hyvä tuuri käy :)
RamoQ
13.04.2012 10:16:05
Gabe: Osta lisäksi, aina kaksi Gibsonia on parempi kuin yksi ;) Ja ihan hyvää se laatu on varmaan valtaosassa :) ainakin mun näkemissäni on ollut. Toriltakin saattaa käytettynä löytää jos oikein hyvä tuuri käy :)

Olisikin varaa ja tilaa niin ostaisin monta, ja vielä joukon Fendereitä kaveriksi..
Juu ja torilta kyllä löytyisi nytkin oikeanlainen. Jos pääsisin testaamaan ja toteaisin hyväksi niin voisin nakata SG:n torilla ja saada vielä muutaman kympin rahaa välissäkin. :)
"Nobody boogie like the boogieman"
mvirta
13.04.2012 10:16:07
Päivää vaan,

täältä löytyy LP '60 RI Plain Top, LP Elegant, SG '61 RI ja SG STD ja
aiempaa kalustoa on ollut '93 LP Classic Plus ja LP Studio Lite.

Niihin liittyviin kysymyksiin osaan vastata. Ja juu, ei ole itkettänyt yhtään näiden kanssa temuta.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
Gabe
13.04.2012 11:47:42
mvirta: LP '60 RI Plain Top Toi on muuten mukava kitara! :)

Katsokaapa tuo 1959 vuoden Gibson Les Paul Junior, on muuten hurjan näköinen tuo kaulan ja lavan liitoskohta :O Aivan kuin ei ennestään jo olis huolta :D

http://www.wildwoodguitars.com/prod … cts/97804.php?CategoryID=87&n=0
Victor Helldriver
13.04.2012 12:31:02
5 gibsosia omistuksessa. hyviä ovat. yhen myin aikoinaan pois ku oli paska. se oli flying v faded, tilalle tuli '86 flygari
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Gabe
13.04.2012 15:00:19
mvirta: Siinä vähän valaistus tekee tepposet, ihan tavallinen kaula niissä on.

Niin muuten onkin :D Mä mietinkin että ei ole kyllä järjen hiventä :D
Spirocore
13.04.2012 15:04:12 (muokattu 13.04.2012 15:05:33)

Huh, en edes muista kuinka montaa Gibsonia olen hypistellyt... en tosin yhtäkään aivan uutta ole koskaan ostanut, joten tehdasasetuksia olen jäävi kommentoimaan.

Eikun yhden faded SG:n! Ja sekin oli hyvä suoraan kaupasta. Yhdestäkään en voi valittaa, vaikka Studio LP:t jättivät vähän kylmäksi.

Tällä hetkellä ständeissä (ja koteloissa) yksi LP Standard, yksi SG '61 ja yksin kappalein Explorer Pro:ita. Noista en taida kehdata luopua, en keksi millä noista enää parantaisi. ...ei, en tosiaan keksi miten noista enää parantaisi soitinarsenaalia millään. Laajentaa voi toki aina. ;)
You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)